Zawór wastegate
No miałem... a ile kucy przybyło jak naprawiłem dziurę w dolocie!! Tylko, że silnik na tym zdjęciu jest niemal suchy w porównaniu z moim – mój to po prostu opływał olejem.tomekrvf napisał(a):Xandy miał kiedyś podobny temat
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
wez normalnie pompke od roweru z typowym wentylem z ktorego zdejmij gumke i wsadz w wezyk od tego silownika. Rusz 2 3 razy pompa a dzwignia zaworu ma sie przesuwac do konca. Normalnie siedzi on twardo i reka ciezko ruszyc.
- Od: 3 sie 2006, 14:55
- Posty: 134
- Skąd: warszawa
- Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.
Riki napisał(a):gdy za późno (tak jak u Ciebie cichy) to cierpi na tym turbo..
Albo zwyczajnie nie ma cisnienia w układzie bo jest gdzies dziura i nie ma co otworzyc zaworu upustowego w tubo.
Ja upieram się przy dziurze na odcinku turbo – silnik.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
tomekrvf napisał(a):Riki napisał(a):gdy za późno (tak jak u Ciebie cichy) to cierpi na tym turbo..
Albo zwyczajnie nie ma cisnienia w układzie bo jest gdzies dziura i nie ma co otworzyc zaworu upustowego w tubo.
Ja upieram się przy dziurze na odcinku turbo – silnik.
Też tak myślę. Tylko jak znaleźć tą nieszczelność ( będzie trudno )
- Od: 13 sty 2008, 15:49
- Posty: 10
- Auto: Mazda 626 GF DiTD 1999r.
Czy to o czym piszecie wystepuje w Mazdzie Premacy 2004 rok.Vin Jmzcp19r24...Diesel 101km...I jaki jest silnik bo w poradniku nie jest to jednoznaczne.Pozdrowionka
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Marek podlaskie napisał(a):Czy to o czym piszecie wystepuje w Mazdzie Premacy 2004
tak
Marek podlaskie napisał(a):I jaki jest silnik bo w poradniku nie jest to jednoznaczne.
DiTD
Bo wlasnie dzisiaj bylem w ASO z pytaniem o czyszczenie EGR i IC.Nie wiem czy to zrobic.Objawy u mnie to zbyt slaby start na 1 slaba 2.Pozniej jest juz dobrze od 3 w gore.Mazdy Premacy niby tak jezdza ale moze jednak warto wyczyscic IC.CO MOZE SKLANIAC WEDLUG W AS DO SPRAWDZENIA EGR I iC.kOSZT OKOLO 300Zl
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Marek podlaskie napisał(a):kOSZT OKOLO 300Zl
Koszt czytania forum jest niższy.
Marek podlaskie – weź się w garść, poczytaj i zrobisz to sam, za darmo.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy moze bym sam zrobil ale brak miejsca i czasu.No i nerwus ze mnie a tu jak widze trzeba pol auta rozebrac.Jeszcze bede regulowal zawory.I moze sprawdze wtryskiwacze.Nie wiem jeszcze co beda robic ale po prostu nie moge wczuc sie w Premacy .Albo da to jakas poprawe a jak nie to w ludzi.Szkoda mojej meki.Moze to jest takie auto ale mi nie pasuje jazda .Mysle o C maxie.Blad ? .Moze tak
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Rexwolf o jakim mowisz silowniku.Moze i u mnie cos sie dzieje z turbo?
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
rexwolf napisał(a):wez normalnie pompke od roweru z typowym wentylem z ktorego zdejmij gumke i wsadz w wezyk od tego silownika. Rusz 2 3 razy pompa a dzwignia zaworu ma sie przesuwac do konca. Normalnie siedzi on twardo i reka ciezko ruszyc.
W Premacy tez to moze byc
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Skorupa blaszana nie ma znaczenia – tu chodzi o silnik. Deitede to DiTD. Amen.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Bylem ,wyczyscilem i ustawilem zawory i teraz jezdze .Nie jest to mocarne auto ,ale roznica znaczna.Czyscilem egr,ic i regulacja zaworow.Jest naprawde znaczna roznica ,wiec dobrze ze sie zdecydowalem .bo juz kur...a brala i auto na sprzedaz.Teraz oby nastepna wizyta to polaczona z wymiana rozrzadu u Jaksy.Nich doktor jeszcze zobaczy.No chyba ze xANDy gdzies bedzie w poblizu Bialegostoku
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Czyscilem w ASO Ksiezyno.Za czyszczenie EGR,IC oraz regulacje zaworow ,bez wymiany podkladek zaplacilem 400 zl.Ale jestem zadowolony.Nie jest to auto sportowe ale znaczna roznica.Mialem spore luzy na trzech zaworach i Egr byl troche zasyfialy.Pozdrawiam Marek
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Marek podlaskie – to jeszcze dokonaj przepalenia zbiornika z xeramic'iem (chyba, że już to zrobiłeś).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDY co polecasz z xeramica.Ja jak kupilem auto to dawalem xeramic ,a ostatnio do paliwa STP.Co polecasz i w jakiej proporcji.Buteleczke na zbiornik?
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6