Jaki sterownik silnika
1, 2
Znam metodę z odłączanie puszki z immo. Niestety często bywa tak, że po odłączeniu muszę czekać kilka godzin aż ponownie odpali. Lekko to irytujące Ogólnie stres bo do miejsca przeznaczenia dojeżdżam ale z powrotem już bywa różnie.
motylek322 napisał(a):Raczej zdecyduję się na wymianę sterownika + immo + kluczyk. Pytanie pierwsze czy wystarczy w/w elementy wymienić i ok czy potrzeba jeszcze innych zabiegów. Pytanie drugie nowy kluczyk nosić ze starym i tym drugim odpalać auto czy musowo przerabiać stacyjkę ? Dwa kluczyki w pobliżu immo nie będą wprowadzały jakiegoś konfliktu.
No jak wymienisz kluczyk to i stacyjkę. Jak zakupisz komplet, to możesz też kupić surowy klucz z miejscem na "pastylkę" i po dorobieniu wydłubać z zakupionego kluczyka i sobie przełożyć. Będzie wtedy jeden. Unikając kosztów, możesz jeździć z dwoma bo immo musi być blisko stacyjki i to pod odpowiednim kontem. Kiedyś opisywałem moje boje z kluczykiem i immo.
szerokości
grzech
grzech
Chcę uniknąć dodatkowego dłubania. Odpowiedz mi na następujące pytania: Czy układ stary kluczyk w stacyjce a nowy wiszący obok będzie działał ? Czy stare immo nie będzie się kłóciło z nowym jeżeli zastosuję w/w układ ?
OK nie było pytania
Zadzwoniłem do Hencar-u i wszystko mi wyjaśniono. Trzeba rozciąć oba kluczyki i wymienić pastylkę immo.
OK nie było pytania
Zadzwoniłem do Hencar-u i wszystko mi wyjaśniono. Trzeba rozciąć oba kluczyki i wymienić pastylkę immo.
motylek322 napisał(a):Chcę uniknąć dodatkowego dłubania. Odpowiedz mi na następujące pytania: Czy układ stary kluczyk w stacyjce a nowy wiszący obok będzie działał ? Czy stare immo nie będzie się kłóciło z nowym jeżeli zastosuję w/w układ ?
OK nie było pytania
Zadzwoniłem do Hencar-u i wszystko mi wyjaśniono. Trzeba rozciąć oba kluczyki i wymienić pastylkę immo.
Tu czytałeś?
www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f ... k&start=20
szerokości
grzech
grzech
Dzięki za linka. Mimo, że chciałem ominąć "prace ręczne" musiałem je wykonać. Oba kluczyki czyli mój pasujący do stacyjki oraz nowy, który otrzymałem razem ze sterownikiem i immo rozciąłem, wyjąłem pastylki od immo i je zamieniłem. Teraz mam jeden stary kluczyk z nowym immo. Muszę się zorientować ile kosztuje zaprogramowanie samej pastylki aby mieć zapasowy kluczyk. Piszę o samej pastylce bo mam drugi kluczyk pasujący do stacyjki.
motylek322 napisał(a): Muszę się zorientować ile kosztuje zaprogramowanie samej pastylki aby mieć zapasowy kluczyk. Piszę o samej pastylce bo mam drugi kluczyk pasujący do stacyjki.
Czekaj, a samemu tą kombinacją alpejską to nie można? Czy to centralny tylko?
Jeżeli nie można to gdzieś czytałem że przeprogramowanie 100pln ale to dawno było – jak sam walczyłem z tematem.
szerokości
grzech
grzech
Nie wiem co masz na myśli pisząc "centralny" Ja mam zwykły kluczyk z immo i osobno pilota do zamka. Potrzebuję drugi kluczyk bo jak bym zgubił ten jedyny do immo i sterownika to mam ponowną wymianę kompletu.
Ja dorabiałem kluczyk z immo, koszt 100zł, myślę że jak chcesz samo immo dorobić to niekoniecznie wyjdzie cię taniej. Szukaj po różnych punktach bo słyszałem ceny na poziomie nawet 200zł, 150, 130 i 99, wziąłem najtańszą opcję i jest wszystko git Polecam zrobić sobie już scyzoryk jak jest opcja, u mnie w temacie pokazałem taki
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
Dorobiłem samo immo. Programowanie w punkcie gościowi zajęło ok.20 s i skasował mnie 50 zł. Fajna stawka godzinowa wychodzi A, w cenie nowy transponder.
Transponder jest ogólnie tani z tego co wiem, bardziej chodzi o zarobek na maszynie która jest zapewnie bardzo droga
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6