[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...
Zawsze jakiś odsetek nieznających się właścicieli kupi niedoinwestowanego, zajechanego peta w "okazyjnej" cenie, albo sami zaniedbują auto przez lata lub leją syfiaste paliwa i później są zdziwieni, że coś nawaliło
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
W sumie dużo ludzi trafia na forum bo ma jakiś problem lub usterkę tak że ten wynik ankiety myślę że jest zadowalający. Bandit zrób ankiety w CiTD i PSA to będziemy mieć porównanie
Tez o tym myslalem, sam zrób
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Jak bym umiał to bym zrobił
niestety ale nie próbowałem tego bo jednoczesne trzymanie nogi na gazie i macanie przewodu w pojedynkę jest nie możliwe
U mnie rura od IC nie jest taka twarda jaka chyba powinna być. Sprawdzaliśmy szczelność dolotu i jest ok. Turbinka zachowuje sie normalnie, w miarę suchy dolot, cicha praca, nie bierze oleju. A jednak średnio pompuje. Jakieś pomysły?
- Od: 26 lis 2008, 12:01
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław, Psie Pole
- Auto: Mazda Premacy 2,0 DiTD 2000r
Szifers napisał(a):To w takim razie nasuwa sie pytanie pod którą rurę podpiąć ten manometr.
podpinasz się trójnikiem pod czarny wężyk który idzie do boostsensora na pierwszym plastikowym kolanku patrząc od kolektora Trójnik i wężyk do manometru będą w zestawie, do tego dokupujesz kubek za kilka zł i masz wskaźnik co się dzieje z turbo
http://allegro.pl/wskaznik-cisnienia-do ... 00033.html
http://allegro.pl/kubek-obudowa-na-jede ... 66188.html
Pisaliśmy już tu o tym ja taki zestaw mam i spełnia on swoje zadanie
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
No ja juz jestem zadowolony przodzik juz sztywny amorki juz w drodze (zakup via internet) silniczek po wymianie rozrzadu gada jak nowka nie smigana ... ale zuzycie paliwa 6.2 / 100 km nie wiem czy to jest dobre osiagniecie (czekam na dobre rady) reaktywacja mojego DITD zbliza sie powoli do finalu i musze przyznac ze zaczynam byc oczarowany jazda Madzia.
Co prawda sciaga mi na prawo ale to raczej wynik totalnie pokrzywionych felg (taka diagnoze postawili). W kazdym razie dalej bede siedzial poki nie doprowadze swojego GW do stanu bliskofabrycznego
Co prawda sciaga mi na prawo ale to raczej wynik totalnie pokrzywionych felg (taka diagnoze postawili). W kazdym razie dalej bede siedzial poki nie doprowadze swojego GW do stanu bliskofabrycznego
acnizm sie szerzy
- Od: 12 lut 2011, 01:31
- Posty: 4
- Auto: Mazda 626 DITD GW 1999
acniak napisał(a): zuzycie paliwa 6.2 / 100 km nie wiem czy to jest dobre
Coś za niskie, mocniej dociskaj pedał gazu (w normie jest spalanie o ile to po mieście?)
acniak napisał(a): sciaga mi na prawo
Jak większości, jest gdzieś o tym w dziale GF/GW, ale nawet nie czytałem, na moje to ten typ tak ma
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
mi też ściąga raz na lewo raz na prawo ale to zależy chyba od drogi. Jak sprawdzali zbieżność (profesjonalnym sprzętem) to jak by z fabryki wyszła
spalanie jak dla 626 to w normie w trasie zejdziesz na pewno niżej, ale nie wiadomo jak tam z czystością ( wiadomo czego)
u mnie przy ostrym butowaniu na oporniku to nawet 8 L zje ale to nie dziwne jak chmura czarna za mną
spalanie jak dla 626 to w normie w trasie zejdziesz na pewno niżej, ale nie wiadomo jak tam z czystością ( wiadomo czego)
u mnie przy ostrym butowaniu na oporniku to nawet 8 L zje ale to nie dziwne jak chmura czarna za mną
acniak napisał(a):zuzycie paliwa 6.2 / 100 km
Jak co najmniej 50% po mieście to normalnie, w sumie już dawno takiego spalania nie miałem ale więcej po trasie jeżdżę poza miastem można całkiem spokojnie poniżej 5.0 zejść...
acniak napisał(a): sciaga mi na prawo
U mnie też nieznacznie a już bardziej znacznie jak ktoś siądzie na kanapie Zbieżność jest OK, zawieszenie z przodu wymieniłem i to samo... pozostaje tył – ale to może w przyszłości... całkiem możliwe, że:
Bandit napisał(a):ten typ tak ma
... mimo wszystko zdążyłem się przyzwyczaić przez ponad 90kkm
Ostatnio miałem "przyjemność" jeździć tylko po mieście. Krótkie odcinki ok 10km. Dojazd do pracy i takie tam Przy 100% miasta spalanie wyniosło 6.3l na 100km
- Od: 19 wrz 2010, 11:55
- Posty: 70
- Skąd: Jędrzejów
- Auto: Mazda 323F BJ DiTD 99'
Wy też macie problem z trakcją na 3 biegu na mokrym czy tylko mnie to dotyczy?
Post żartobliwy:
Ja z kolei miałem inny problem, bo przy czwartym hamowaniu pod rząd ze 160 do zera hamulce się osłabiały i gorzej hamowały, ale te od mazdy 6 już nie puchną
Czy Ty masz opony 155 szerokie ? Załóż męskie opony 225/35/17 to na trzecim już będzie łapało trakcję (Na pierwszym i drugim biegu nigdy nie złapiesz przyczepności na mokrym asfalcie z opornikiem )
P.S.
Zdajesz sobie sprawę, że wykańczasz pompę, wtryski, sprzęgło itd... tym czymś ? Byłeś na hamowni przed i po ?
P.S.
W DiTD to są drogie rzeczy panie
Ja z kolei miałem inny problem, bo przy czwartym hamowaniu pod rząd ze 160 do zera hamulce się osłabiały i gorzej hamowały, ale te od mazdy 6 już nie puchną
Neonixos666 napisał(a):problem z trakcją
Czy Ty masz opony 155 szerokie ? Załóż męskie opony 225/35/17 to na trzecim już będzie łapało trakcję (Na pierwszym i drugim biegu nigdy nie złapiesz przyczepności na mokrym asfalcie z opornikiem )
P.S.
Zdajesz sobie sprawę, że wykańczasz pompę, wtryski, sprzęgło itd... tym czymś ? Byłeś na hamowni przed i po ?
P.S.
W DiTD to są drogie rzeczy panie
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6