[AJ] Pytania i porady / usterki M6 3.0 V6
Cześć
Ja trochę z innej beczki.
Potrzebuje zakupić z USA (w polsce nowego ani używki nie znalazłem)
Air Cleaner Intake Hose (rura dolotu powietrza filtr -przepustnica)
planuje to zrobić z :
https://www.rockauto.com/en/catalog/mazda,2004,6,3.0l+v6,1433051,fuel/air,air+cleaner+intake+hose,6344?a=www.google.pl+Search+for+2004+MAZDA+6+3.0L+V6+Belt+Drive+Tensioner+Pulley
przesyłka do Polski to 36$, jak ktoś by coś potrzebował od nich to dajcie znać do końca tygodnia, podzielimy koszty przesyłki. Ja jestem z Legnicy.
Pozdrawiam
Ja trochę z innej beczki.
Potrzebuje zakupić z USA (w polsce nowego ani używki nie znalazłem)
Air Cleaner Intake Hose (rura dolotu powietrza filtr -przepustnica)
planuje to zrobić z :
https://www.rockauto.com/en/catalog/mazda,2004,6,3.0l+v6,1433051,fuel/air,air+cleaner+intake+hose,6344?a=www.google.pl+Search+for+2004+MAZDA+6+3.0L+V6+Belt+Drive+Tensioner+Pulley
przesyłka do Polski to 36$, jak ktoś by coś potrzebował od nich to dajcie znać do końca tygodnia, podzielimy koszty przesyłki. Ja jestem z Legnicy.
Pozdrawiam
-
strusland
Miałbym parę rzeczy do zamówienia ale najpierw muszę dojść skąd mi tak olej wali...
Jakieś pomysły, obudowa łańcucha mogła się rozszczelnić?
Mokro zarówno z tyłu jak i z przodu, cały kompresor klimy i pompa wspomagania Mokre.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Jakieś pomysły, obudowa łańcucha mogła się rozszczelnić?
Mokro zarówno z tyłu jak i z przodu, cały kompresor klimy i pompa wspomagania Mokre.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Tito jak simering na wale suchy ten pasuje od forda ST, to tak zostaje obudowa łańcucha chyba zeby zaciągało ci od góry z pod dekli, mi delikatnie sączyło z pod obudowy rozrządu złożyłem na dobrej pascie uszczelniającej i jest spokój.
Pany, powiedźcie mi czy można wrzucić M podczas jazdy, przełączając z D bez zatrzymania, i później znowu na D? Nie daje mi to spokoju, a nie mogę tego nigdzie odszukać.
Ps. co warto zamówić, skoro kolega robi już zamówienie? co prawda nic mi się nie dzieje, ale tak "na później" w razie jak jakaś uszczelka, albo inny mały [tiiit] siądzie czy coś.
Ps. co warto zamówić, skoro kolega robi już zamówienie? co prawda nic mi się nie dzieje, ale tak "na później" w razie jak jakaś uszczelka, albo inny mały [tiiit] siądzie czy coś.
Według instrukcji podczas jazdy jedynie zmienianie między P, N i R może uszkodzić układ przeniesienia napędu.
Strona 5-11 z instrukcji obsługi Mazda6_8U66-EA-05F_Edition2.
Strona 5-11 z instrukcji obsługi Mazda6_8U66-EA-05F_Edition2.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
orientuje się ktoś czy sprężyny od eu i usa to to samo? chciałbym wrzucić o to to http://tomas-tuning.com/zawieszenia-sportowe-sprezyny-eibach-pro-kit-mazda-6-i-fl-o_l_105_10561.html i nie wiem czy będzie pasować
Dzięki Arek tak z innej beczki, niestety pękła mi szyba czołowa od dołu, i muszę wymienić, bo naprawić się tego niestety nie da. Szyby pasują od eu? Pomijając miejsce na vin,czy będzie to okienko czy nie, niema dla mnie znaczenia. Szyba będzie z tym paskiem dymionym na górze. Raczej Pilkington albo Saint Gobain, bo Nord Glassy, gdzie nie dzwonie to odradzają, a i opinie na forach ma raczej słabe.Gdzie nie dzwonie, to nikt ie wie czy będzie pasować, Panie a to trzeba przymierzyć, bo ja nie wiem, ręce opadaja;(
edit. byłem w serwisie od szyb, mieli szybę od eu, pomierzyli, poprzykładali, i podobno pasuje szyba zamówiona, operacja w środę
edit. byłem w serwisie od szyb, mieli szybę od eu, pomierzyli, poprzykładali, i podobno pasuje szyba zamówiona, operacja w środę
Szybę czołową wymieniałem. Kupiłem jakiś zamiennik z Allegro za 400 zł.
Miejsce na Vin pasowało bo są dwie odległości, musisz podać jaką masz przy zakupie.
Szyba jest ok – mam już 2 lata i nie ma co dopłacać do "firmowych". Wolno też nie jeżdżę i nie wypadła
Miejsce na Vin pasowało bo są dwie odległości, musisz podać jaką masz przy zakupie.
Szyba jest ok – mam już 2 lata i nie ma co dopłacać do "firmowych". Wolno też nie jeżdżę i nie wypadła
Zamontowałem jednak Guardiana-taka średnia półka (coś jak Pilkington), z niebieskim pasem od góry -522 zł (bez tego paska kosztuje 422) montaż -100, miejsca na vin nie ma , ale jakoś nie czuje potrzeby posiadania go, mając do wyboru nowa markową szybę bez okienka, a używaną w prawie tej samej cenie, ale z okienkiem-wole nowa szybę – szyby od eu podchodzą bez problemu.
ps. z amorami jest jak ze sprężynami? też od eu? jak tak to od wersji 2,3? czy diesel? bo jednak ten klamot pod maska trochę waży,
ps2. po wymianie szyby podnieśliśmy auto, i niestety prawy amor się trochę poci, to też będę musiał wymienić, jest sens kupować amory w normalnym rozmiarze, jak później będę chciał wrzucić -30mm springi? chcę trochę obniżyć dla wyglądu, i delikatnie zwiększyć trakcję, myślę że już na samych sprężynach będzie nieco twardziej-ale nadal w miarę komfortowo,a nasze mazdy to tez wyścigówki jakieś nie są żeby sportowe amory o skróconym skoku montować, no chyba że powiecie że to jednak konieczne do krótszych sprężyn jak będę wymieniał, to za jedna robocizną bym zrobił amory i sprężyny:)
ps. z amorami jest jak ze sprężynami? też od eu? jak tak to od wersji 2,3? czy diesel? bo jednak ten klamot pod maska trochę waży,
ps2. po wymianie szyby podnieśliśmy auto, i niestety prawy amor się trochę poci, to też będę musiał wymienić, jest sens kupować amory w normalnym rozmiarze, jak później będę chciał wrzucić -30mm springi? chcę trochę obniżyć dla wyglądu, i delikatnie zwiększyć trakcję, myślę że już na samych sprężynach będzie nieco twardziej-ale nadal w miarę komfortowo,a nasze mazdy to tez wyścigówki jakieś nie są żeby sportowe amory o skróconym skoku montować, no chyba że powiecie że to jednak konieczne do krótszych sprężyn jak będę wymieniał, to za jedna robocizną bym zrobił amory i sprężyny:)
Mam pytanie odnośnie silnika do M6 3.0 V6. rok 2003
Prawdopodobnie będę potrzebował kupić taki silnik, i chciałbym wiedzieć czy jakimś innym aucie występują takowy piec, zeby moc ewentualnie poszerzyć zakres poszukiwań np. na allegro?
Prawdopodobnie będę potrzebował kupić taki silnik, i chciałbym wiedzieć czy jakimś innym aucie występują takowy piec, zeby moc ewentualnie poszerzyć zakres poszukiwań np. na allegro?
Wilson napisał(a):stojąc przed autem , jest to przy grodziówce, po lewej stronie.
Domyślam się że chodzi ci o zawór OCV, znajduje się on na obu V-kach są one do zmiennych faz rozrządu która występuje w naszych sinikach, a jak zaczyna się pocić to uszczelniacz do wymiany w deklu chyba ze nigdzie indziej się nie poci po deklem żeby nie ruszać można silikonem pociągnąć jakiś czas pewnie będzie spokój.
A odnośnie silnika to występuje takowy w fordzie fusionie wersji amerykańskiej do 2009r jeśli chodzi o przeszczep całego.
orientuje sie ktoś czy poduszka amora i jego łożysko sa takie same jak np. w 2,3? amory i wahacze podchodzą , a jak z ww.? i czy można wymienić poduszkę tylko z jednej strony czy od razu obie?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6