[ANKIETA] Przebiegi naszych silników, opinie i luźne rozmowy o DiTD...

Czy jesteś zadowolony ze swojego DiTD?

Tak
57
85%
Nie
3
4%
Różnie bywa
7
10%
 
Liczba głosów : 67

Postprzez Bandit » 17 kwi 2011, 16:43

Zawsze jakiś odsetek nieznających się właścicieli kupi niedoinwestowanego, zajechanego peta w "okazyjnej" cenie, albo sami zaniedbują auto przez lata lub leją syfiaste paliwa i później są zdziwieni, że coś nawaliło <faja>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 17 kwi 2011, 16:49

W sumie dużo ludzi trafia na forum bo ma jakiś problem lub usterkę tak że ten wynik ankiety myślę że jest zadowalający. Bandit zrób ankiety w CiTD i PSA to będziemy mieć porównanie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9479 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bandit » 17 kwi 2011, 17:22

Tez o tym myslalem, sam zrób ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 17 kwi 2011, 17:44

Jak bym umiał to bym zrobił :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9479 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Szifers » 21 kwi 2011, 14:21

Mam pytanko w sprawie doładowania.

Czy rura łącza kolektor z IC podczas obrotów około 3tys jest u was bardzo twarda czy może bez problemu można ją ścinąć?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2008, 12:01
Posty: 92
Skąd: Wrocław, Psie Pole
Auto: Mazda Premacy 2,0 DiTD 2000r

Postprzez Neonixos666 » 21 kwi 2011, 17:57

niestety ale nie próbowałem tego bo jednoczesne trzymanie nogi na gazie i macanie przewodu w pojedynkę jest nie możliwe :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9479 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 21 kwi 2011, 22:55

twarda :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Szifers » 22 kwi 2011, 10:49

U mnie rura od IC nie jest taka twarda jaka chyba powinna być. Sprawdzaliśmy szczelność dolotu i jest ok. Turbinka zachowuje sie normalnie, w miarę suchy dolot, cicha praca, nie bierze oleju. A jednak średnio pompuje. Jakieś pomysły?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2008, 12:01
Posty: 92
Skąd: Wrocław, Psie Pole
Auto: Mazda Premacy 2,0 DiTD 2000r

Postprzez malkolm » 22 kwi 2011, 11:03

za kilkadziesiąt zł możesz kupić sobie manometr i sprawdzić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez Szifers » 22 kwi 2011, 11:41

To w takim razie nasuwa sie pytanie pod którą rurę podpiąć ten manometr. Czy doładowanie powinno wynosić około 0,8bara w DITD?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2008, 12:01
Posty: 92
Skąd: Wrocław, Psie Pole
Auto: Mazda Premacy 2,0 DiTD 2000r

Postprzez Riki » 22 kwi 2011, 12:46

0,85
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Bandit » 22 kwi 2011, 13:24

Szifers napisał(a):To w takim razie nasuwa sie pytanie pod którą rurę podpiąć ten manometr.

podpinasz się trójnikiem pod czarny wężyk który idzie do boostsensora na pierwszym plastikowym kolanku patrząc od kolektora ;) Trójnik i wężyk do manometru będą w zestawie, do tego dokupujesz kubek za kilka zł i masz wskaźnik co się dzieje z turbo ;)
http://allegro.pl/wskaznik-cisnienia-do ... 00033.html
http://allegro.pl/kubek-obudowa-na-jede ... 66188.html
Pisaliśmy już tu o tym ;) ja taki zestaw mam i spełnia on swoje zadanie <spoko>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez orfeusz » 28 kwi 2011, 22:11

Gdzie w ditd jest odma?Pytam bo chciałem zobaczyć w jakim jest stanie,a nie wiem gdzie jej szukać.
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2011, 18:56
Posty: 37
Skąd: Głowno
Auto: Mazda 626 GW 2.0D (RF2A) 101KM

Postprzez acniak » 28 kwi 2011, 22:34

No ja juz jestem zadowolony :D :D przodzik juz sztywny amorki juz w drodze (zakup via internet) silniczek po wymianie rozrzadu gada jak nowka nie smigana ... ale zuzycie paliwa 6.2 / 100 km nie wiem czy to jest dobre osiagniecie (czekam na dobre rady) reaktywacja mojego DITD zbliza sie powoli do finalu i musze przyznac ze zaczynam byc oczarowany jazda Madzia.
Co prawda sciaga mi na prawo ale to raczej wynik totalnie pokrzywionych felg (taka diagnoze postawili). W kazdym razie dalej bede siedzial poki nie doprowadze swojego GW do stanu bliskofabrycznego :D
acnizm sie szerzy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2011, 01:31
Posty: 4
Auto: Mazda 626 DITD GW 1999

Postprzez Bandit » 28 kwi 2011, 22:45

acniak napisał(a): zuzycie paliwa 6.2 / 100 km nie wiem czy to jest dobre

Coś za niskie, mocniej dociskaj pedał gazu ;) (w normie jest spalanie o ile to po mieście?)
acniak napisał(a): sciaga mi na prawo

Jak większości, jest gdzieś o tym w dziale GF/GW, ale nawet nie czytałem, na moje to ten typ tak ma :P
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 28 kwi 2011, 23:21

mi też ściąga raz na lewo raz na prawo ale to zależy chyba od drogi. Jak sprawdzali zbieżność (profesjonalnym sprzętem) to jak by z fabryki wyszła :P

spalanie jak dla 626 to w normie w trasie zejdziesz na pewno niżej, ale nie wiadomo jak tam z czystością ( wiadomo czego)

u mnie przy ostrym butowaniu na oporniku to nawet 8 L zje ale to nie dziwne jak chmura czarna za mną <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9479 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez poflek » 28 kwi 2011, 23:33

acniak napisał(a):zuzycie paliwa 6.2 / 100 km

Jak co najmniej 50% po mieście to normalnie, w sumie już dawno takiego spalania nie miałem ale więcej po trasie jeżdżę :P poza miastem można całkiem spokojnie poniżej 5.0 zejść...

acniak napisał(a): sciaga mi na prawo

U mnie też nieznacznie a już bardziej znacznie jak ktoś siądzie na kanapie :D Zbieżność jest OK, zawieszenie z przodu wymieniłem i to samo... pozostaje tył – ale to może w przyszłości... całkiem możliwe, że:
Bandit napisał(a):ten typ tak ma

... mimo wszystko zdążyłem się przyzwyczaić przez ponad 90kkm :P
GF RF2A Obrazek
GH LF Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 15:14
Posty: 225 (1/0)
Skąd: Tarnów / Kraków
Auto: GH LF '08
było:
GF RF2A '99
BG B6E '90

Postprzez piotrek88z » 1 maja 2011, 22:17

Ostatnio miałem "przyjemność" jeździć tylko po mieście. Krótkie odcinki ok 10km. Dojazd do pracy i takie tam :P Przy 100% miasta spalanie wyniosło 6.3l na 100km <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2010, 11:55
Posty: 70
Skąd: Jędrzejów
Auto: Mazda 323F BJ DiTD 99'

Postprzez Neonixos666 » 1 maja 2011, 23:48

Wy też macie problem z trakcją na 3 biegu na mokrym czy tylko mnie to dotyczy? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9479 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bandit » 2 maja 2011, 00:05

Post żartobliwy:
Ja z kolei miałem inny problem, bo przy czwartym hamowaniu pod rząd ze 160 do zera hamulce się osłabiały i gorzej hamowały, ale te od mazdy 6 już nie puchną <faja>
Neonixos666 napisał(a):problem z trakcją

Czy Ty masz opony 155 szerokie ? <lol> Załóż męskie opony 225/35/17 to na trzecim już będzie łapało trakcję (Na pierwszym i drugim biegu nigdy nie złapiesz przyczepności na mokrym asfalcie z opornikiem <glupek2> ) :P
P.S.
Zdajesz sobie sprawę, że wykańczasz pompę, wtryski, sprzęgło itd... tym czymś ? Byłeś na hamowni przed i po ?
P.S.
W DiTD to są drogie rzeczy panie :P
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6