Diody LED jako światła kierunków

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Kamil » 9 kwi 2012, 23:30

.
Ostatnio edytowano 12 wrz 2012, 00:53 przez Kamil, łącznie edytowano 1 raz
Kamil
 

Postprzez zielony110 » 10 kwi 2012, 09:41

No Kamil mnie to sie podoba <serduszka>
Musze zerknac w portfel i na ebay-a i musze zobaczyc co i jak :)
A kto wie. Moze za niedlugo i jak sie pochwale swoimi kierunkami ledowymi :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez Kamil » 10 kwi 2012, 09:53

.
Ostatnio edytowano 12 wrz 2012, 00:55 przez Kamil, łącznie edytowano 1 raz
Kamil
 

Postprzez bartek198022 » 11 kwi 2012, 00:09

ależ oczywiście zapraszamy do posiadania dwu rurek
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2012, 19:44
Posty: 20
Skąd: Zoetermeer
Auto: Mazda 6 GH 103KW 140KM Sedan
Diesel 2008
Chip na 170KM

Postprzez Wojtek » 11 kwi 2012, 12:00

ale o tym juz piszemy w innym temacie ;)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/471)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Lorento » 13 kwi 2012, 13:51

Niestety mod niesłusznie założył, że prawny aspekt samowolnej przeróbki lamp wymykają się z topica, a tak nie jest. Bo czyż ośmieliłby sie kasować krytyczną uwagę wobec usprawniacza w topicu na np. na taki oto temat: "Montaż rozdrabniacza do pieszych na przednim pasie zderzaka – Za i przeciw."?

Wg mnie nalezy poruszyć wszytskie aspekty i konsekwencje danej przeróbki, a i edukacyjna rola przy okazji w naszym analfabetycznym prawnie społeczeństwie jest nie do przecenienia...
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2008, 21:21
Posty: 512 (0/1)
Auto: mazda 6 MZR 2,3

Postprzez Kamil » 13 kwi 2012, 14:34

.
Ostatnio edytowano 12 wrz 2012, 00:53 przez Kamil, łącznie edytowano 1 raz
Kamil
 

Postprzez chmooreck » 13 kwi 2012, 14:41

Kamil napisał(a):Przecież krwiożercze, niehomologowane postojówki, też czyhają na przechodnia.

<spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1116 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez Lorento » 14 kwi 2012, 12:23

Kamil napisał(a):
chmooreck napisał(a):Wystarczy w pierwszym poście napisać dużymi, czerwonymi literami, że modyfikacja na własną odpowiedzialność, nielegalna, i mogą być w związku z nią kłopoty podczas przeglądu / stłuczki / wypadku.

to najlepsze rozwiązanie. Tylko wykreślmy nielegalna, ponieważ nielegalna jest tylko żarówka nie posiadająca certyfikatu, a nie sama operacja. Podobnie trzeba by było zrobić w temacie o postojówkach. Przecież krwiożercze, niehomologowane postojówki, też czyhają na przechodnia.


Jest dokładnie odwrotnie. "Żarówka" a właściwie LED-owe źródło światła jest jak najbardziej legalne. Przecież została dopuszczona do sprzedaży. Nielegalna jest właśnie operacja umiejscowienia takiego źródła w samochodzie w oprawie homologowanej na źródło żarnikowe i używanie tego na drogach publicznych. Proszę nie wprowadzać w błąd.
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2008, 21:21
Posty: 512 (0/1)
Auto: mazda 6 MZR 2,3

Postprzez Wojtek » 7 wrz 2012, 15:43

Kamil napisał(a):Rezystor 2x 25W, *rezystor jest konieczny, bez niego komputer będzie sygnalizował błąd, poprzez szybkie "mruganie" kierunkowskazami.

maly update ;)

pojawily sie "gotowce" rezyztory z wtyczka... nawet estetycznie to wyglada ;)

rezystorekkkkk.jpg


P1050300ccccccccccccccc.jpg
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/471)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Matek81 » 29 cze 2017, 10:40

Cześć,

jeżeli powtarzam temat to przepraszam, starałem się odszukać tę konkretną informację na forum ale nie nic nie znalazłem.

Zakupiłem Mazdę 6 GH w czujnikiem zmierzchu. Ma pod ten czujnik podłączone światła mijania. Działają jak klasyczne światła do jazdy w dzień, czyli w trybie auto w ciągu dnia świecą się tylko światła mijania bez tylnego oświetlenia oraz bez podświetlenia stacyjki.

Będę teraz montował światła do jazdy w dzień ledowe. Sam jestem laikiem w temacie elektryki ale będę się wspomagał osobą bardziej kumatą.

Coby sobie i jej zaoszczędzić czasu na rozkminianiu aktualnej instalacji proszę o odpowiedź na pytanie: w jaki sposób w tym momencie może być u mnie rozwiązane podłączenie tych świateł mijania jako do jazdy w dzień? Jakie są możliwości i co należy najprawdopodobniej zrobić aby wrócić do stanu wyjściowego i na nowo stworzyć tę instalację już na bazie świateł ledowych?

Dziękuję za pomoc.
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2012, 14:23
Posty: 32
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 GH

Postprzez Mandey » 30 cze 2017, 06:11

Kolego, zerknij proszę TUTAJ :)

A co do głównego tematu wątku. Osobiście od roku jeżdżę na takich –> click!
Do tego podłączone jako DRL i bardzo sobie chwalę :D
Obrazek Mazda 6 [2.0 DISI]

Obrazek Mazda 6 [2.5 MZR]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2012, 02:09
Posty: 1808 (21/23)
Skąd: Żory, PL
Auto: Mazda 6 [GH], 155 KM, 2.0 DISI, Rok prod.: 2011

Mazda 6 [GH], 170 KM, 2.5 MZR, Rok prod.: 2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6