"Cykanie" podczas dodawania gazu 2,0 FS.

Postprzez MJ_AIR » 8 cze 2004, 23:09

Witam
Co moze znaczyc takie charakterystycznie "cykanie" chyba w silniku podczas dodawania gazu. Dodam ze przy jezdzie na luzie, tego objawu nie ma.
pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 30 maja 2004, 00:00
Posty: 13
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 2.0 16V '98

Postprzez Jaksa » 8 cze 2004, 23:25

Może masz przedmuch gdzies na układzie wydechowym sprawdz przy kolektorze i dalej....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Gr00bY » 8 cze 2004, 23:33

U mnie znacznie się zmniejszyło po uszczelnieniu wydechu przy kolektorze. Sprawdź może jeszcze zapłon bo jeżeli jest za bardzo przyspieszony to silniczek może grać.
Potrzebne oponki albo całe autko? Priv....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 kwi 2004, 12:24
Posty: 64
Skąd: W-wa (WU)
Auto: 626 GE FP, iVT

Postprzez Jaksa » 8 cze 2004, 23:56

Sprawdź może jeszcze zapłon bo jeżeli jest za bardzo przyspieszony to silniczek może grać.
masz rację ale ta uwaga dotyczy mojego wraka .... spalanie stukowe.... W GF zaplon jest reg. kompem mam na wale czujnik poziomu i na wałku rozrz tyz .Czasami cos mu wali w dekiel i sobie własnie klekocze jak stary Polonez hehe. aparatu zaplonowego tyz nie ma taki to ciekawy model ..... zamiast zamontowac motor typowy od GE to skosny z Fordem się zaznajomił i zrobili taki wynalazek....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Franklyn » 21 kwi 2007, 22:02

To ja sie podłącze do tego tematu. Bo chodzi o identyczny problem.
Sorry że wyciągam tak stary temat.
Moja mazda to 626 GF rok 99 silnik 1.8 benzynka.(wersja angielska, chociaż to akurat chyba nie ma znaczenia)
U mnie też coś cyka, z tym że ja wiem co cyka ale nie wiem jak to nazwać.
Dinks ten jest pod kolektorem dolotowym, ma cztery śrubki na śrubokręt krzyżakowy na swoich rogach, podłączoną wiązke z chyba szecioma kablami. i wychodzi od niego taka miedziana rurka która łączy się z kolektorem wydechowym.

Przepraszam za taki opis ale totalnie nie znam sie na silnikach i nie wiem jak ta magiczna część się nazywa.
Pytanie , czy to cykanie jest niebezpieczne i jak tak to na ile jest niebezpieczne ;)

Pozdrawiam
Jak jest ochota to i pies kota wyłomota....
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2004, 08:34
Posty: 13
Skąd: Flint

Postprzez Jaksa » 22 kwi 2007, 00:29

Franklyn napisał(a):Dinks ten jest pod kolektorem dolotowym, ma cztery śrubki na śrubokręt krzyżakowy na swoich rogach,
EGR ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Franklyn » 22 kwi 2007, 10:19

czyli to?
http://nubira.autokacik.pl/lektury/egr/egr.html

Z opisu wnioskuję że jak go odłącze to nic wielkiego sie nie stanie, a wręcz przeciwnie bedzie lepiej ?? :)

odłączyć tylko kable elektryczne czy przewód podciśnienia??
Jak jest ochota to i pies kota wyłomota....
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2004, 08:34
Posty: 13
Skąd: Flint

Postprzez comeill » 23 kwi 2007, 12:05

mi tez cyka, głównie rano, jak jest zimny, ale juz sie do tego przyzwyczaiłem :)
Tylko Chuck Norris potrafi wyregulować obroty w Mazdzie
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2006, 15:03
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Auto: Toledo II 1.8 20V '03 r

Postprzez Franklyn » 23 kwi 2007, 13:06

NO wiesz... jak dla mnie, to to cykanie to jest poważna wada :) bo miałem GE i chodziła jak igła..nic nie cykało nie strzelało alni sie nie tłukło. A tu taki zonk.

Najgorsze jest to , że zaslepianie tej magicznej rury nie wchodzi w gre bo za jakies pół roku musiałbym robić to samo , bo będe jechał autem na przegląd, a ni cholery nie wiadomo czy by wtedy przeszło ze spalinami.

Może po południu wezmę sie za rozkręcenie i przesmarowanie (wyczyszczenie) tego czegoś..może to pomoże.
pozdrawiam
Jak jest ochota to i pies kota wyłomota....
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2004, 08:34
Posty: 13
Skąd: Flint

Postprzez crock » 26 kwi 2007, 20:32

pany nie ma sie czym martwic to naturalna rzecz po przejechaniu kilku ladnych kilometrow.mam to samo u siebie w mx6 2.0 16v to nic innego jak popychacze zaworow (hydrosztosy) nie dobija silnika(az tak) ;) da sie z tym jezdzic no chyba ze chcecie sie szarpnac i zrobic generalke silnika 1 kosztuje 40 zl(oryginalny) a jest ich 16 tak wiec lepiej sie przyzwyczaic do tego klekotania.
exploatacja silnika gwarantowany przebieg jaki powinny wytrzymac to 150tys km u mnie to sie zaczelo przy 175 tys
crock
 

Postprzez Jaksa » 26 kwi 2007, 20:42

crock napisał(a):nie ma sie czym martwic to naturalna rzecz
Nie jest to naturalne – wymien sobie zawor nadcisnieniowy w pompie oleju.....a koledzy ktorzy tutaj rozmawiają wyzej mówią o 626 GF a tam nie ma hydropopychaczy
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Franklyn » 26 kwi 2007, 20:53

@crock...
Wiem jak brzmią popychacze zaworów bo miałem GE i potrafiłem sobie z tym poradzić.
Jak jest ochota to i pies kota wyłomota....
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2004, 08:34
Posty: 13
Skąd: Flint

Postprzez Jaksa » 26 kwi 2007, 21:08

Franklyn napisał(a):potrafiłem sobie z tym poradzić
Własnie przeczytałem..... :)
crock napisał(a):1 kosztuje 40 zl(oryginalny
Jak juz mówimy tutaj o częsci oryginalnej to chyba nie ta cena , w/g EPC mazdy jedna szklanka oryginalna sprzedawana w sieci mazdy kosztuje 34,15 euro netto ( INA ) o numerze kat. FS12-12-101.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez crock » 5 maja 2007, 22:12

w/g EPC mazdy jedna szklanka oryginalna sprzedawana w sieci mazdy kosztuje 34,15 euro netto ( INA ) o numerze kat. FS12-12-101

http://www.pbauto.com.pl
stronka do firmy o ktorej mowilem.chyba ze gosc mnie robil w ...uja i tylko mowil ze oryginaly.
crock
 

Postprzez Jaksa » 5 maja 2007, 22:29

crock napisał(a):stronka do firmy o ktorej mowilem
Jak widzę sporo towaru mają lecz są to zamienniki dobrych producentów japonskich . Skoro oryginalna szklanka kosztuje 34 euro dolicz jeszcze 22 vat to ciekawe kto dopłaca w tej firmie roznice skoro u nich kosztuje 40 zł szt.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez interpc » 23 paź 2007, 13:11

Mi też cyka i dwoch mechanikow powiedzialo ze to normalne że to wtrysk. A na syczenie lekkie to samo powiedzieli. I nie wiem kto ma racje. pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 15:23
Posty: 42
Skąd: Brzeg
Auto: Xedos 6 1.6 16V 1995rok 122tys
Xedos 9 2.5V6 01r. 148tys

Postprzez Grzyby » 23 paź 2007, 15:38

interpc, nie rób takich wykopek bo to nie ma sensu. Nic nie wnosisz do tego tematu (a nawet zaryzykuję, że wnosisz zamieszanie).

Poza tym temat dotyczy innej generacji silników i innego modelu.

Przecież się już o tym wypowiadałeś w innych tematach.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez kris.k6 » 25 paź 2007, 09:50

Ja miałem własnie w mazdzie 1,8 GF przypadek taki: jadąc samochodem przy średnich obrotach było słychac cykanie – dugo szukałęm przyczyny. Okazało sie ze nieszczelny był zawór par paliwa-poprostu spreżynka była juz wyrobiona i przepuszczał.Kupiłem na giełdzie za małe pieniądze ok. 10zł od OPLA i teraz mi autko elegancko śmiga
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 wrz 2006, 12:40
Posty: 15
Skąd: Rzeszów - Leżajsk
Auto: MAZDA 626 GF 1,8 98r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6