Zawór wastegate

Postprzez *cichy* » 11 lut 2008, 23:31

zapaciane są rury wokół turbo i pod EGR'em


Obrazek
Początkujący
 
Od: 13 sty 2008, 15:49
Posty: 10
Auto: Mazda 626 GF DiTD 1999r.

Postprzez tomekrvf » 12 lut 2008, 00:07

A obejrzyj dokładnie odcinek rury nad MAP sensorem. Nie ma tam jakiegos pęknięcia?
PS Xandy miał kiedyś podobny temat
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez xANDy » 12 lut 2008, 09:58

tomekrvf napisał(a):Xandy miał kiedyś podobny temat
No miałem... a ile kucy przybyło jak naprawiłem dziurę w dolocie!! Tylko, że silnik na tym zdjęciu jest niemal suchy w porównaniu z moim – mój to po prostu opływał olejem.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez rexwolf » 14 lut 2008, 22:04

wez normalnie pompke od roweru z typowym wentylem z ktorego zdejmij gumke i wsadz w wezyk od tego silownika. Rusz 2 3 razy pompa a dzwignia zaworu ma sie przesuwac do konca. Normalnie siedzi on twardo i reka ciezko ruszyc.
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2006, 14:55
Posty: 134
Skąd: warszawa
Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.

Postprzez tomekrvf » 14 lut 2008, 23:39

Riki napisał(a):gdy za późno (tak jak u Ciebie cichy) to cierpi na tym turbo..

Albo zwyczajnie nie ma cisnienia w układzie bo jest gdzies dziura i nie ma co otworzyc zaworu upustowego w tubo.
Ja upieram się przy dziurze na odcinku turbo – silnik.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez *cichy* » 15 lut 2008, 09:53

tomekrvf napisał(a):
Riki napisał(a):gdy za późno (tak jak u Ciebie cichy) to cierpi na tym turbo..

Albo zwyczajnie nie ma cisnienia w układzie bo jest gdzies dziura i nie ma co otworzyc zaworu upustowego w tubo.
Ja upieram się przy dziurze na odcinku turbo – silnik.


Też tak myślę. Tylko jak znaleźć tą nieszczelność ( będzie trudno )
Początkujący
 
Od: 13 sty 2008, 15:49
Posty: 10
Auto: Mazda 626 GF DiTD 1999r.

Postprzez tomekrvf » 15 lut 2008, 12:24

*cichy* napisał(a):Tylko jak znaleźć tą nieszczelność

Zdemontowac i obejrzeć dokładnie wszystkie przewody i intercooler.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Marek podlaskie » 27 lut 2008, 18:34

Czy to o czym piszecie wystepuje w Mazdzie Premacy 2004 rok.Vin Jmzcp19r24...Diesel 101km...I jaki jest silnik bo w poradniku nie jest to jednoznaczne.Pozdrowionka :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Postprzez Grzyby » 27 lut 2008, 18:52

Marek podlaskie napisał(a):Czy to o czym piszecie wystepuje w Mazdzie Premacy 2004

tak

Marek podlaskie napisał(a):I jaki jest silnik bo w poradniku nie jest to jednoznaczne.

DiTD
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Marek podlaskie » 27 lut 2008, 19:39

Bo wlasnie dzisiaj bylem w ASO z pytaniem o czyszczenie EGR i IC.Nie wiem czy to zrobic.Objawy u mnie to zbyt slaby start na 1 slaba 2.Pozniej jest juz dobrze od 3 w gore.Mazdy Premacy niby tak jezdza ale moze jednak warto wyczyscic IC.CO MOZE SKLANIAC WEDLUG :)W AS DO SPRAWDZENIA EGR I iC.kOSZT OKOLO 300Zl :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Postprzez xANDy » 28 lut 2008, 15:04

Marek podlaskie napisał(a):kOSZT OKOLO 300Zl

Koszt czytania forum jest niższy.
Marek podlaskie – weź się w garść, poczytaj i zrobisz to sam, za darmo.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Marek podlaskie » 28 lut 2008, 21:45

xANDy moze bym sam zrobil ale brak miejsca i czasu.No i nerwus ze mnie a tu jak widze trzeba pol auta rozebrac.Jeszcze bede regulowal zawory.I moze sprawdze wtryskiwacze.Nie wiem jeszcze co beda robic ale po prostu nie moge wczuc sie w Premacy .Albo da to jakas poprawe a jak nie to w ludzi.Szkoda mojej meki.Moze to jest takie auto ale mi nie pasuje jazda .Mysle o C maxie.Blad ? :) :( .Moze tak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Postprzez Marek podlaskie » 28 lut 2008, 21:46

Rexwolf o jakim mowisz silowniku.Moze i u mnie cos sie dzieje z turbo? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Postprzez Marek podlaskie » 28 lut 2008, 21:47

rexwolf napisał(a):wez normalnie pompke od roweru z typowym wentylem z ktorego zdejmij gumke i wsadz w wezyk od tego silownika. Rusz 2 3 razy pompa a dzwignia zaworu ma sie przesuwac do konca. Normalnie siedzi on twardo i reka ciezko ruszyc.


W Premacy tez to moze byc :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Postprzez xANDy » 28 lut 2008, 22:58

Skorupa blaszana nie ma znaczenia – tu chodzi o silnik. Deitede to DiTD. Amen.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Marek podlaskie » 29 lut 2008, 18:39

Bylem ,wyczyscilem i ustawilem zawory i teraz jezdze .Nie jest to mocarne auto ,ale roznica znaczna.Czyscilem egr,ic i regulacja zaworow.Jest naprawde znaczna roznica ,wiec dobrze ze sie zdecydowalem .bo juz kur...a brala i auto na sprzedaz.Teraz oby nastepna wizyta to polaczona z wymiana rozrzadu u Jaksy.Nich doktor jeszcze zobaczy.No chyba ze xANDy gdzies bedzie w poblizu Bialegostoku :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Postprzez kubatura » 3 mar 2008, 13:57

Gdzie robiles czyszczenie i regulacje? W Ksiezynie?? Duzo zaplaciles?
Początkujący
 
Od: 7 kwi 2007, 19:40
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Auto: Bylo: 626 GF DiTD F/L

Postprzez Marek podlaskie » 3 mar 2008, 14:07

Czyscilem w ASO Ksiezyno.Za czyszczenie EGR,IC oraz regulacje zaworow ,bez wymiany podkladek zaplacilem 400 zl.Ale jestem zadowolony.Nie jest to auto sportowe ale znaczna roznica.Mialem spore luzy na trzech zaworach i Egr byl troche zasyfialy.Pozdrawiam Marek :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Postprzez xANDy » 3 mar 2008, 17:50

Marek podlaskie – to jeszcze dokonaj przepalenia zbiornika z xeramic'iem (chyba, że już to zrobiłeś).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Marek podlaskie » 3 mar 2008, 23:41

xANDY co polecasz z xeramica.Ja jak kupilem auto to dawalem xeramic ,a ostatnio do paliwa STP.Co polecasz i w jakiej proporcji.Buteleczke na zbiornik? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6