Luzy zaworowe RF2A
seba626 napisał(a):kurde wymieniac te podkladki, regulowac zawory. dam rade to uczynic???
na pewno dasz radę ,ja wahałem się ponad 2 lata po zakupie podkładek wtrysków i przelewów ,w końcu zrobiłem sama wymiana podkładek to nic trudnego jak i przelewów,co do zaworów to oczywiście szczelinomierz no i zasada mijanek 1-4,2-3,3-2,4-1,jest na forum kilka opisów ---u mnie koszty 20 zł zestaw podkładek i troszkę silikonu na uszczelkę klawiatury.Efekt bardzo zadowalający ,zero ,,komina spod korka" oraz 2 zawory lekko za duży luz,dodam że dla wprawy wszystkie zawory regulowałem na nowo.jeżeli kiedykolkiek ustawiałeś zawory to nie będziesz miał problemy ,tylko trzeba zajarzyć które ssące i wydechowe,no i najważniejsze to pamiętać oo tym że trzeba sprawdzić i wyregulować 2 zawory /para ,gdyż sama regulacja tylko jednego zaworu spowoduje rozlegulowanie tego 2-go w parze i może klepać
Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 19:18 przez pioczel, łącznie edytowano 1 raz
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
wewnątrz nie mogą mieć żadnych dziwnych wcięć tylko dobrze przylegać do końcówki wtrysku.
będzie jako podkładka pod śrubę jakąś
a po co Ci wogole te podkladki? takie nie dobre inne te złe, a może złote zastosowac albo z platyny. przecież one mają tylko uszczelniać, pod wtryski i przelewowe u każdego dobrego pompiarza kupi komplet nie więcej jak trzy dychy.
seba626 napisał(a):mam takie podkladki pod wtryski, czy aby napewno sa dobre???
Włożyłem identyczne kształtem do 626 DiTD 110 KM.Pasowały idealnie.Chyba od BMW.
NE , NE UBIJAJTE ME PANE MODERATORE !!!!
- Od: 9 cze 2011, 22:32
- Posty: 7
- Skąd: Otwock
- Auto: Lexus gs300 jzs147 626 DiTD 110 KM GW
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6