Fotorelacja: Wygłuszenie całej mazdy 626 DiTD GW 1999

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez slawak1 » 24 kwi 2010, 23:52

A znacie może jakieś inne preparaty do wygłuszania wnętrza, które mogłyby zastąpić Noxudol? Ciężko go dostać w sklepach, no i drogi trochę jest.. Najlepiej nakładany kompresorem i czym bardziej bezwonny tym lepszy ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 lut 2010, 18:39
Posty: 4
Skąd: Kolbuszowa k. Rzeszowa
Auto: Mazda 323 S BA '96 1.5 16V

Postprzez Grzyby » 25 kwi 2010, 10:15

Bezproblemowo kupisz w http://www.cortini.pl/
A za porządny preparat trzeba zapłacić. Co Ci z zabezpieczenia które spłynie po zimie?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Leszek » 6 gru 2010, 21:01

626 GF/GW –>

Proszę o dodanie do fotorelacji. :)
Jakiś tam podpis Leszka :P
Dark Defender
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 19:20
Posty: 3760 (21/55)
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Auto: Brak

Postprzez Seraf » 10 mar 2011, 12:41

odgrzeje kotleta żeby nie zakładać nowego tematu:
Co sądzicie o takich matach wygłuszających? miał ktoś kiedyś z tym styczność?
chodzi mi o wygłuszenie bagażnika
http://allegro.pl/wygluszajaca-mata-bit ... 53835.html
Obrazek
(jakby aukcja się skończyła zostanie zdjęcie)
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez Radex » 10 mar 2011, 14:35

Seraf a nie lepiej i taniej kupić rolkę maty dekarskiej w markecie?
efekty będą pewnie takie same.
to i to nie jest profesjonalnym materiałem wygłuszającym bo za taki trzeba dać 5 razy więcej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez tomek626 » 28 paź 2011, 20:11

Ja także zamierzam wygłuszyć podłogę w bagażniku, gdyż jak widzę mamy tam gołe blechy. Czy sprawdzi się tam taśma dekarska bitumiczna np. taka:
http://allegro.pl/tasma-dekarska-tytan- ... 86701.html
Czy też lepiej zastosować coś na bazie filcu. Jak miałem Vana tam cała podłoga była pokryta 1cm filcem i prócz świstu wiatru nic nie było słychać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2011, 11:41
Posty: 91
Skąd: Siedlce
Auto: 626 99" 2.0 GW Exclusive

Postprzez kierownik » 3 lis 2011, 09:24

tylko grubości tego nie napisali...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Mako » 3 lis 2011, 09:57

Jak mialem jeszcze 323 BJ cala podloge bagaznika wylozylem filcem o grubosci 1cm. Roznica przed zalozeniem i po byla kolosalna, teraz bym zastosowal filc i dekarke dla lepszego efektu.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez tomek626 » 5 lis 2011, 22:56

Wyłożyłem dzisiaj matą bitumiczną z folią aluminiową, grodź od silnika. Trochę prowizorka, lecz chyba deczko ciszej od silnika. Jak by nie było lepsze to niż fabryczne wygłuszenie w po liftowej, bo jak widziałem ubogo tego wygłuszenia. Lepiej jednak niż wcale, bo tak jest przed liftem. Ciekawe tylko czy to wszystko nie odklei się.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2011, 11:41
Posty: 91
Skąd: Siedlce
Auto: 626 99" 2.0 GW Exclusive

Postprzez Radex » 6 lis 2011, 11:35

tomek626 napisał(a):Ciekawe tylko czy to wszystko nie odklei się.

to samo pomyślałem jak przeczytałem że wykleiłeś grodź silnika <diabełek>
tam jest dość cieplutko i maty mogą "zjechać"
mozesz wstawić fotkę poglądową jak to wykleiłeś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez tomek626 » 6 lis 2011, 13:27

Dzisiaj pojeździłem i maty są zimne i sztywne, lecz na dworze zimno, zobaczymy latem, lecz sądzę że będą się trzymać. Teraz jeszcze wewnątrz pod nogami z przodu je wykleję.
Ostatnio edytowano 6 lis 2011, 18:20 przez tomek626, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2011, 11:41
Posty: 91
Skąd: Siedlce
Auto: 626 99" 2.0 GW Exclusive

Postprzez tadziomaru1 » 6 lis 2011, 16:34

Ale wioska. Nie wiem czy warto było utracić estetykę tylko po to żeby było "chyba deczko ciszej". :|
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez Radex » 6 lis 2011, 17:29

no też mam mieszane uczucia co do tego.... rozumiem w ten sposób wygłuszyć drzwi bo tego i tak nie widać, ale pod maską to już masakra jakaś :P

jeśli już wygłuszać grodź silnika to należałoby to zrobić z dbałością o szczegóły od początku do końca, wyjmując wszystko ze śodka i pomalować np noxudolem (czy jakos tak), pozniej ewentualnie maty ale wyklejone starannie całymi arkuszami równiutko i bez drobienia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez tomek626 » 6 lis 2011, 18:05

Zgadzam się z wami. Lecz mi chodziło o to by się przekonać czy wygłuszenie coś da, wiec w pól godziny okleiłem jak się dało, i sądzę ze lepsze to niż goła blacha, jeśli choćby decybel ubyło, a poprawkę estetyczną zawsze można zrobić. Wyłożyłem też środek pod wykładziną i za ścianą komputera, łącznie z tunelem, gdzie dźwignia zmiany biegów. Najważniejsze przede mną, gdyż został jeszcze bagażnik i tylko rolka taśmy :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2011, 11:41
Posty: 91
Skąd: Siedlce
Auto: 626 99" 2.0 GW Exclusive

Postprzez adidom » 7 lis 2011, 17:59

Ja podłogę w bagażniku wygłuszyłem takimi matami
http://allegro.pl/mata-filc-wygluszenie-poroso-samoprzylepna-i1919224026.html
ale nadkola planuje wygłuszyć Noxudol'em 3100
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1275 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez tomek626 » 7 lis 2011, 18:17

i jak, duża różnica?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2011, 11:41
Posty: 91
Skąd: Siedlce
Auto: 626 99" 2.0 GW Exclusive

Postprzez adidom » 7 lis 2011, 18:33

Jest ciszej ale jak zrobię nadkola przednie i tylne oraz wszystkie drzwi to może wtedy będzie jakaś duża różnica.
W miejsce koła zapasowego mam zamontowaną butle z gazem tyle że większą bo 48 litrów, jest ona wyższa niż wnęka na koło o 1-1,5 cm. Zastosowałem te maty żeby wyrównać podłogę w bagażniku, a przy okazji wyciszyć tył :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1275 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez tomek626 » 8 lis 2011, 15:14

Ja nadkola wyłożyłem wewnątrz w kabinie matą bitumiczną, jednak szum opon jest jeszcze słyszalny. Chyba jednak tak ma być. Z tyłu zrobiło się ciszej, lecz tył cały wyłożyłem, łącznie z blachami błotników. Producent dał tam skąpo tylko po 1 małym kawałku tejże maty. Jedyna wada to jak ktoś postuka w blachy to powie że chyba szpachla bo dźwięk głuchy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2011, 11:41
Posty: 91
Skąd: Siedlce
Auto: 626 99" 2.0 GW Exclusive

Postprzez iktorn75 » 8 sty 2012, 21:05

Witam.
Mam gf 1,8 liftback i pod koniec października zafundowałem swojej Madzi małe wygłuszenie i wytłumienie. Kupiłem rolkę 10 m x 30 cm taśmy dekarskiej (120 zeta) i 5 m2 filcu o gr. 15 mm (z przesyłką 80 zł).
Dekarką wykleiłem dokładnie podłogę bagażnika, wnękę na koło zapasowe i tylne nadkola za plastikowymi boczkami bagażnika. Z filcu dociąłem na wzór oryginalnej wykładziny bagażnika matę, którą położyłem na wyklejoną podłogę. Resztę filcu dociąłem na wymiar i przykleiłem pod tylną kanapą, pod nogami pasażerów z tyłu i pod przednimi fotelami aż na gródź. Całość prac zajęła mi 8 godzin. Bardzo przydała się fotorelacja xANDego. Dzięki niej rozbiórka auta i ponowny montaż wszystkiego poszła nadspodziewanie gładko.
Po tych zabiegach zdecydowanie wyciszył mi się tył auta, nie słyszę tylnych kół i wydechu, generalnie w całym aucie zrobiło się ciszej. Na wiosnę planuję okleić dekarką drzwi, żeby dodatkowo wyciszyć wnętrze i poprawić brzmienie audio.
Początkujący
 
Od: 8 sty 2012, 16:34
Posty: 14

Postprzez Gregory » 5 mar 2012, 13:15

Witam, troszkę odświeżę temat :)
xANDy napisał(a):Najbardziej wartościowe jest wygłuszenie nadkola, które "wchodzi" do kabiny – najłatwiej zrobić to chyba od strony koła – zdjąć osłony plastikowe i tam narzucić jakiegoś dobrego baranka.


I pytanie: co myślicie jak bym pociągnął ;) właśnie te osłony(nadkola plastikowe) barankiem ? Oczywiście dodatkowo całą resztę od strony koła.
U mnie hałas bardzo się wzmaga podczas opadów, lub na mokrej nawierzchni i wydaje mi się że woda bijąc o plastiki wytwarza rezonans.
Przed zimą potraktowałem barankiem dla testu drzwi od kierowcy, efekt by odczuwalny dla ucha.
Teraz chce potraktować więcej elementów: wszystkie drzwi, wszystkie nadkola od strony kół i nie wiem co z plastikami, z przyczepnością do plastiku problemu nie będzie bo odpowiednio przygotuje podłoże.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6