Mini FOTORELACJA kluczyk scyzoryk MAZDA 626 GF
Cześć ludziska,czy ktoś znalazł może scyzoryk do 6 z 2003roku.Taki jak w fotorelacji tylko z 3przyciskami?
pozdro
pozdro
- Od: 5 mar 2008, 23:25
- Posty: 51
- Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,
nie próbował tego nikt w przedliftowej 626 GW? Jak z tymi guziczkami? Bo mój pilot jest już całkowicie nieużyteczny i muszę albo zmontować scyzoryk albo kupić nowego pilota (a jest to zupełnie nieekonomiczne oraz mniej wygodne)
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
kurka, tez przydalo by mi sie to info
bo wyzej opisany scyzoryk nie pasuje (ten, ktorego wrzucalem zdjecia), a standardowy pilot juz w ogole nie styka (ewentualnie zamykanie czasem zadziala) i pozostaje otwieranie z kluczyka.
Jakies pomysly? Poooomocy!
bo wyzej opisany scyzoryk nie pasuje (ten, ktorego wrzucalem zdjecia), a standardowy pilot juz w ogole nie styka (ewentualnie zamykanie czasem zadziala) i pozostaje otwieranie z kluczyka.
Jakies pomysly? Poooomocy!
I ja zapytam w temacie. Zakupiłem madzie z dwoma kluczykami ale takimi jak na pierwszej fotce po lewej – czy one mają immo? Czy kluczyk z immo zawsze jest jak ze środkowej fotki – taki duży z guziolami – pilotem?
szerokości
grzech
grzech
Jeśli wycięcie w kluczyku masz takie jak na pierwszej fotce, to kluczyk jest bez immobilizera. Natomiast kluczyk widoczny na zdjęciu poniżej (z wycięciem do połowy, fotki slismana) ma w sobie immobilizer.
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
A jak sądzicie, byłby uzytek z takiego cuda http://allegro.pl/mazda-obudowa-pilota- ... 97807.html (ten model co opisany na początku fotorelacji) w przedliftingowej 626? Czy może jest szansa dorobić jakoś guziczki?
Bo szukając nawet oryginalnego pilota, doczepianego do kluczyka, trzeba sie liczyć z kosztem 129 zł za używany....to ja dziękuję wolę pokombinować i w końcu zrobić ten scyzoryk....estetyka nieporównywalna!
Bo szukając nawet oryginalnego pilota, doczepianego do kluczyka, trzeba sie liczyć z kosztem 129 zł za używany....to ja dziękuję wolę pokombinować i w końcu zrobić ten scyzoryk....estetyka nieporównywalna!
Po zaniechaniu prob ze scyzorykiem....zabralem sie za fabryczny pilot.
I cos tam ewidentnie nie styka, po wymianie baterii nie dziala juz kompletnie ;/
Przegladajac allegro naszla mnie pewna mysl...a gdyby tak dorwac pilota poliftowego....daloby rade zaprogramowac go tak, aby wspolpracowal z przedliftem?
I cos tam ewidentnie nie styka, po wymianie baterii nie dziala juz kompletnie ;/
Przegladajac allegro naszla mnie pewna mysl...a gdyby tak dorwac pilota poliftowego....daloby rade zaprogramowac go tak, aby wspolpracowal z przedliftem?
Poczytaj sobie ten temat:
viewtopic.php?f=104&t=88949
Ogólnie to w dziale poradników, w zabezpieczeniach, znajdziesz mnóstwo informacji o pilotach itp.
viewtopic.php?f=104&t=88949
Ogólnie to w dziale poradników, w zabezpieczeniach, znajdziesz mnóstwo informacji o pilotach itp.
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
ok dzieki!
z checia poswiece sie lekturze, bo obiecalem sobie , ze zrobie ten scyzoryk!
strasznie sie na niego nakrecilem....tym bardziej, ze i tak musze poniesc jakies tam koszty, zeby centralka byla z pliota. To niech bedzie to chociaz z klasa
z checia poswiece sie lekturze, bo obiecalem sobie , ze zrobie ten scyzoryk!
strasznie sie na niego nakrecilem....tym bardziej, ze i tak musze poniesc jakies tam koszty, zeby centralka byla z pliota. To niech bedzie to chociaz z klasa
Ciekawostka odnośnie wymiany immo. Nowy kluczyk wiszący/leżący/przykładany do starego w stacyjce nie rozłącza immo. Dopiero wydłubanie i przełożenie pesteczek zadziałało i madzia odpaliła Muszę zatem znaleźć jakiś cover do gołego kluczyka. Są jakieś takie uniwersalne obudowy – nie scyzoryki?
szerokości
grzech
grzech
A to ciekawe, bo kiedyś czytałem, jak jeden z użytkowników GF po przyłożeniu starego kluczyka do pętli immo odpalił auto bez problemu nowym (niezaprogramowanym) kluczykiem. Jak wygląda oryginalny transponder?
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
lucas83 napisał(a):A to ciekawe, bo kiedyś czytałem, jak jeden z użytkowników GF po przyłożeniu starego kluczyka do pętli immo odpalił auto bez problemu nowym (niezaprogramowanym) kluczykiem. Jak wygląda oryginalny transponder?
Może w tym co wkładał nie miał transpondera. Wydaje mi się, że antenka nie potrafi odczytać kodu z dwóch transponderów na raz. Nie mam przy sobie golasa – jutro mogę wrzucić fotkę.
szerokości
grzech
grzech
Kolega, któremu kiedyś pomagałem w zaprogramowaniu czystego transpondera, nie mógł sobie poradzić mimo moich wskazówek. Okazało się, transponder musi być umieszczony w odpowiedniej osi w stosunku do cewki immobilizera. Zdziwiony byłem tym faktem, ale powiedział mi, że udało mu się zaprogramować transponder dopiero jak umieścił go w dobrym kierunku. Nie miał go w kluczyku, tylko luzem przykładał, więc mogło mieć to znaczenie.
- Od: 14 kwi 2008, 19:17
- Posty: 810
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.
lucas83 napisał(a):Kolega, któremu kiedyś pomagałem w zaprogramowaniu czystego transpondera, nie mógł sobie poradzić mimo moich wskazówek. Okazało się, transponder musi być umieszczony w odpowiedniej osi w stosunku do cewki immobilizera. Zdziwiony byłem tym faktem, ale powiedział mi, że udało mu się zaprogramować transponder dopiero jak umieścił go w dobrym kierunku. Nie miał go w kluczyku, tylko luzem przykładał, więc mogło mieć to znaczenie.
I pewnie w tym co piszesz jest "pies pogrzebany":)
Póki co jeszcze pokombinuje z folią i przykładaniem drugiego key'a by przeprogramować trzeci.
szerokości
grzech
grzech
Witajcie. Chciałem ciut odświeżyć temat i mam nadzieję, że otrzymam odpowiedź na nurtujące pytanie
Sprawa jest taka. Miałem tylko centralny zamek z kluczyka. Dołożyłem sterownik z dwoma pilotami (kupiłem dedykowane do mazdy za 80 zł) ze scyzorykami od ww. Centralka z tych scyzoryków działa i jest git. Poszedłem o krok dalej. Myślę sobie tak, dokupię do tego grot i dorobię żeby mieć już wszystko w jednym. Efekt wyszedł super. Ale jest problem. Odpalam z tego scyzoryka autko chodzi przez ok 5 sekund i gaśnie, a za to miga się 3 razy lampka od kluczyka na panelu. I pytanie brzmi. Czy jak rozetnę ten oryginalny kluczyk i przełożę ten środek (zdjęcie tego kluczyka 3 posty wyżej) do scyzoryka to będzie chciało działać? Jeszcze emblematy dokupiłem i naprawdę fajnie to wygląda. Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedz.
Mazda 626 2.0 DITD 1999
Sprawa jest taka. Miałem tylko centralny zamek z kluczyka. Dołożyłem sterownik z dwoma pilotami (kupiłem dedykowane do mazdy za 80 zł) ze scyzorykami od ww. Centralka z tych scyzoryków działa i jest git. Poszedłem o krok dalej. Myślę sobie tak, dokupię do tego grot i dorobię żeby mieć już wszystko w jednym. Efekt wyszedł super. Ale jest problem. Odpalam z tego scyzoryka autko chodzi przez ok 5 sekund i gaśnie, a za to miga się 3 razy lampka od kluczyka na panelu. I pytanie brzmi. Czy jak rozetnę ten oryginalny kluczyk i przełożę ten środek (zdjęcie tego kluczyka 3 posty wyżej) do scyzoryka to będzie chciało działać? Jeszcze emblematy dokupiłem i naprawdę fajnie to wygląda. Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedz.
Mazda 626 2.0 DITD 1999
- Od: 12 wrz 2012, 16:10
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 626 2.0 DITD 1999
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6