Strona 2 z 5
Napisane:
22 lip 2008, 22:54
przez Pawnik
Chłopaki dobrze piszą, bo to jedno i to samo. 2 wentylatory obsługują i chłodnicę silnika i skraplacz.
Napisane:
22 lip 2008, 22:58
przez Myjk
Pawnik napisał(a):Chłopaki dobrze piszą, bo to jedno i to samo.
2 wentylatory obsługują i chłodnicę silnika i skraplacz.
OK, zatem mają być tak często włączane te wiatraki, czy jest uwalony sterownik?
Napisane:
22 lip 2008, 23:00
przez Pawnik
Myjk napisał(a):Pawnik napisał(a):Chłopaki dobrze piszą, bo to jedno i to samo.
2 wentylatory obsługują i chłodnicę silnika i skraplacz.
OK, zatem mają być tak często włączane te wiatraki, czy jest uwalony sterownik?
W lecie, przy włączonej klimie jest to normalne...
Napisane:
23 lip 2008, 05:45
przez GILB
wentylator od klimy chodzi cichutko w porównaniu z dwoma wściekłymi wyjcami na chłodnicy,
aby sprawdzić co to jest, klima czy wiatraki na chłodnicy wystarczy wcisnąć przycisk od regulacji nawiewu, czyli wyłączyć nawiew, klima ma sygnał stop i wentylator od klimy nie powinien chodzić
Napisane:
23 lip 2008, 08:07
przez Armida
takie same objawy, ale i tak dostałem wiadomość że mam wymienić moduł
Napisane:
23 lip 2008, 09:25
przez Pawnik
GILB napisał(a):wentylator od klimy chodzi cichutko w porównaniu z dwoma wściekłymi wyjcami na chłodnicy
Chyba mylisz nieco pojęcia. Nie ma czegoś takiego jak "wentylator od klimy"??? Czy chodzi Ci o wentylator nawiewu powietrza w układzie wentylacji wnętrza samochodu? To w takim razie nie jest to wentylator klimy, bo on jest w kazdym samochodzie nawet bez klimy i pracuje niezależnie od klimy.
Napisane:
23 lip 2008, 10:41
przez Armida
GILB -jak się fachowo nazywa to PCV
Napisane:
23 lip 2008, 14:58
przez Tom
Armida napisał(a):takie same objawy, ale i tak dostałem wiadomość że mam wymienić moduł
jak dostales ta wiadomosc??
Napisane:
23 lip 2008, 17:22
przez GILB
Napisane:
23 lip 2008, 18:09
przez Armida
jak dostałem informacje z CARFAX to w historii samochodu była informacja o zgłoszenie się na wymiane.
04/09/2007 Mazda Motor of America, Inc.
Manufacturer recall/service bulletin issued
Recall # SSP71
FAN CONTROL MODULE
Click here to locate an authorized Mazda dealer near you to obtain more information about this recall
Data: 09.04.2007
Źródło: Mazda Motor of America Inc.
Komentarz: wydany biuletyn usług/przypomnień producenta, przypomnienie nr SSP71, moduł kontroli wentylatora. Kliknij tutaj aby zlokalizować najbliższego autoryzowanego dilera Mazdy i uzyskać więcej informacji na temat tego przypomnienia
Napisane:
23 lip 2008, 18:39
przez iiyama
armida, u mnie ta sama data w carfaxie zgłoszenie na wymiane FAN CONTROL MODULE
ale narazie nie widzę niepokojących objawów.
Napisane:
23 lip 2008, 19:37
przez GILB
zróbcie hurtowe zakupy i po temacie,
koszty wysyłki pokryje kilka osób,
moduł wyjdzie poniżej stówy na twarz
Napisane:
23 lip 2008, 20:14
przez iiyama
ja narazie mam spokój, ale jak ktoś ma zamiar zamówić to profilaktycznie mogę się pisać na zakup za oceanem!
może czegoś jeszcze będę potrzebował jak mi się coś przypomni.
Napisane:
24 lip 2008, 14:29
przez Tom
ja dzisiaj w domu sprawdze moj carfax ale wydaje mi sie ze mialem tez taki zapis i wtedy bede tez zamawial porfilaktycznie
Napisane:
24 lip 2008, 19:57
przez hteb
Moja historia wyraźnie pokazuje że miałem wezwanie
Widać nawet jak chłopaki na trytytkę nowy moduł przytwierdzali
Napisane:
24 lip 2008, 22:09
przez Tom
mam panowie takze wezwanie w Carfax:
15/08/2007 #SSP71 FAN CONTROL MODULE ....
wiec jak bedziecie zamawiac to tez sie pisze
PS. ja sobie bym od razu zamowil nowy przeplywomierz tego mi czyscili i na razie jest O.K. ale lepiej chuchac na zimne
Napisane:
24 lip 2008, 22:21
przez hteb
Myślę że jak było wezwanie to problem załatwiony
...u mnie jest to kolejna z pozycji więc uważam że wymienili – mam się bać
To jak robimy zamówienie zbiorcze z tego sklepu
PCV zaworek bym łyknął może i cuś jeszcze by się znalazło
Napisane:
24 lip 2008, 22:35
przez Tom
hteb a o co chodzi z tym PCV zaworkiem to tez pada
jak bedzie zamowienie to biore to od sterowania wiatrakami, przpelywomierz
tylko ceny za to ostatnie nie moge znalesc w PL na allllledrogo chca 300PLN
Napisane:
25 lip 2008, 09:07
przez hteb
Z tego co wyczytałem w Usa... zaworek PCV to problem – może się zawieszać (w pozycji otwartej 1. wysysa olej do dolotu 2.zamkniętej – nie odpowietrza jednej z głowic). Problem w tym taki że potrafi w przeciągu paruset km wyssać i 1-2 litry oliwy a wiadomo jest że jak nasze v6 dostaje bata to oliwy być musi dużo. Niejeden w usa zatarł tą motorownie właśnie nie kontrolując poziomu oliwy i stanu zaworku (niby jak – jak go wyjmę to pewno się połamie bo to plastik
. Była na to nawet jakaś akcja serwisowa ale nie wiem na jaką skalę. Są 2 typy zaworków – od sedana i hatch/wagona. Ludziska zakładają dodatkowy zaworek co by zapobiegać wysysaniu oliwy. Niektórzy instaluja oil-catch-can'y by oliwa nie była zasysana do dolotu. Może wtedy pośmiardywać gazami z głowicy – olejem pod maską ale zawsze lepsze to niż jak ma oliwę zasysać do komory spalania
Napisane:
25 lip 2008, 09:16
przez Tom
hteb dzieki za info, ja sprawdzam regularnie olej i jakos ubytkow nie widze poki co, ale lepiej dmuchac na zimne,jak bedziecie zamawiac klamoty z usa to sie pisze takze na male zamowionko