Mini FOTORELACJA kluczyk scyzoryk MAZDA 626 GF

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez slisman » 7 gru 2011, 13:46

dolaczam sie do pytania!

rowniez mnie ciekawi czy do GW sprzed lifta bedzie pasowac.
Bo mam u siebie takie nedzne gumowe guziczki , popekane i nie stykajace juz :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez Grześkowiak85 » 7 gru 2011, 23:22

Cześć ludziska,czy ktoś znalazł może scyzoryk do 6 z 2003roku.Taki jak w fotorelacji tylko z 3przyciskami?

pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2008, 23:25
Posty: 51
Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,

Postprzez marconigdynia » 11 sty 2012, 17:55

nie próbował tego nikt w przedliftowej 626 GW? Jak z tymi guziczkami? Bo mój pilot jest już całkowicie nieużyteczny i muszę albo zmontować scyzoryk albo kupić nowego pilota (a jest to zupełnie nieekonomiczne oraz mniej wygodne)

Pozdrawiam!
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2011, 13:33
Posty: 78 (12/0)
Auto: Mazda 626 GF

W rodzinie także: Mazda 3 2005'

Postprzez slisman » 30 sty 2012, 19:39

kurka, tez przydalo by mi sie to info ;)
bo wyzej opisany scyzoryk nie pasuje (ten, ktorego wrzucalem zdjecia), a standardowy pilot juz w ogole nie styka (ewentualnie zamykanie czasem zadziala) i pozostaje otwieranie z kluczyka.

Jakies pomysly? Poooomocy!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez grzech_z » 31 sty 2012, 13:26

I ja zapytam w temacie. Zakupiłem madzie z dwoma kluczykami ale takimi jak na pierwszej fotce po lewej – czy one mają immo? Czy kluczyk z immo zawsze jest jak ze środkowej fotki – taki duży z guziolami – pilotem?
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez lucas83 » 31 sty 2012, 16:24

Jeśli wycięcie w kluczyku masz takie jak na pierwszej fotce, to kluczyk jest bez immobilizera. Natomiast kluczyk widoczny na zdjęciu poniżej (z wycięciem do połowy, fotki slismana) ma w sobie immobilizer.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez marconigdynia » 1 lut 2012, 16:21

A jak sądzicie, byłby uzytek z takiego cuda http://allegro.pl/mazda-obudowa-pilota- ... 97807.html (ten model co opisany na początku fotorelacji) w przedliftingowej 626? Czy może jest szansa dorobić jakoś guziczki?

Bo szukając nawet oryginalnego pilota, doczepianego do kluczyka, trzeba sie liczyć z kosztem 129 zł za używany....to ja dziękuję :) wolę pokombinować i w końcu zrobić ten scyzoryk....estetyka nieporównywalna!
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2011, 13:33
Posty: 78 (12/0)
Auto: Mazda 626 GF

W rodzinie także: Mazda 3 2005'

Postprzez lucas83 » 1 lut 2012, 17:10

No przecież napisali już kilka razy, że nie będzie to pasowało do przedliftowej 626 GF :/ Przeczytaj wszystko od samego początku to sam się przekonasz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez slisman » 10 lut 2012, 18:39

Po zaniechaniu prob ze scyzorykiem....zabralem sie za fabryczny pilot.
I cos tam ewidentnie nie styka, po wymianie baterii nie dziala juz kompletnie ;/

Przegladajac allegro naszla mnie pewna mysl...a gdyby tak dorwac pilota poliftowego....daloby rade zaprogramowac go tak, aby wspolpracowal z przedliftem? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez lucas83 » 10 lut 2012, 21:33

Poczytaj sobie ten temat:

viewtopic.php?f=104&t=88949

Ogólnie to w dziale poradników, w zabezpieczeniach, znajdziesz mnóstwo informacji o pilotach itp.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez slisman » 10 lut 2012, 23:01

ok dzieki!

z checia poswiece sie lekturze, bo obiecalem sobie , ze zrobie ten scyzoryk!
strasznie sie na niego nakrecilem....tym bardziej, ze i tak musze poniesc jakies tam koszty, zeby centralka byla z pliota. To niech bedzie to chociaz z klasa :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez lucas83 » 11 lut 2012, 12:48

Z klasą to jest wtedy jak masz wszystko w oryginale :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez grzech_z » 13 lut 2012, 10:17

Ciekawostka odnośnie wymiany immo. Nowy kluczyk wiszący/leżący/przykładany do starego w stacyjce nie rozłącza immo. Dopiero wydłubanie i przełożenie pesteczek zadziałało i madzia odpaliła :D Muszę zatem znaleźć jakiś cover do gołego kluczyka. Są jakieś takie uniwersalne obudowy – nie scyzoryki?
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez lucas83 » 13 lut 2012, 10:24

A to ciekawe, bo kiedyś czytałem, jak jeden z użytkowników GF po przyłożeniu starego kluczyka do pętli immo odpalił auto bez problemu nowym (niezaprogramowanym) kluczykiem. Jak wygląda oryginalny transponder?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez grzech_z » 13 lut 2012, 10:40

lucas83 napisał(a):A to ciekawe, bo kiedyś czytałem, jak jeden z użytkowników GF po przyłożeniu starego kluczyka do pętli immo odpalił auto bez problemu nowym (niezaprogramowanym) kluczykiem. Jak wygląda oryginalny transponder?


Może w tym co wkładał nie miał transpondera. Wydaje mi się, że antenka nie potrafi odczytać kodu z dwóch transponderów na raz. Nie mam przy sobie golasa – jutro mogę wrzucić fotkę.
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez lucas83 » 13 lut 2012, 12:13

OK, wrzuć fotkę, to zobaczymy jak to wygląda.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez grzech_z » 14 lut 2012, 09:49

lucas83 napisał(a):OK, wrzuć fotkę, to zobaczymy jak to wygląda.


Zapodaję zatem golasa – tak wyglądają Wasze kluczyki od środka :)
Obrazek
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez lucas83 » 14 lut 2012, 10:08

Kolega, któremu kiedyś pomagałem w zaprogramowaniu czystego transpondera, nie mógł sobie poradzić mimo moich wskazówek. Okazało się, transponder musi być umieszczony w odpowiedniej osi w stosunku do cewki immobilizera. Zdziwiony byłem tym faktem, ale powiedział mi, że udało mu się zaprogramować transponder dopiero jak umieścił go w dobrym kierunku. Nie miał go w kluczyku, tylko luzem przykładał, więc mogło mieć to znaczenie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez grzech_z » 14 lut 2012, 10:29

lucas83 napisał(a):Kolega, któremu kiedyś pomagałem w zaprogramowaniu czystego transpondera, nie mógł sobie poradzić mimo moich wskazówek. Okazało się, transponder musi być umieszczony w odpowiedniej osi w stosunku do cewki immobilizera. Zdziwiony byłem tym faktem, ale powiedział mi, że udało mu się zaprogramować transponder dopiero jak umieścił go w dobrym kierunku. Nie miał go w kluczyku, tylko luzem przykładał, więc mogło mieć to znaczenie.


I pewnie w tym co piszesz jest "pies pogrzebany":)
Póki co jeszcze pokombinuje z folią i przykładaniem drugiego key'a by przeprogramować trzeci.
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez Rachmistrz » 15 wrz 2012, 08:06

Witajcie. Chciałem ciut odświeżyć temat i mam nadzieję, że otrzymam odpowiedź na nurtujące pytanie :D
Sprawa jest taka. Miałem tylko centralny zamek z kluczyka. Dołożyłem sterownik z dwoma pilotami (kupiłem dedykowane do mazdy za 80 zł) ze scyzorykami od ww. Centralka z tych scyzoryków działa i jest git. :) Poszedłem o krok dalej. Myślę sobie tak, dokupię do tego grot i dorobię żeby mieć już wszystko w jednym. Efekt wyszedł super. Ale jest problem. Odpalam z tego scyzoryka autko chodzi przez ok 5 sekund i gaśnie, a za to miga się 3 razy lampka od kluczyka na panelu. I pytanie brzmi. Czy jak rozetnę ten oryginalny kluczyk i przełożę ten środek (zdjęcie tego kluczyka 3 posty wyżej) do scyzoryka to będzie chciało działać? Jeszcze emblematy dokupiłem i naprawdę fajnie to wygląda. Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedz.

Mazda 626 2.0 DITD 1999
Początkujący
 
Od: 12 wrz 2012, 16:10
Posty: 8
Auto: MAZDA 626 2.0 DITD 1999

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6