[AJ] Niskie ciśnienie sprężania w silniku 3.0 V6

Postprzez Grucha » 22 paź 2010, 07:13

Pozostaje miec nadzieję że nikt juz do tego RZEŹNIKA nie odda auta :|
Grucha
 

Postprzez Arkadius 73 » 22 paź 2010, 07:20

kristofc napisał(a):Pozostaje miec nadzieję że nikt juz do tego RZEŹNIKA nie odda auta

Święte słowa szkoda fury Łukasza i podziwiam jego cierpliwość.
Arkadius 73
 

Postprzez GILB » 22 paź 2010, 07:33

Wiesiek gdyby miał odrobinę honoru sam zaproponowałby zwrot kasy, przynajmniej za robociznę,
o nietrafnej diagnozie co do wariatorów za 1,5 tys nawet nie wspominam,
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 19:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez yaaro » 22 paź 2010, 18:58

włosy mi się jeżą na głowie jak czytam o problemach z tymi silnikami i o kosztach :| . Czy ktoś słyszał o jakichkolwiek awariach silników 3,0 po lifcie ? Szukam szóstki z takim silnikiem i zastanawiam się czy przy okazji liftu wyleczono go ze wszystkich bolączek, czy też lepiej dać sobie spokój i zadowolić się 2,3 z Europy
P.S.
po rozmowie z Globym na temat jego remontu w Dębicy potwierdzają się Wasze opinie o Wieśku :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 14:13
Posty: 43
Skąd: Wrocław
Auto: kiedyś Xedos 6 B6, obecnie KF + Acura TL

Postprzez Grucha » 22 paź 2010, 19:55

Odpowiedź znajdziesz w tym watku viewtopic.php?f=60&t=95021 , gdzies tam o tym pisałem , bierz smiało czy przedlifta czy polifta – bedziesz zadowolony – usuwasz katy i smigasz

włosy mi się jeżą na głowie jak czytam o problemach z tymi silnikami i o kosztach

Poczytaj dział Diesel <lol>

Pozdr
Grucha
 

Postprzez yaaro » 22 paź 2010, 21:44

Wiesz jak to jest z liftami. Z reguły obok zmian stylistycznych leczy się starsze modele z chorób wieku dziecięcego. Coś słyszałem o poprawie smarowania, chłodzenia, że niby oleju już nie ssą przez odmę. No i skoro przy lifcie usunięto (jeśli dobrze pamiętam) problemy z korozją, to jest nadzieja, że US-spec też poprawiono w tym względzie.
Rozmawiając z Wieśkiem dowiedziałem się, że nigdy poliftowej M6V6 nie musiał naprawiać, a przedliftowych sporo. Z drugiej strony wiarygodność tego jegomościa mocno na pysk poleciała :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 14:13
Posty: 43
Skąd: Wrocław
Auto: kiedyś Xedos 6 B6, obecnie KF + Acura TL

Postprzez fubu » 4 lis 2010, 19:42

:)
Ostatnio edytowano 30 sty 2012, 18:55 przez fubu, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2010, 23:06
Posty: 33
Auto: Mazda 6 3.0 V6

Postprzez lukasgr » 4 lis 2010, 21:21

wymieniane u wieska:
koszt remont.........................................................złote....................dolary......... kurs 3,35

komplet uszczelek góra silnika.......................380,6605............113,63
Wariatory 2 szt..................................................1462,476.............436,56
Łańcuchy 2 szt.....................................................323,40..................96,54
komplet uszczelek dół silnika...........................150,2475...............44,85
przesyłka.............................................................418,75...................125
pierścienie...........................................................600
Te części sam zamawiałem i wysyłałem do Wieska[/list]

Ponadto Wieśkowi zapłaciłem 2300zł za jego pracę ( raczej żadnych innych części nie kupował – jego koszt oprócz roboczogodzin to zawiezienie głowic do planowania i docierania zaworów )

suma 5635,54 zł


link do sklepu : http://www.trademotion.com/partlocator/ ... eid=214264

Tłoków nie kupowałem i teraz też tłoki zostają stare ( nie są uszkodzone i trzymają wymiary- uszkodzone były od początku tuleje cylindrowe i one są wymieniane na nowe plus honowanie ) ale jakby co numer części masz we wcześniejszym poście – zresztą chyba wstawiłem wszystkie numery części które są potrzebne – a części nie szukaj w polskich serwisach bo mają 500% marży ...... – części ze sklepu z linka są oczywiście oryginalne.

Tu masz tabele z numerami części ( robiłem sobie w excelu więc cena w zł zależy od kursu $– wstawiłem teraz 2,84 więc wychodzi taniej) – ja sobie robiłem przed remontem taką symulacje co może będę musiał kupić – jak widać powyżej nie kupowałem większości z tych części ale może komuś się przydadzą numery części wraz z cenami – do sprawdzenia wystarczy kliknąć na linka i wkleić numer części w szukajce części – prościej się nie da – później tylko aktywna karta kredytowa i jeżeli nie ma przygód na urzędzie celnym części są u Ciebie w 2 tygodnie

Ceny części i numery ........ sztuk........cena$... calość cena $......cena zł.....cena całość.........part number
Wał korbowy..............................1............316,63...........316,6............899...............899...............AJ0311301A
panewki głowne........................1..............35,19............35,19..........100.................100..............AJ03-11-SG0
panewki korb............................6...............74,16............12,36............35.................211..............AJ57-11-225
uszczelki góra..........................1...............113,63.........113,63..........323...............323..............AJ57-10-SF0
tłoki............................................6...............385,6..............64,27..........183 ..............1095.............ZZCA11100
uszczelki dół silnika..................1................44,85.............44,85 ...........127..............127..............AJ57-10-SH0
zawór wydechowy....................12...............127,................10,6..............31................361..............AJ03-12-121
zawór ssący...............................12...............111,72.............9,3...............26................317..............AJ03-12-111
przesyłka....................................1.................150...................150............426................426
pompa oleju...............................1.................95,39...............95,39...........271...............271............AJ57-14-100
łańcuchy.......................................2................116,8.................58,4............166..............332............GY01-12-201B
Wariatory......................................2.................436,56.............218,28...........620.............1240......... AJ57-12-4X0

grrr. czemu nie da się wstawić tabeli... ale mam nadzieje że jest czytelne

Mogę powoli pisać laboraty na temat tego silnika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez lukasgr » 4 lis 2010, 22:14

Obrazek
może bardziej bardziej czytelne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez fubu » 5 lis 2010, 15:47

:)
Ostatnio edytowano 30 sty 2012, 18:56 przez fubu, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2010, 23:06
Posty: 33
Auto: Mazda 6 3.0 V6

Postprzez GILB » 5 lis 2010, 16:29

podaj VIN lub zdjęcie podwozia na wysokości komory silnika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 19:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez lukasgr » 5 lis 2010, 20:02

Dokładnie jak podasz VIN sprawdzę Ci w EPC i podam z którego roku itd.

Czemu chcesz szukać silnika ? Lepiej już zrobić ten remont – wyjdzie podobnie kwotowo a wiesz co masz. Tylko na Boga – nie u Wieśka.
Zadzwoń tu : 604 944 053 – moje auto tam stoi. Co prawda jeszcze nie skończone ale możesz wstępnie pogadać a ja jak odbiorę opisze co i jak.

Pozdr.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez fubu » 5 lis 2010, 21:33

:)
Ostatnio edytowano 30 sty 2012, 18:56 przez fubu, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2010, 23:06
Posty: 33
Auto: Mazda 6 3.0 V6

Postprzez lukasgr » 5 lis 2010, 21:49

zastanawiam sie tylko czy wypruwać katalizatory jak będą dobre...?


Twoja decyzja – ja na pewno nie wstawię katalizatorów do mojego auta – chyba wystarczy raz zniszczony silnik.

W każdym razie powodzenia !!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez yaaro » 6 lis 2010, 09:39

lukasgr, parę postów wyżej bardzo rzetelnie to wszystko przedstawiłeś. Jestem pod wrażeniem <spoko> Wielka szkoda, że ta wiedza była wynikiem takich przykrych doświadczeń z silnikiem i mechanikami :| Znam pare osób, które po takich przejściach i wydatkach zmieniłyby markę samochodu porzucając Mazdę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 14:13
Posty: 43
Skąd: Wrocław
Auto: kiedyś Xedos 6 B6, obecnie KF + Acura TL

Postprzez lukasgr » 7 lis 2010, 00:20

Niestety tak teraz robi się samochody – nie tylko mazda – zbyt mało testów przed wypuszczeniem auta na rynek i cięcie kosztów co się odbija oczywiście na jakości i trwałości
Ale przynajmniej mam już prawie wszystko rozpracowane w mojej maździe ;)
choć trudno ukrywać że nie spodziewałem aż takich problemów z przecież jeszcze nie starym autem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez Grucha » 7 lis 2010, 08:40

Łukasz nie masz przypadkiem na zbyciu uszczelki pod lewą pokrywę AJ57-10-2D5 ?

Pozdr
Grucha
 

Postprzez lukasgr » 7 lis 2010, 12:57

Mam ale używaną razem z pokrywą – szkoda roboty jak ją wyjmę z osłony pewnie się już nie nada do założenia ale jak chcesz nie ma problemu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez fubu » 11 lis 2010, 18:20

:)
Ostatnio edytowano 30 sty 2012, 18:57 przez fubu, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2010, 23:06
Posty: 33
Auto: Mazda 6 3.0 V6

Postprzez lukasgr » 12 lis 2010, 21:56

Tak ja mam wszystkie wyprute – za drugimi już nie ma sond więc błędów nie pokaże zreszta główne katalizatory raczej nie powinny spowodować awarii silnika – ja wyprułem je bo byłem wkurw.. ważne by nie było precatów.
JA mam założone tulejki z allegro- żadnych elektronicznych – sondy dalej działają – a katy mogły się po prostu całe pokruszyć dlatego wygląda jakby były wyprute
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6