Fotorelacja z wygłuszenia drzwi farbą (sprayem)

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez jarsonik » 15 kwi 2009, 06:25

a nie lepiej farba dekarską??
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 21:02
Posty: 148
Skąd: Białystok
Auto: Ford probe 2,5v6 93r.

Postprzez Hugo » 15 kwi 2009, 09:08

jarsonik napisał(a):a nie lepiej farba dekarską
Zależy mi też na lepszym brzmieniu głośników w drzwiach, a jeśli spryskam farbą dekarską zewnętrzną połać drzwi od środka to chyba nic nie zyskam poza zmniejszeniem hałasu z zewnątrz. Dlatego chcę zamknąć drzwi zaklejając otwory w profilach matami.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez solonyone » 15 kwi 2009, 12:29

Hugo napisał(a):Powiedzcie czy ta taśma dekarska jest dobra do wygłuszenia drzwi? I na ile drzwi mniej więcej mi wystarczy dając jedną warstwę (zaklejając otwory w drzwiach)?


Ta taśma nie nadaje się kompletnie do zaklejania otworów w drzwiach. Jest niezwykle miękka a pozatym lubi odpadać. Jak dla mnie nadaje sie tylko do naklejania na płaskie powierzchnie.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2009, 10:54
Posty: 8
Skąd: Komorniki
Auto: już nie mam Mazdy

Postprzez Hugo » 15 kwi 2009, 16:10

solonyone napisał(a):Ta taśma nie nadaje się kompletnie do zaklejania otworów w drzwiach. Jest niezwykle miękka a pozatym lubi odpadać. Jak dla mnie nadaje sie tylko do naklejania na płaskie powierzchnie.
Masz jakieś doświadczenie w tej kwestii? Jeśli masz rację to pomysł odpada. Więc pozostają maty bitumiczne APP lub Boll.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez Loczek » 15 kwi 2009, 22:25

Hugo nie kombinuj niepotrzebnie. Kup zwykle maty boll czy app, Niewiele drozej Ci to wyjdzie. Licz na sztue drzwi jakies 6- jesli zakleisz zew blache i same otwory lub 8 mat jesli zakleisz zewnatrzna blach e i wewnatrzna w calosci.

Efekt bomba ja u siebie to zrobilem i pieknie ciszej sie zamykaja :D:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Hugo » 15 kwi 2009, 23:05

Loczek napisał(a):Hugo nie kombinuj niepotrzebnie
Nie kombinuję niepotrzebnie, bo wyczytałem, że te taśmy Soudal są nawet lepsze niż App czy Boll.
Loczek napisał(a):Licz na sztue drzwi jakies 6- jesli zakleisz zew blache i same otwory
Myślałem o zaklejeniu tylko otworów w drzwiach (w profilu). Nie warto? Nie będzie efektu?
Loczek napisał(a):Efekt bomba ja u siebie to zrobilem i pieknie ciszej sie zamykaja
Co do zamykania to zdjąłem boczki przednie i zawiozłem do obszycia. Jeżdżę do soboty bez nich :P . Więc była okazja przyjrzeć się zamkom drzwi (pisałem o tym w innym temacie). No i jest tam trochę dźwigienek i innych ceregieli ;) Z racji tego, że nikt tego normalnie nie widzi, ani się nie pobrudzi potraktowałem "ostro" wszystkie (tak mi się wydaje) części ruchome zamka pastą miedziową. No i...niestety wiadomo jak zamykają się drzwi bez boczków (luźne cięgna dzwonią, blacha drży), ale na 120% zamek zatrzaskuje się duuużo ciszej :D . Nie mogę się doczekać efektu jak założę boczki... Napewno będzie różnica, a jeśli mnie zadowoli to podobnie postąpię z tylnymi drzwiami.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez Loczek » 16 kwi 2009, 08:24

Hugo napisał(a):Myślałem o zaklejeniu tylko otworów w drzwiach (w profilu). Nie warto? Nie będzie efektu?

ja jeszcze tego nie zrobilem ale moze dzis zrobie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Hugo » 16 kwi 2009, 12:46

Loczek napisał(a):ja jeszcze tego nie zrobilem ale moze dzis zrobie
No to już całkiem w szoku jestem, że już jesteś zadowolony z efektu.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez solonyone » 16 kwi 2009, 22:11

solonyone napisał(a):
Hugo napisał(a):Powiedzcie czy ta taśma dekarska jest dobra do wygłuszenia drzwi? I na ile drzwi mniej więcej mi wystarczy dając jedną warstwę (zaklejając otwory w drzwiach)?


Ta taśma nie nadaje się kompletnie do zaklejania otworów w drzwiach. Jest niezwykle miękka a pozatym lubi odpadać. Jak dla mnie nadaje sie tylko do naklejania na płaskie powierzchnie.


Tak wyklejajem tym inne auto i nie polecam akurat do otworów w dzwiach. Taśma ta nie twardnieje i dlatego nie ma sensu aby akurat zaklejac nią otwory. Nadaje się za to dobrze do wyklejania np plastików. Jest lekka i bardzo elastyczna. Tam gdzie mata nie może tam mozna użyć tej taśmy. Pozatym taśma ta średnio wygląda ale to nie wszystkim przeszkadza bo przecież nie będzie jej widać.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2009, 10:54
Posty: 8
Skąd: Komorniki
Auto: już nie mam Mazdy

Postprzez Hugo » 16 kwi 2009, 22:52

solonyone dzięki za porady, bo chyba bym się namęczył.
solonyone napisał(a):Nadaje się za to dobrze do wyklejania np plastików
Jak? Gdzie?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez solonyone » 17 kwi 2009, 20:11

Hugo napisał(a):solonyone dzięki za porady, bo chyba bym się namęczył.
solonyone napisał(a):Nadaje się za to dobrze do wyklejania np plastików
Jak? Gdzie?


Wyklejałem swoja Toyotę w której głośniki przykręcane są do deski. Lekkie podklejenie kilku plastików zredukowało nieco rezonanse. Ta taśma sie nadała do tego. Jeśli chodzi o otwory to tylko sztywne maty.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2009, 10:54
Posty: 8
Skąd: Komorniki
Auto: już nie mam Mazdy

Postprzez mahalnet » 23 maja 2009, 21:55

troszkę nabijam posta ale co tam
wysłałem zapytanie odnośnie wygłuszania całego auta link: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
proszę o przesłanie kilku pomocnych wskazówek których nie ma w tych tematach
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 03:07
Posty: 68
Skąd: wrocław
Auto: 626 2,0 diesel gw '98 zielony

Postprzez Pro_Ton » 26 lis 2009, 20:35

xANDy
Czyli jednak 1litrowa puszka na drzwi noxudolu 3100 to mało?
Pro_Ton
 

Postprzez xANDy » 9 lut 2010, 17:27

Nie wiem.
Ja zapryskałem to czymś innym, ale niekoniecznie skuteczniejszym. Nie wygłuszałem drzwi po to, by mieć lepsze audio tylko żeby uspokoić moje nerwy. Jestem bardzo przerważliwiony na punkcie hałasu (nadwrażliwość), dlatego niełatwo mnie zadowolić.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez mario1616 » 19 kwi 2010, 17:05

Troszke odgrzeje :P po zimie strasznie mnie dobijaja rezonansujace czesci w boczkach i chcialbym w najblizszym czasie wygluszyc drzwi sprayem :)
Jak z trwaloscia takiego wygluszenia? Tzn. odpornoscia na zmiany temp? Dobrze tlumi takie "brzeczenia" ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 14:18
Posty: 160
Skąd: KNW/Gliwice
Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4

Postprzez Riki » 23 kwi 2010, 16:59

Farba jest trwała, nie musisz się o to obawiać. Jutro u siebie przy okazji wymiany klamek na te z polifta będę psikał w parę tylnych drzwi :) ale teraz bardziej ubogo bo tylko jedna puszka na drzwi. Bardziej chodzi mi o zabezpieczenie blachy niż o wygłuszenie, bo na to jakoś nie narzekam ;) Brzęczenia często wydobywają się z samego boczka drzwi i tutaj bym szukał problemu.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez mzebrows » 27 paź 2010, 08:41

xANDy – Szacuneczek, za tak dokładne opisanie sposobu rozebrania drzwi. Bardzo mi to pomogło podczas wczorajszej wymiany lusterka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2010, 09:28
Posty: 111 (6/0)
Auto: Mazda 6 2007r 2.0 LPG 147KM GY

Były:
Mazda 626 98r 2.0 LPG 115 GW
VW Polo 98r 1.4
Daewoo Tico
Fiat 126p

Postprzez marlowe » 10 lip 2011, 09:29

Wczoraj rozebrałem drzwi do momentu zdjęcia folii. Z fotorelacji wynika, że po zdjęciu folii i umyciu następuje sprayowanie. Czy nie lepiej by było dostać się jeszcze głębiej (zdejmując następną blachę)? Czy jest taka możliwość? Sprayując bez zdejmowania następnej blachy można nie posprayować wszystkiego dokładnie a przy okazji psiknąć na elementy, które tego nie wymagają np. prowadnice szyb. Niech ktoś się wypowie bo w planach mam wygłuszanie drzwi i już na tym etapie nie wiem czy rozbierać dalej drzwi czy nie.
Początkujący
 
Od: 30 sie 2009, 22:43
Posty: 27

Postprzez VeryCoolMan » 10 lip 2011, 12:55

marlowe napisał(a):Wczoraj rozebrałem drzwi do momentu zdjęcia folii. Z fotorelacji wynika, że po zdjęciu folii i umyciu następuje sprayowanie. Czy nie lepiej by było dostać się jeszcze głębiej (zdejmując następną blachę)?

Bierz szlifiere i ściągaj ! hahaha
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez marlowe » 10 lip 2011, 14:40

Nie prościej odkręcić śruby?
Początkujący
 
Od: 30 sie 2009, 22:43
Posty: 27

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6