Czy na poranne dymienie pomoże środek STP STOP SMOKE
1, 2
Witam,
Mam pytanie czy warto zastosować środek stp stop smoke na problemy z porannym dymieniem?
Dodam, że dymienie trwa 15 sekund i potem jest ok. A po koleinych 8-10 godzinach postoju dymienie powraca. Latem w upaly i wiosną dymienia nie widać.
Mam pytanie czy warto zastosować środek stp stop smoke na problemy z porannym dymieniem?
Dodam, że dymienie trwa 15 sekund i potem jest ok. A po koleinych 8-10 godzinach postoju dymienie powraca. Latem w upaly i wiosną dymienia nie widać.
Ja bym nic nie robił , a ile koledze bierze oleju
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Panowie, po zabiegu z nafta i stp stop smoke przejechane już 10 tys km i zero dymi i brania oleju. Jestem po powrocie z wycieczki po europie i musze przyznać że mile minie zaskoczyla procedura z naftą i potem dodaniu do nowgo oleju stp stop smoke
Od tej operacji będe jeździl minimum 20000-30000 tys km na oleju bo im cześciej sie wymienia tym gorzej dla solnika.
Od tej operacji będe jeździl minimum 20000-30000 tys km na oleju bo im cześciej sie wymienia tym gorzej dla solnika.
trok napisał(a):Od tej operacji będe jeździl minimum 20000-30000 tys km na oleju bo im cześciej sie wymienia tym gorzej dla solnika.
nie zapomnij chociaz filtrów zmieniać
Spokojnie jak byś uważnie czytal to sam byś wpadł na to że jak napisalem ze po 20 kkm lub 30 kkm to oczywiści e z filtrem. ZBYT CZESTA WYMIAN OLEJÓW DOPROWADZA DO ROZCZELNIENIA
A TAK MIEDZY NAMI TO CZY MASZ PEWNOSC ZE TWOJE FILTRY SZANOWNI PANOWIE MECHANICY WYMIENIAJA REGULARNIE
A TAK MIEDZY NAMI TO CZY MASZ PEWNOSC ZE TWOJE FILTRY SZANOWNI PANOWIE MECHANICY WYMIENIAJA REGULARNIE
trok napisał(a):Spokojnie jak byś uważnie czytal to sam byś wpadł na to że jak napisalem ze po 20 kkm lub 30 kkm to oczywiści e z filtrem. ZBYT CZESTA WYMIAN OLEJÓW DOPROWADZA DO ROZCZELNIENIA
A TAK MIEDZY NAMI TO CZY MASZ PEWNOSC ZE TWOJE FILTRY SZANOWNI PANOWIE MECHANICY WYMIENIAJA REGULARNIE
po pierwsze – nie krzycz – to nie boisko.
Pewnie masz rację, że do rozczelniania ale na pewno nie do rozszczelniania – douczsię
po drugie – forumowicze są na tyle ogarnięci, że wymieniają olej wg zaleceń serwisówki wraz z filtrami własnoręcznie
szerokości
grzech
grzech
trok napisał(a):
Od tej operacji będe jeździl minimum 20000-30000 tys km na oleju bo im cześciej sie wymienia tym gorzej dla solnika.
Może po prostu w ogóle nie zmieniaj oleju wtedy nic ci się nie rozszczelni... MASAKRA!!!
-
rav 75
tylko się nie zdziw jak usłyszysz charakterystyczny dźwięk HLA
jakoś nie mam potrzeby z korzystania z usług mechaników. mam kanał i trochę wiedzy, a jakby co to zawsze mogę dopytać kolegów na forum
trok napisał(a):A TAK MIEDZY NAMI TO CZY MASZ PEWNOSC ZE TWOJE FILTRY SZANOWNI PANOWIE MECHANICY WYMIENIAJA REGULARNIE
jakoś nie mam potrzeby z korzystania z usług mechaników. mam kanał i trochę wiedzy, a jakby co to zawsze mogę dopytać kolegów na forum
Jeżeli chcecie nabijać kase producentom tych różnych marek któe różnią się tylko nazwo na bańce oleju to wymieniajcie nawet co 5 tys kkm.
Zycze powodzenia i straty gotówki na wymiane olejów i nabijanie kasy masonom tego świata
A zalewając auto olejem syntetycznym można na nim spokojnie jeździć 20-30 tys kkm lub wymienić po 2 latach drodzy koledzy forumowicze w zależności co pierwsze nastapi
A wymieniając jak to mówi każda serwisuwka co 15 kkm to tylko możecie zbierać kaske na pierścienie i rozbiórke silnika juz po 180 kkm
Zycze powodzenia i straty gotówki na wymiane olejów i nabijanie kasy masonom tego świata
A zalewając auto olejem syntetycznym można na nim spokojnie jeździć 20-30 tys kkm lub wymienić po 2 latach drodzy koledzy forumowicze w zależności co pierwsze nastapi
A wymieniając jak to mówi każda serwisuwka co 15 kkm to tylko możecie zbierać kaske na pierścienie i rozbiórke silnika juz po 180 kkm
Ostatnio edytowano 30 mar 2014, 19:29 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przekleństwa
Powód: przekleństwa
kolego albo jesteś mechanikiem i opierasz swoją wiedzę o praktyką w co wątpię
albo naczytałeś się głupot
widziałeś jak wygląda olej przepracowany ?
jak chcesz zaoszczędzić to ci swój prześlę gratis
albo naczytałeś się głupot
widziałeś jak wygląda olej przepracowany ?
jak chcesz zaoszczędzić to ci swój prześlę gratis
Ostatnio edytowano 30 mar 2014, 19:28 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Witam, jestem tu nowy, odnośnie wymiany oleju, chciałem dodać, że miałem taką sytuację w mojej poprzedniej Mazdzie 626, że wymieniłem olej po przejechaniu 35.000 km, przy wymianie nie różnił się absolutnie niczym od oleju z przebiegiem 10.000. Z ciekawości rozebrałem filtr oleju i był czyściutki. Olej 10w-40, a auto miało nakulane ponad 230.000 km.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
bitelsik napisał(a):.....że wymieniłem olej po przejechaniu 35.000 km, przy wymianie nie różnił się absolutnie niczym od oleju z przebiegiem 10.000. .....
Wizualnie zapewne nie, bo nie sądzę, że wykonywałeś jakieś badania. A jak określisz właściwości fizyczne tj. lepkość, gęstość oraz chemiczne np. odczyn tego oleju, który przejechał 35 tyś ? Były podobne do tego z przebiegiem 10 tyś ?
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6