Strona 17 z 26

PostNapisane: 11 lis 2009, 18:53
przez lukkas_kg
Popraw temat to po pierwsze.

A po drugie, jak dokładnie miga, tzn ile razy? Miganie kontrolki Airbaga oznacza kod błędów.

PostNapisane: 11 lis 2009, 19:42
przez pawelMX6
wisniazio, zapoznaj się z regulaminem pisania na forum –> Regulamin . Polecam tę lekturę, ponieważ z niej dowiesz się jak poprawnie nazywać tematy na forum oraz jak korzystać z wyszukiwarki. Dokleiłem Twoje zapytanie do już istniejącego tematu, do którego lektury serdecznie zapraszam.

Błąd srs 47 i 48

PostNapisane: 12 lis 2009, 13:42
przez OloRew
Drodzy forumowicze,
Miałem problem z będem 47 i 48 w 626 GF, czyli z matą w siedzeniu. Zrobiłem jak napisał Newbie i problem rozwiązany. Najwięcej namęczyłem sie z poszukiwaniem puszek (są w pionowym słupku po prawej od pedału gazu – trzeba tylko osłonkę zdjąć :) )
Newbie – żony Ci nie oddam, ale jestem bardzo wdzięczny. :) .
Mam nadzieję, że mi się poduszki nigdy nie przydadzą, ale teraz czuję sie bezpieczniej.
Pozdrawiam Wszystkich i dziękuję, że dzielicie się swoją wiedzą.

Re: Błąd srs 47 i 48

PostNapisane: 20 lis 2009, 23:33
przez rolando
kolego, masz wersję 626 po lifcie czy przed ? wtyczkę do sensora masz niebieską czy żółtą ?
jeśłi żółtą to opisz raz jeszce jak to zrobiłeś.

dzięki i pozdrawiam


OloRew napisał(a):Drodzy forumowicze,
Miałem problem z będem 47 i 48 w 626 GF, czyli z matą w siedzeniu. Zrobiłem jak napisał Newbie i problem rozwiązany. Najwięcej namęczyłem sie z poszukiwaniem puszek (są w pionowym słupku po prawej od pedału gazu – trzeba tylko osłonkę zdjąć :) )
Newbie – żony Ci nie oddam, ale jestem bardzo wdzięczny. :) .
Mam nadzieję, że mi się poduszki nigdy nie przydadzą, ale teraz czuję sie bezpieczniej.
Pozdrawiam Wszystkich i dziękuję, że dzielicie się swoją wiedzą.

PostNapisane: 20 lis 2009, 23:35
przez Riki
rolando powyższa metoda działa TYLKO I WYŁĄCZNIE w przefliftowych GFkach..

PostNapisane: 20 lis 2009, 23:49
przez rolando
powiem szczerze, że już się nei łapię w tym co i jak.

mam mazde 626 rok 2000 z po liftingu zewnętrznym tj nowe lampy etc. u mnie jest wtyczka od sensora jest kolorze żółtym.

czy da się tu coś poradzić ???


z wypowiedzi newbie na http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... &start=240 wynika, ze tak. jutro chyba spróbuję.


pozdr.

Riki napisał(a):rolando powyższa metoda działa TYLKO I WYŁĄCZNIE w przefliftowych GFkach..

PostNapisane: 21 lis 2009, 12:48
przez LordNikon
znalazlem przyczyne mojego bledu jest to zerwana tasma w kierownicy i teraz mam pytanie bo polutowalem sobie ja na nowo i niestety znowu mi sie zerwala, czy jest szansa zrobic to polaczenie w jakis inny sposób?? np. jakimis elastycznymi przewodami

PostNapisane: 22 lis 2009, 00:47
przez dziani
Riki napisał(a):rolando powyższa metoda działa TYLKO I WYŁĄCZNIE w przefliftowych GFkach..


Kolego metody były wyjasnione 2. Dla modeli przed i po FL. Sam mam model po FL 99 rok – zolta kostka. Metodę jak to zrobilem opisalem dokladnie wczesniej dzieki poradom newbiego.

PostNapisane: 22 lis 2009, 17:46
przez rolando
tak wszystko sie zgadza, dziei za odpowiedź. zrobiłem owe cięcie, odłaczyłm kostkę pod siedzeniem i jest cacy :)

PostNapisane: 3 gru 2009, 02:03
przez Lazlo
witam, jeśli już ktoś miał taki problem i padła odpowiedź to sory ale jestem świeżakiem i nie zdążyłem przejrzeć całego forum. Chodzi o to, że miesiąc temu kupiłem okazyjnie 626 z 93 r. 1,8 hatchbacka i była po jakiejś stłuczce (lewy zderzak) no i w związku z tym wystrzeliła poducha z kierownicy i kontrolka się świeci na desce co jest normalne ale chodzi mi o to, czy jeśli wymienię poduszkę to ta kontrolka przestanie mrugać na czerwono czy też nie obejdzie się bez ingerencji jakiegoś magika?

Na szczęście sam się uporałem z usterką :D Wystarczyło wymienić poduszkę a kontrolka na desce zgasła. :)

PostNapisane: 5 gru 2009, 12:17
przez Prem(J)aca
Witam
Czy ktoś próbował usunąć kod 47 w premacy 2002 DiTD po lifcie? (przód jak w 2003)
)Kod ten pojawia się czasami i nie jestem pewien czy ciąć jakieś kable i co najważniejsze które? W serwisie wymiana siedziska to ok 5000PLN.Proszę o wskazówki osób które uporały się dokładnie w moim modelu z kodem 47

PostNapisane: 10 gru 2009, 00:53
przez onri
Witam. U mnie wystąpił kod 48. Mazda 626 GW 98r. Nie poszedłem na łatwiznę przecinając kabelek w urządzeniu sterujacym airbag. Rozebrałem siedzenie pasażera i wszystko poprawiłem i raptem mi zgasły. Przestały świecić lecz wziąłem sie za testy, typu gdy przy przekręcaniu zapłonu trwał test skakałem po siedzeniu i się zapalały obydwie kontrolki. Innym testem było zapalenie zapłonu , gdy zgasły wysiadałem i po chwili sie zapalały a gdy wsiadłem zgasły.Kolejny test to po zgaszeniu kontrolek wsiadałem i tez sie zapalały i teraz nie wiem w czym jest problem, czy czujnik obecności pasażera czy urządzenie sterujące które sie znajduje koło pedała gazu jest uszkodzony?? straciłem cierpliwość, lampki dalej sie palą.Teraz tylko gasną jak jest pasażer. nie wiem czy mam wymienić siedzenie czy urządzenie sterujące :) z góry dziekuje za jakąkolwiek podpowiedz

PostNapisane: 31 gru 2009, 18:40
przez Pyton162
panowie ktos uporał sie z bledem 48 w mazdzie 323 fbj rocznik 2000 przed liftem

PostNapisane: 8 sty 2010, 22:04
przez Pyton162
zrobilem foty kostek , jak widac jedna wypiolem bo mysle ze tam właśnie jest ten czarny kabel który trzeba uciac , patrząc od prawej jest zielony , bialy i potem czarny czy o tego dziada czarnego chodzi żeby uciąć ?
Obrazek
Obrazek
wedlug schemtau od newbiego na to wlasnie wychodzi ale chcialbym sie upewnic zanim bede przeprowadzal zabieg
schemat
http://www.mazda.lublin.pl/down/SAS_UNIT.jpg

PostNapisane: 9 sty 2010, 17:13
przez mac8126
Witam

Mam problem jak większośc użytkowników z kodem 47 od poduszki powietrznej.
Jest kilka opisów na forum jak obejśc ten błąd jednak tyczy sie on 626 i Premacy.Niestety nie znalazłem opisu do MPV.Nie wiem czy ten sam schemat zadziała w MPV z 2000r ?
Jeszcze jedno pytanie, czy kod 47 to na pewno poduszka powietrzna pasażera, i czy jest to napinacz czy boczna poduszka fotela.Proszę o pomoc, bo choinka na desce nie fajnie wygląda.

Pozdrawiam
Maciek

PostNapisane: 13 sty 2010, 19:07
przez piter-x
Witam u mnie problem z błędem 47 powrócił znowu a było chwile spokoju :) – na emulator narazie szkoda kasiorki :) – Pyton162 – i jak probowałes z przecieciem tego czarnego przewodu?

PostNapisane: 16 sty 2010, 15:31
przez Pyton162
tak przeciąłem czarny kabel odłączyłem wytczke pod fotelem ktora idzie w pologe i po problemie

PostNapisane: 18 sty 2010, 11:10
przez piter-x
O no to dobrze wiedziec chociaz narazie sie umnie uspokoiło jak wróci to bede tez kombinował – Dzieki!! :)

PostNapisane: 24 sty 2010, 13:31
przez WACHA33
Szifers

PostNapisane: 29 sty 2010, 16:41
przez qbapap
Witam!

Ciągle szukam dla siebie Madzi (uparłem się na MX-6 2,5) i ostatnio jeździłem całkiem sympatyczną, tylko migała w niej kontrolka od poduchy (pewnie już Jaśka nie ma, albo jest wymieniony na "nowy"), z powodu jakiegoś dzwonka, ale chciałbym się jeszcze dowiedzieć, czy da się jakoś oszukać kontrolkę i najlepiej zdezaktywować poduchę? (Chyba już lepiej, aby nie działała wogóle, niż miałaby strzelić w dziwnym momencie)...