domin1979 napisał(a):Może te wszystkie opinie bazują na kiepskim systemie w Lagunach II, tu było sporo narzekań.
– kiepski – ten system jest znacznie lepszy niż w Mazdach, ale jak do ludzi nie dociera, że po 6 – 8 latach trzeba wymienić w czujnikach baterie to nic dziwnego, że psy wieszają
Jak na rynku będą Mazdy w takim wieku jak obecne Laguny z tymi czujnikami to też zacznie się, że czujniki się "psują" i nie działają
Inna rzecz – wcześniej pisałem o dokładności "urządzeń pomiarowych" i czujników – część ludzi wieszała psy na czujnikach, że są do pupy bo im pokazują, że za mało/za dużo a chińska pompka z hipermarketu twierdzi, że jest OK
Oprócz tego znane są przypadki gumiarzy którzy uszkadzali czyjniki przy ściąganiu opony a potem wine zwalali na to, że to Renault
I ostatnia rzecz – ma znaczenie która felga jest w którym miejscu – ludzie często zamieniają koła co sezon miejscami a potem z żalem, że system kontroli ciśnienia w Lagunach jest do pupy bo nie działa poprawnie
Jak ktoś ma BMW to wstyd napisać, że coś jest nie tak, jak Renaulta to jadą równo
Ogólnie trzeba się zaponzać z zasadą działania systemu i znaleźć jakieś DOBRE ASO.
mr_t napisał(a):konieczność przestawienia kompa na tryb lato/zima
To chyba jakiś matoł programował – można ustawić dwa zestawy czujników na zimę/lato i nic nie trzeba przestawiać – wszystko robi się samo.
Najlepsze jest to, że w BMW i Nissanach są takie same systemy – czujniki można między tymi markami zamieniać, a tylko te w Renaultach się psują – ciekawe, nieprawdaż??
Ogólnie można powiedzieć, co złego to Renault... Ludzie – obudzcie się.
mr_t – każdy czujnik ma swój ID i musi być wpisany do kompa.