Przerywanie zimnego silnika

Postprzez Jaksa » 10 lis 2006, 23:10

Riki napisał(a):Powiedz ile
Cos ok 1200 zł
Riki napisał(a): kiedy Jarku zakładasz?? jestem baardzo ciekawy osiagów
Jak widzę zostałem wyznaczony do testu hahaha więc gdzie mam pojechac bo mamy 2 punkty heh nawet 3 , jeszcze na Deblinskiej obok Auto2000 jest Pan Naradowski ktory tez ma mozliwosci ..... gosc gwarantowany i polecany przez ASO – to gdzie ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Riki » 10 lis 2006, 23:15

Jaksa napisał(a):Cos ok 1200 zł


Tak myslalem <lol>


Jaksa napisał(a):Jak widzę zostałem wyznaczony do testu


:P :)


Jaksa napisał(a):to gdzie ?


Hmm tego goscia obok ASO nie znam ale jesli mowisz ze jest dobry.... moze jednak Alta Racing??
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Jaksa » 10 lis 2006, 23:34

Riki napisał(a):moze jednak Alta Racing
Nie dam sobie dłubać w sofcie.....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Riki » 10 lis 2006, 23:38

Jaksa napisał(a):Nie dam sobie dłubać w sofcie



W sumie racja..... chyba jednak warto pogadac z Chojnackim ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez magicadm » 11 lis 2006, 10:03

xANDy napisał(a):Pompę regenerował bo ją gdzieś zalał jakims paliwem i aż w baku miał opiłki z pompy.

Z tego co kojarzę to te opiłki to nie było paliwo (jak na razie metalem się go nie rozcieńcza :D) – tylko resztki przemielonej pompy...

Przeciez po drodze jest filtr...opiłkoodporny :)

Riki napisał(a): chyba jednak warto pogadac z Chojnackim ;)

O czym??? :|
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez xANDy » 11 lis 2006, 10:45

magicadm napisał(a):Z tego co kojarzę to te opiłki to nie było paliwo

Opiłki nie równa się paliwo – oczywiście. Ale w wyniku zassania jakiegoś syfu – po prostu pompa zaczęła się przycierać sama od siebie i przez przelewy/powroty – opiłki poleciały do baku. Zaś twierdzenie, że
magicadm napisał(a):po drodze jest filtr...opiłkoodporny

nie jest niczym dziwnym – nie wszystkie opiłki przeszły przez "smoka" i zostały w filtrze, część zamieszkała na stałe w baku.

PS. nie bardzo rozumiem o co chodzi z wyciszaniem pompy wtryskowej – u mnie grzmot motorka jest zdecydowanie podstawowym dźwiękiem. A już szczególnie >3krpm
Jaksa – a o czym mówisz dokładnie (tym za 1200)? czy takie coś dałoby się "przeszczepić" do wersji przedlifingowych? Jakby z jakiejś robitej to wyjąć....
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez magicadm » 11 lis 2006, 11:42

xANDy napisał(a):PS. nie bardzo rozumiem o co chodzi z wyciszaniem pompy wtryskowej (...) a o czym mówisz dokładnie (tym za 1200)? czy takie coś dałoby się "przeszczepić" do wersji przedlifingowych? Jakby z jakiejś robitej to wyjąć....


Z tego co kojarzę to Jaksa zwrócił uwagę w moim autku na takie "ocieplanko" :) wokólł pompy wtrsykowej, którego w jego GF-ce nie ma. To kawał plastikowej obudowy z jakąś gabką...
Kawałek palstiku widać na tej fotce z przodu pompy. A 1200zł to zapewne cena z ASO...???
Obrazek
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez xANDy » 11 lis 2006, 11:56

Myślę, że to jest też kwestia także tej osłony na silnik, która w wersji RF2A była takim kawałkiem plaskitu w kształcie L zaś w wersji RF4F – to solidna osłona z 3-4 cm warstwą wygłuszenia, zachodzącą nie tylko na cały silnik ale i na górę pompy wtryskowej.
To co widać na tym zdjęciu, to chyba zwykła pianka zamknięta – podobna jak osłonki rur CO albo podkład do ogrzewania podłogowego.
PS. czy ktoś nie ma na zbyciu takiej osłony na silnik (wolę tę nowszą, symetryczną)?

Aha – poza tym – w wersji po lifcie wygłuszenie ściany grodziowej jest lepsze – gąbka jest grubsza i "ładniejsza" :D
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez magicadm » 11 lis 2006, 13:59

xANDy napisał(a):Aha – poza tym – w wersji po lifcie wygłuszenie ściany grodziowej jest lepsze – gąbka jest grubsza i "ładniejsza" :D


Tak troszkę nie-w-temacie:
Osobiście bym nie szalał z wygłuszaniem nadmiernym silnika – bo nie będziemy mieli szansy usłyszeć jak cos się zacznie sypać w silniku :)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Jaksa » 11 lis 2006, 20:01

magicadm napisał(a):O czym
O Box'e ( wiecej mocy hihi )
magicadm napisał(a):Z tego co kojarzę to Jaksa zwrócił uwagę w moim autku na takie "ocieplanko
No własnie .....gdzie parkujesz ? hahaha hahaha
xANDy napisał(a):czy takie coś dałoby się "przeszczepić" do wersji przedlifingowych
Pompy są takie same ( optycznie ) wiec spokojnie.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez magicadm » 11 lis 2006, 21:40

Jaksa napisał(a):
magicadm napisał(a):O czym
O Box'e ( wiecej mocy hihi )

To teraz "dowalę do pieca"....
Czy są boxy...zmiejszające moc??? <glupek2> Sprzęgło mi się ślizga :(
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Jaksa » 11 lis 2006, 22:51

magicadm napisał(a):Sprzęgło mi się ślizga
Wymien sprzęgło i zamontuj Boxa hahaha
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez magicadm » 11 lis 2006, 23:06

Jaksa napisał(a):Wymien sprzęgło i zamontuj Boxa hahaha

Chciałem po prostu zasygnalizować, że tuning japońskiego diesla to kosztowny sport...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez jedrek11 » 18 lis 2006, 19:35

witam mazdowiczow !!!mam rowniez zgryza z tym (ekonomicznym) dieslem niemoge go odpalic na zimnym silniku :( wystarczy zebym go wstawil do cieplego garazu i podmuchal ewentualnie opalarka po pompie odpala jakgdyby nigdy nic :| sprawdzalem wszystkie czujniki pompy i nic !!!ewidetbie niepodaje paliwa na wtryskiwacze po zagrzaniu nagle podaje???co to moze byc ??? pomocy!!!
jedrek11
 

Postprzez xANDy » 18 lis 2006, 23:32

Jakiś czujnik – na przykład ciśnienia paliwa albo coś...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Jaksa » 19 lis 2006, 12:09

xANDy napisał(a):albo coś...
No własnie ...... to coś grrrrrrrr. Obecnie borykam się z tym samym w Premacy i chyba zostaje jednak zaprowadzic auto do Mabi :|
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez gs0207 » 28 lis 2006, 15:10

Witam byłem w na badaniu komputerowym wyszedł kod P0110 mechanik mówi że czujnik temperatury paliwa zabudowany w pompie wtryskowej.Może ktoś wymieniał ten czujnik jakie są koszty czujnika i wymiany.Pompę mam japońską
Początkujący
 
Od: 5 lis 2006, 21:38
Posty: 5
Skąd: Libiąż
Auto: mazda 620 DITD 2.0 74 KW

Postprzez magicadm » 28 lis 2006, 16:33

Według Dekodera OBD2 ze strony http://obd2.pl/obd2/index.php
kod P0110


To:
Czujnik temp. powietrza wlotowego – usterka

Dokładnie to samo mówi AUTODATA.
A nie czujnik paliwa w pompie – sprawdź gdzie indziej. Podmień ten czujnik – jest chyba w obudowie filtra powietrza. Porównaj charakterystykę. itp

czujnik temperatury paliwa

A po co to mierzyć??? :|
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez xANDy » 28 lis 2006, 18:06

Czujnik temp. paliwa jest w pompie – lewy patrząc na nią z góry.
Czujnik temp. powietrza jest w obudowie filtra powietrza.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez magicadm » 28 lis 2006, 18:19

xANDy napisał(a):Czujnik temp. paliwa jest w pompie – lewy patrząc na nią z góry.
Czujnik temp. powietrza jest w obudowie filtra powietrza.


kod wskazuje na czujnik temp powietrza więc dajmy spokój pompie
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6