Diody LED jako światła kierunków
1, 2
No Kamil mnie to sie podoba
Musze zerknac w portfel i na ebay-a i musze zobaczyc co i jak
A kto wie. Moze za niedlugo i jak sie pochwale swoimi kierunkami ledowymi
Musze zerknac w portfel i na ebay-a i musze zobaczyc co i jak
A kto wie. Moze za niedlugo i jak sie pochwale swoimi kierunkami ledowymi
- Od: 14 mar 2012, 19:44
- Posty: 20
- Skąd: Zoetermeer
- Auto: Mazda 6 GH 103KW 140KM Sedan
Diesel 2008
Chip na 170KM
Niestety mod niesłusznie założył, że prawny aspekt samowolnej przeróbki lamp wymykają się z topica, a tak nie jest. Bo czyż ośmieliłby sie kasować krytyczną uwagę wobec usprawniacza w topicu na np. na taki oto temat: "Montaż rozdrabniacza do pieszych na przednim pasie zderzaka – Za i przeciw."?
Wg mnie nalezy poruszyć wszytskie aspekty i konsekwencje danej przeróbki, a i edukacyjna rola przy okazji w naszym analfabetycznym prawnie społeczeństwie jest nie do przecenienia...
Wg mnie nalezy poruszyć wszytskie aspekty i konsekwencje danej przeróbki, a i edukacyjna rola przy okazji w naszym analfabetycznym prawnie społeczeństwie jest nie do przecenienia...
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Kamil napisał(a):chmooreck napisał(a):Wystarczy w pierwszym poście napisać dużymi, czerwonymi literami, że modyfikacja na własną odpowiedzialność, nielegalna, i mogą być w związku z nią kłopoty podczas przeglądu / stłuczki / wypadku.
to najlepsze rozwiązanie. Tylko wykreślmy nielegalna, ponieważ nielegalna jest tylko żarówka nie posiadająca certyfikatu, a nie sama operacja. Podobnie trzeba by było zrobić w temacie o postojówkach. Przecież krwiożercze, niehomologowane postojówki, też czyhają na przechodnia.
Jest dokładnie odwrotnie. "Żarówka" a właściwie LED-owe źródło światła jest jak najbardziej legalne. Przecież została dopuszczona do sprzedaży. Nielegalna jest właśnie operacja umiejscowienia takiego źródła w samochodzie w oprawie homologowanej na źródło żarnikowe i używanie tego na drogach publicznych. Proszę nie wprowadzać w błąd.
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Kamil napisał(a):Rezystor 2x 25W, *rezystor jest konieczny, bez niego komputer będzie sygnalizował błąd, poprzez szybkie "mruganie" kierunkowskazami.
maly update
pojawily sie "gotowce" rezyztory z wtyczka... nawet estetycznie to wyglada
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Cześć,
jeżeli powtarzam temat to przepraszam, starałem się odszukać tę konkretną informację na forum ale nie nic nie znalazłem.
Zakupiłem Mazdę 6 GH w czujnikiem zmierzchu. Ma pod ten czujnik podłączone światła mijania. Działają jak klasyczne światła do jazdy w dzień, czyli w trybie auto w ciągu dnia świecą się tylko światła mijania bez tylnego oświetlenia oraz bez podświetlenia stacyjki.
Będę teraz montował światła do jazdy w dzień ledowe. Sam jestem laikiem w temacie elektryki ale będę się wspomagał osobą bardziej kumatą.
Coby sobie i jej zaoszczędzić czasu na rozkminianiu aktualnej instalacji proszę o odpowiedź na pytanie: w jaki sposób w tym momencie może być u mnie rozwiązane podłączenie tych świateł mijania jako do jazdy w dzień? Jakie są możliwości i co należy najprawdopodobniej zrobić aby wrócić do stanu wyjściowego i na nowo stworzyć tę instalację już na bazie świateł ledowych?
Dziękuję za pomoc.
jeżeli powtarzam temat to przepraszam, starałem się odszukać tę konkretną informację na forum ale nie nic nie znalazłem.
Zakupiłem Mazdę 6 GH w czujnikiem zmierzchu. Ma pod ten czujnik podłączone światła mijania. Działają jak klasyczne światła do jazdy w dzień, czyli w trybie auto w ciągu dnia świecą się tylko światła mijania bez tylnego oświetlenia oraz bez podświetlenia stacyjki.
Będę teraz montował światła do jazdy w dzień ledowe. Sam jestem laikiem w temacie elektryki ale będę się wspomagał osobą bardziej kumatą.
Coby sobie i jej zaoszczędzić czasu na rozkminianiu aktualnej instalacji proszę o odpowiedź na pytanie: w jaki sposób w tym momencie może być u mnie rozwiązane podłączenie tych świateł mijania jako do jazdy w dzień? Jakie są możliwości i co należy najprawdopodobniej zrobić aby wrócić do stanu wyjściowego i na nowo stworzyć tę instalację już na bazie świateł ledowych?
Dziękuję za pomoc.
- Od: 23 mar 2012, 14:23
- Posty: 32
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 6 GH
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6