Witam @ll mazdaspeed.pl
Mam problem z moja mazdeczką.
Mianowicie – przy odpaleniu na zimnym silniku obroty wzrastają mi do 2 tys i powoli rosną do 3 tys po ok 1 minucie obroty spadają do 1500 i potem w miarę nagrzania do 800.
Zaraz pod odpaleniu przy delikatnym dodawaniu gazu nie chce wejść wogóle na obroty.
Dzieje się tak tylko na zimnym silniku.
Obroty nie falują, po nagrzaniu muli silnik trzeba delikatnie operować pedałem gazu i wtedy jest ok.
Na LPG nie ma żadnych problemów.
Wymieniane były świece kable WN pompa paliwa i dalej to samo
Proszę @ll o pomoc.
Zbyt duże obroty przy odpalaniu na ssaniu 2,0 FS.
Strona 1 z 1
Hmmm coraz częściej się czyta że komuś kuleją wtryskiwacze benzynowe a ma LPG na pokładzie. Nie wiem co dają do benzyny ale dzisiaj czyściłem kumplowi F2T objawy: mulenie silnika na benzynie, kiepskie wkręcanie w obroty, z czasem nie możność zapalenia na benzynie. Przyczyna: osady w komorach wtryskiwaczy. Po czyszczeniu chemicznym na pracującym silniku, problem z głowy.
Wszystkie wtryskiwacze montowane w trój-cyfrowych Mazdach mają jedną zasadniczą zaletę, konstrukcja zapobiega osadzaniu się śmieci przy pracujących wtryskach. Ale co zrobić jak wtryski są wyłączane z obwodu a benzyna pompowana przez pompę paliwa krąży po nich.
Niestety wtedy we wtryskach osadzają się wszystkie śmieci które zostaną zassane z baku a filtry ich nie wyłapią. Więc trzeba na nich częściej jeździć ale to i tak ni zapobiegnie zasyfianiu wtrysków.
Wszystkie wtryskiwacze montowane w trój-cyfrowych Mazdach mają jedną zasadniczą zaletę, konstrukcja zapobiega osadzaniu się śmieci przy pracujących wtryskach. Ale co zrobić jak wtryski są wyłączane z obwodu a benzyna pompowana przez pompę paliwa krąży po nich.
Niestety wtedy we wtryskach osadzają się wszystkie śmieci które zostaną zassane z baku a filtry ich nie wyłapią. Więc trzeba na nich częściej jeździć ale to i tak ni zapobiegnie zasyfianiu wtrysków.
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
- Od: 13 gru 2004, 14:14
- Posty: 258
- Skąd: Kraków
- Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT
Czym czyścić (i jak często)? U mnie też pojawia się mulenie na zimnym na benzynie.zenith839 napisał(a):Hmmm coraz częściej się czyta że komuś kuleją wtryskiwacze benzynowe a ma LPG na pokładzie. Nie wiem co dają do benzyny ale dzisiaj czyściłem kumplowi F2T objawy: mulenie silnika na benzynie, kiepskie wkręcanie w obroty, z czasem nie możność zapalenia na benzynie. Przyczyna: osady w komorach wtryskiwaczy. Po czyszczeniu chemicznym na pracującym silniku, problem z głowy.
- Od: 7 mar 2006, 18:03
- Posty: 168
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI
Patent mojego autorstwa: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=11602
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
- Od: 13 gru 2004, 14:14
- Posty: 258
- Skąd: Kraków
- Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT
pomogą na chwilę. Zęby zjadłem na takich środkach. Nie polecam
3.0 V6 24V DOHC JE-ZE <– co za dźwięk
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
Nie oddawaj autka do mechanika bo zrobisz mu krzywdę. Madzia lubi jak sam łapki wkładam.
NGK ZE, Iridium on board
- Od: 13 gru 2004, 14:14
- Posty: 258
- Skąd: Kraków
- Auto: Nissan Pathfinder R51 LE AT
hm ja uporałem się z problemem ale nie do końca.
a więc wykonałem dwa kroki
1. Sprawdzenie przepływki (chyba tak się to nazywa) a więc element przykręcony dwoma śrubami torksani do rury która idzie od filtra powietrza – element zaraz za filtrem. Były tam dwa druciki strasznie brudne wyczyściłem je.
2. Wykręciłem również element przykręcony dwoma torksami zaraz przy przepustnicy. W środku jest coś jak cylinderek i spreżynka na końcu której jest mały plastikowy element. Sprężynkę lekko rozciągnąłem bo wydawało mi się że nie odbija.
Wykonałem te kroki jeden po drugim i nie wiem który był skuteczny
Efekty:
-odpala normalnie za pierwszym razem, obroty na ssaniu chyba w normie bo doszły do 1500 i powoli spadały sobie w miarę rozgrzewania samochodu, samochód zmienił się nie do poznania jeździ o wiele lepiej
Niestety pozostał teraz jeden problem
Po rozgrzaniu się obroty spadają do pierwszej kreski powyżej zera i autko aż się trzesie. Nie występuje to za każdym razem. Da się to jakoś wyregulować, ustawić Dzieje się tak na gazie jak i na benzynie.
a więc wykonałem dwa kroki
1. Sprawdzenie przepływki (chyba tak się to nazywa) a więc element przykręcony dwoma śrubami torksani do rury która idzie od filtra powietrza – element zaraz za filtrem. Były tam dwa druciki strasznie brudne wyczyściłem je.
2. Wykręciłem również element przykręcony dwoma torksami zaraz przy przepustnicy. W środku jest coś jak cylinderek i spreżynka na końcu której jest mały plastikowy element. Sprężynkę lekko rozciągnąłem bo wydawało mi się że nie odbija.
Wykonałem te kroki jeden po drugim i nie wiem który był skuteczny
Efekty:
-odpala normalnie za pierwszym razem, obroty na ssaniu chyba w normie bo doszły do 1500 i powoli spadały sobie w miarę rozgrzewania samochodu, samochód zmienił się nie do poznania jeździ o wiele lepiej
Niestety pozostał teraz jeden problem
Po rozgrzaniu się obroty spadają do pierwszej kreski powyżej zera i autko aż się trzesie. Nie występuje to za każdym razem. Da się to jakoś wyregulować, ustawić Dzieje się tak na gazie jak i na benzynie.
- Od: 20 mar 2008, 16:16
- Posty: 32
- Auto: Mazda 6 GG 1.8 120 KM 2003 r.
u mnie było tak że coraz bardziej się mulił na PB, więc poszalałem trochę na PB i jest ok, teraz tak co 500 – 1000km jazdy na LPG przeciągne madzie na beznynce i jest ok
ujek chce kl-ze !!
626 jest | 323 jest | 626 MPS jak Bóg do to bydzie :)
SPRZEDAM ELF 5W30 5l za 100zł, możliwość obioru w Katowicach, Bytomiu, Gliwicach, TG, Lublińcu ...
626 jest | 323 jest | 626 MPS jak Bóg do to bydzie :)
SPRZEDAM ELF 5W30 5l za 100zł, możliwość obioru w Katowicach, Bytomiu, Gliwicach, TG, Lublińcu ...
- Od: 1 lut 2009, 00:55
- Posty: 68
- Skąd: SLU
- Auto: Były 323 BG B3 && 626 GE FP
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6