Cieknący EGR? – Problem rozwiązany: nieszczelny dolot.
samochód nie będzie miał mocy
nie, ta rurka biegnie od rury z intercoolera do kolektora, przy czujniku temperatury. trochę niżej niż te kolanko rozwalone masz
To miejsce?
Jezeli tak to jak mam to zrobic skoro jest to urwane, sprobowac wyjac z tej rurki pozostalosci plastiku i skleic na kropelke? Zeby dostac sie do tej rury, musze odkrecic akumulator i jego podstawke?
tak właśnie to jest to miejsce. Najpewniej trzeba by było ten element przewody wymienić, możesz to dostać na allegro. Można próbować to wymontować i pokombinować ale nie wiadomo czy połączenie będzie szczelne.
marmacv1 napisał(a):Hej hej wszystkim, po bardzo długich staraniach mam idealne rozwiązanie jesli chodzi o mikroszczeliny pod obejmą któredy ucieka olej i bryzga na silnik. Chodzi tu o kolanko od intercoolera, to pierwsze koło pokrywy zaworów jak w/w w temacie, gorąco polecam kolanko silkonowe o wymiarach : 45stopni , o średnicy montażowej (wewnetrznej) 57mm. Idealnie pasuje, tylko troszeczkę trzeba przyciąć, najlepiej z obu końców, żeby to zgięcie było na środku. Ja tak zastosowałem i efekt jest super. Wydaje mi się że nawet lepsze rozwiązanie niż podawane to wcześniej tzn : wąż cdi. Podaje link kolanka które ja zastosowałem: http://allegro.pl/kolanko-silikonowe-57 ... 18552.html Pozdrawiam i GORĄCO POLECAM TO ROZWIĄZANIE
Słowo do szukania np w serwisie allegro : kolanko silikonowe. Pamiętajcie 45 stopni pzdr
Problem rozwiązany, kupiłem te same kolanko co polecił marmacvl. Podciąłem 1cm weszło pięknie, wszystko działa. W Boost sensor, to co pisalem ze urwalem skleilem klejem specjalnym silikonopodobnym za 8zl do 300stopni plastiku i metalu. Ale wywiercilem wieksza dziure aby ta rurka weszla glebiej i sie dobrze skleila. Auto teraz smiga i jest wszystko oka. Dzieki
kolanko ktore kupilem ma taka sama srednice na obu konca, ale koncowki rur od silnika na ktore te kolanko montujemy sa inne. Ta od gory (kolektora dolotowego?) jest troche wieksza niz ta na dole od intercoolera, uzylem troche smaru i weszlo .
Widziałem w sklepie dolot z Volvo 1,9 TD.
Próbował ktoś? Ma idealne średnice 60/55mm tylko że jest 90 stopni, ale gdyby obciąć kawałek z jednej strony to zrobi się z tego 45
wygląda tak:
http://allegro.pl/volvo-s40-v40-1-9di-p ... 52931.html
Próbował ktoś? Ma idealne średnice 60/55mm tylko że jest 90 stopni, ale gdyby obciąć kawałek z jednej strony to zrobi się z tego 45
wygląda tak:
http://allegro.pl/volvo-s40-v40-1-9di-p ... 52931.html
- Od: 30 sie 2009, 22:43
- Posty: 27
Przy okazji tej awarii pojawił mi się taki pomysł, ale że znawcą nie jestem, to zapytam bardziej doświadczonych ode mnie:
Chodzi o montaż dodatkowego intercoolera w celu otrzymania zwiększonej mocy silnika Tyle tych kształtek na allegro, że spokojnie można by coś dobrać. Wtedy powietrze/spaliny byłyby jeszcze bardziej schłodzone, co skutkowało zwiększoną mocą silnika
Pozostały by tylko kwestie montażowe. Ale co myślicie o idei? I tak muszę kształtki kupować, to czemu by nie kupić dodatkowej powierzchi wymiany ciepła
Chodzi o montaż dodatkowego intercoolera w celu otrzymania zwiększonej mocy silnika Tyle tych kształtek na allegro, że spokojnie można by coś dobrać. Wtedy powietrze/spaliny byłyby jeszcze bardziej schłodzone, co skutkowało zwiększoną mocą silnika
Pozostały by tylko kwestie montażowe. Ale co myślicie o idei? I tak muszę kształtki kupować, to czemu by nie kupić dodatkowej powierzchi wymiany ciepła
- Od: 30 sie 2009, 22:43
- Posty: 27
jak już coś to wymienić a wydajniejszy niż zakładać następny.
Dolaczam się do tematu.
Jak myślicie podejdzie mi to ?
m.allegro.pl/przedmiot,kolanko-silikonowe-45-st-redukcja-5163mm,2649611331.html
Jak myślicie podejdzie mi to ?
m.allegro.pl/przedmiot,kolanko-silikonowe-45-st-redukcja-5163mm,2649611331.html
-
Doniu
Ja kupiłem tuningowe kolanko silikonowe o średnicy montażowej 57mm i długości ramion 102mm (trochę trzeba przyciąć), kąt 45 stopni. Kosztowało mnie to ok 40 zł z przesyłką. Przejechałem od wymiany już 4 tyś, kilometrów i żadnego wycieku. U mnie wygląda to tak:
- Od: 15 sie 2011, 10:49
- Posty: 20
- Skąd: Starachowice
- Auto: 626, 2,0 DITD 2000r.
Po wymianie tego węża miga kontrolka świec, odczytałem kod błędu P0105. Czujnik ciśnienia wydaje się być podpięty prawidłowo. Oczywiście silnik nie ma mocy. Macie jakieś sugestie co mogłem zrobić nie tak?
-
daro0o
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6