MZR-CD i CB-Radio
Jaksa, a nie zauważyłeś żadnej różnicy w budowie i prowadzeniu okablowania układu wtryskowego w dieslu przed- i poliftowym? Może jakaś dodatkowa blacha tu i ówdzie?
Ostatnio edytowano 17 paź 2008, 09:06 przez peteros1, łącznie edytowano 1 raz
Peteros
- Od: 23 cze 2004, 14:44
- Posty: 132
- Skąd: WRO
- Auto: M6CR '07 i BG '91
U mnei też nic nie pierdzi a radio mam podlutowane pod zapalniczke.... Ale przed LIFTEM
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
Problem występuje PO lifcie. Moim zdaniem należałoby zbadać dwa tropy: 1) ekranowanie całego toru wtrysku, 2) przebiegi impulsów sterujących wtryskiwaczami – być może doszła jakaś nowa składowa/faza, której nie było przed liftem...
Peteros
- Od: 23 cze 2004, 14:44
- Posty: 132
- Skąd: WRO
- Auto: M6CR '07 i BG '91
Wczoraj sprawdziłem. Moja Madzia 5 jest po lifcie (wersja skandynawska, czyli z salonu w Polsce) i nic mi nie pierdzi, szumi ponad standard szumu miejskiego. Radyjko mam podpięte do gniazda zapalniczki i standardowo na nasłuchu mam ciszę, a jeśli ktoś do mnie nadaje z dobrze zestrojonego zestawu dźwięk mam czysty i bez zakłóceń. Wyjątkiem od tego jest oczywiście cała rzesza ludków, którzy żałują 15 plnów na strojenie i sieją w eterze.
Ja również nadaję czysto, więc problemy mogą leżeć raczej po stronie samego radia, poprawności zestrojenia, czy nawet kabelków zasilających samo radyjko.
Dodam, że antenę mam HUSTLER 100 umiejscowioną w lewym rogu dachu i faktem jest, że ze strojeniem było trochę roboty.
Ja również nadaję czysto, więc problemy mogą leżeć raczej po stronie samego radia, poprawności zestrojenia, czy nawet kabelków zasilających samo radyjko.
Dodam, że antenę mam HUSTLER 100 umiejscowioną w lewym rogu dachu i faktem jest, że ze strojeniem było trochę roboty.
Witam.
Koelgo z którego roku masz autko ?
Ja mam z 2006, testowałem chyba 8 radyjek ! od badziewia po najdroższe Presidenty i kilka antenek !
Radyjko mam zestrojone – osobiście to robilem i mam idealnie, slychac mnie bardzo dobrze i odbieram bardzo dobrze.
Zasilanie testowałem na rózne metody – nawet z innego auta !
Wiec nadal nie wiem co i jak :–(
Koelgo z którego roku masz autko ?
Ja mam z 2006, testowałem chyba 8 radyjek ! od badziewia po najdroższe Presidenty i kilka antenek !
Radyjko mam zestrojone – osobiście to robilem i mam idealnie, slychac mnie bardzo dobrze i odbieram bardzo dobrze.
Zasilanie testowałem na rózne metody – nawet z innego auta !
Wiec nadal nie wiem co i jak :–(
cristow napisał(a):Witam.
Koelgo z którego roku masz autko ?
Ja mam z 2006, testowałem chyba 8 radyjek ! od badziewia po najdroższe Presidenty i kilka antenek !
Radyjko mam zestrojone – osobiście to robilem i mam idealnie, slychac mnie bardzo dobrze i odbieram bardzo dobrze.
Zasilanie testowałem na rózne metody – nawet z innego auta !
Wiec nadal nie wiem co i jak :–(
Mój jest nówka sztuka 2008, ale widzę, że przyczyny można szukać w innych rozwiązaniach układów sterowania silnikiem (ogólnie rzecz biorąc), bo Ty masz jednak 143 KM, a ja tylko 110 i zapewne te układy się nieco różnią od siebie. Może tu jest problem? Najlepiej byłoby się zapytać jakiegoś oblatanego elektryka/elektronika jakie są różnice pomiędzy tymi dwoma modelami silnikowymi i będzie już prawie jasne. Tylko gdzie my takiego speca znajdziemy?
trzeszcące CB to efekt zastosowania przedpotopowych elektromagnetycznych wtryskiwaczy
na piezo nie ma tego problemu
piszcie do Mazdy, niech wprowadzi zmiany
na piezo nie ma tego problemu
piszcie do Mazdy, niech wprowadzi zmiany
Ostatnio edytowano 19 paź 2008, 21:24 przez newbie, łącznie edytowano 1 raz
.....i wszystko jasne w temacie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Zgadza się ....Pawnik napisał(a):Pierdzą w poliftach, z tego co tu piszą...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
W modelach 2004-2005 nic się nie działo ( moja slubna jezdziła trójka z CB i nic nie mówiła ze cos nie halo )gregorb napisał(a):A czy w 3-kach dzieje sie to samo
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
I się pochwaliłem. Na początku rzeczywiście nic się nie działo i nagle po przejechaniu jakiś 300-400 km z nowozainstalowanym radyjkiem zaczęło "[tiiit]". W związku z tym zaczynam drążyć temat. Jak coś wydrążę to oczywiście się podzielę.
Jaksa napisał(a):W modelach 2004-2005 nic się nie działo ( moja slubna jezdziła trójka z CB i nic nie mówiła ze cos nie halo )gregorb napisał(a):A czy w 3-kach dzieje sie to samo
A jak to moze wygladac w 2007 ?
- Od: 30 mar 2008, 20:48
- Posty: 174
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 3 BK 07' – 1.6 MZR-CD
Michaś , na Wiatracznej ( w grzybkach ) masz salon CB ( znam chłopaków ) mysle ze nic nie poradzą bo juz walczyli z tematem w szóstkach po f/l.Myjk napisał(a):Może pojadę "na frajera" do salonu montującego CB i odpalę z takim pytaniem...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Michaś , na Wiatracznej ( w grzybkach ) masz salon CB ( znam chłopaków )
Hm... coś nie kojarzę zupełnie. Mają jakieś banery?
Jaksa napisał(a):mysle ze nic nie poradzą bo juz walczyli z tematem w szóstkach po f/l.
Skąd się biorą te zakłócenia? Tzn. czytałem że wtryski, ale czym to jest spowodowane?
Zbyt dużym poborem prądu? Przecież żadnych fal chyba nie wysyłają z siebie...
Rozumiem, że nie pomaga przerzucenie CB na tylne siedzenia – dalej od silnika?
Pozdor Myjk
cristow napisał(a):Nietstety nie pomaga – zakłocenia wchodzą przez antenke nie zasilanie :–( ...
Czyli teoretycznie nasze silniki zakłócają też CB w samochodzie stojącym obok?
Coś mi tu nie pasuje...
Pozdor Myjk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6