MZR-CD i CB-Radio

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez peteros1 » 16 paź 2008, 23:40

Jaksa, a nie zauważyłeś żadnej różnicy w budowie i prowadzeniu okablowania układu wtryskowego w dieslu przed- i poliftowym? Może jakaś dodatkowa blacha tu i ówdzie?
Ostatnio edytowano 17 paź 2008, 09:06 przez peteros1, łącznie edytowano 1 raz
Peteros
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2004, 14:44
Posty: 132
Skąd: WRO
Auto: M6CR '07 i BG '91

Postprzez Blaster7 » 17 paź 2008, 06:55

U mnei też nic nie pierdzi a radio mam podlutowane pod zapalniczke.... Ale przed LIFTEM
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm

NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2008, 07:31
Posty: 220 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Mazda 6 2003 2 CITD, 121KM, GY

Postprzez peteros1 » 17 paź 2008, 09:09

Problem występuje PO lifcie. Moim zdaniem należałoby zbadać dwa tropy: 1) ekranowanie całego toru wtrysku, 2) przebiegi impulsów sterujących wtryskiwaczami – być może doszła jakaś nowa składowa/faza, której nie było przed liftem...
Peteros
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2004, 14:44
Posty: 132
Skąd: WRO
Auto: M6CR '07 i BG '91

Postprzez xlord » 17 paź 2008, 11:06

Wczoraj sprawdziłem. Moja Madzia 5 jest po lifcie (wersja skandynawska, czyli z salonu w Polsce) i nic mi nie pierdzi, szumi ponad standard szumu miejskiego. Radyjko mam podpięte do gniazda zapalniczki i standardowo na nasłuchu mam ciszę, a jeśli ktoś do mnie nadaje z dobrze zestrojonego zestawu dźwięk mam czysty i bez zakłóceń. Wyjątkiem od tego jest oczywiście cała rzesza ludków, którzy żałują 15 plnów na strojenie i sieją w eterze.
Ja również nadaję czysto, więc problemy mogą leżeć raczej po stronie samego radia, poprawności zestrojenia, czy nawet kabelków zasilających samo radyjko.
Dodam, że antenę mam HUSTLER 100 umiejscowioną w lewym rogu dachu i faktem jest, że ze strojeniem było trochę roboty.
Obrazek zoom-zoom i brum-brum do celu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 15:41
Posty: 197 (0/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Chevrolet Rezzo 1.6 16V SX Comfort

Postprzez cristow » 17 paź 2008, 11:16

Witam.

Koelgo z którego roku masz autko ?

Ja mam z 2006, testowałem chyba 8 radyjek ! od badziewia po najdroższe Presidenty i kilka antenek !

Radyjko mam zestrojone – osobiście to robilem i mam idealnie, slychac mnie bardzo dobrze i odbieram bardzo dobrze.

Zasilanie testowałem na rózne metody – nawet z innego auta !

Wiec nadal nie wiem co i jak :–(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2007, 13:41
Posty: 105 (0/1)
Skąd: Orzechowo, Wielkopolska
Auto: Mazda 5, MZR-CD TOP 143 KM '06

Postprzez peteros1 » 17 paź 2008, 12:49

Ja też testowałem kilka różnych modeli – po najwyższe prezydenty, oczywiście zawsze pięknie zestrojone. Efekt zadowalający, ale dużo gorszy od jakości z poprzedniego auta (benzyna).
Peteros
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2004, 14:44
Posty: 132
Skąd: WRO
Auto: M6CR '07 i BG '91

Postprzez xlord » 17 paź 2008, 13:29

cristow napisał(a):Witam.

Koelgo z którego roku masz autko ?

Ja mam z 2006, testowałem chyba 8 radyjek ! od badziewia po najdroższe Presidenty i kilka antenek !

Radyjko mam zestrojone – osobiście to robilem i mam idealnie, slychac mnie bardzo dobrze i odbieram bardzo dobrze.

Zasilanie testowałem na rózne metody – nawet z innego auta !

Wiec nadal nie wiem co i jak :–(


Mój jest nówka sztuka 2008, ale widzę, że przyczyny można szukać w innych rozwiązaniach układów sterowania silnikiem (ogólnie rzecz biorąc), bo Ty masz jednak 143 KM, a ja tylko 110 i zapewne te układy się nieco różnią od siebie. Może tu jest problem? Najlepiej byłoby się zapytać jakiegoś oblatanego elektryka/elektronika jakie są różnice pomiędzy tymi dwoma modelami silnikowymi i będzie już prawie jasne. Tylko gdzie my takiego speca znajdziemy?
Obrazek zoom-zoom i brum-brum do celu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 15:41
Posty: 197 (0/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Chevrolet Rezzo 1.6 16V SX Comfort

Postprzez newbie » 19 paź 2008, 20:52

trzeszcące CB to efekt zastosowania przedpotopowych elektromagnetycznych wtryskiwaczy

na piezo nie ma tego problemu

piszcie do Mazdy, niech wprowadzi zmiany :D
Ostatnio edytowano 19 paź 2008, 21:24 przez newbie, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 31 paź 2003, 07:53
Posty: 475 (0/2)
Skąd: MAZDA Lublin
Auto: F20 M135i x
BP X AWD
F2 EQ

Postprzez Jaksa » 19 paź 2008, 21:09

.....i wszystko jasne w temacie :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Pawnik » 19 paź 2008, 21:45

Jaksa napisał(a):.....i wszystko jasne w temacie :)

No chyba nie do końca jasne ... W przedliftach nie ma piezoelektrycznych a radia nie pierdzą... ;) Pierdzą w poliftach, z tego co tu piszą...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 21:45
Posty: 580 (0/1)
Auto: Mazda 6 Kombi MZR-CD 136 PS

Postprzez Jaksa » 19 paź 2008, 22:09

Pawnik napisał(a):Pierdzą w poliftach, z tego co tu piszą...
Zgadza się ....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez gregorb » 20 paź 2008, 19:44

gregorb napisał(a):Czy w Mazdzie 3 z silnikiem 1.6 diesel tez ten problem wystepuje ???


A czy w 3-kach dzieje sie to samo?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 20:48
Posty: 174
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 3 BK 07' – 1.6 MZR-CD

Postprzez Jaksa » 20 paź 2008, 19:55

gregorb napisał(a):A czy w 3-kach dzieje sie to samo
W modelach 2004-2005 nic się nie działo ( moja slubna jezdziła trójka z CB i nic nie mówiła ze cos nie halo )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez xlord » 20 paź 2008, 22:07

I się pochwaliłem. Na początku rzeczywiście nic się nie działo i nagle po przejechaniu jakiś 300-400 km z nowozainstalowanym radyjkiem zaczęło "[tiiit]". W związku z tym zaczynam drążyć temat. Jak coś wydrążę to oczywiście się podzielę.
Obrazek zoom-zoom i brum-brum do celu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 15:41
Posty: 197 (0/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Chevrolet Rezzo 1.6 16V SX Comfort

Postprzez gregorb » 21 paź 2008, 22:50

Jaksa napisał(a):
gregorb napisał(a):A czy w 3-kach dzieje sie to samo
W modelach 2004-2005 nic się nie działo ( moja slubna jezdziła trójka z CB i nic nie mówiła ze cos nie halo )


A jak to moze wygladac w 2007 ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2008, 20:48
Posty: 174
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 3 BK 07' – 1.6 MZR-CD

Postprzez Myjk » 21 paź 2008, 23:07

Właśnie się przymierzam ponownie do zamontowania CB, a tu taka skucha.
Może pojadę "na frajera" do salonu montującego CB i odpalę z takim pytaniem... ;)
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Jaksa » 22 paź 2008, 07:55

Myjk napisał(a):Może pojadę "na frajera" do salonu montującego CB i odpalę z takim pytaniem...
Michaś , na Wiatracznej ( w grzybkach ) masz salon CB ( znam chłopaków ) mysle ze nic nie poradzą bo juz walczyli z tematem w szóstkach po f/l.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Myjk » 22 paź 2008, 08:54

Jaksa napisał(a):Michaś , na Wiatracznej ( w grzybkach ) masz salon CB ( znam chłopaków )

Hm... coś nie kojarzę zupełnie. Mają jakieś banery?

Jaksa napisał(a):mysle ze nic nie poradzą bo juz walczyli z tematem w szóstkach po f/l.

Skąd się biorą te zakłócenia? Tzn. czytałem że wtryski, ale czym to jest spowodowane?
Zbyt dużym poborem prądu? Przecież żadnych fal chyba nie wysyłają z siebie... ;)

Rozumiem, że nie pomaga przerzucenie CB na tylne siedzenia – dalej od silnika?
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez cristow » 22 paź 2008, 08:57

Witam.

Nietstety nie pomaga – zakłocenia wchodzą przez antenke nie zasilanie :–( ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2007, 13:41
Posty: 105 (0/1)
Skąd: Orzechowo, Wielkopolska
Auto: Mazda 5, MZR-CD TOP 143 KM '06

Postprzez Myjk » 22 paź 2008, 09:03

cristow napisał(a):Nietstety nie pomaga – zakłocenia wchodzą przez antenke nie zasilanie :–( ...

Czyli teoretycznie nasze silniki zakłócają też CB w samochodzie stojącym obok? :>
Coś mi tu nie pasuje...
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6