wolny napisał(a):Dokładnie cytuję –" P0403 – ZAWÓR EGR".
Hmmm. To gorzej
Przeważnie zawór ten wymaga czyszczenia ... co powiedzieli ludzie z ASO ?
Check Ci sie pali ?
www.mazdaspeed.pl
GROM napisał(a):silnik pracuje glośniej,z delikatnego szmeru dieselka zrobila się pro-niemiecka wiertara a'la chipowany golf tdi...no ale może tak musi być..
GROM napisał(a):koszt...duży
GROM napisał(a):a jak tam wam palą diesle przy tych mrozach?u mnie nie ma ziewania,od razu odpala ale juz 3 razy miałem sytuacje,gdzie po 10 minutach jazdy zamarzało paliwo i samochód tracił moc-jechał 20km/h,dusił się i gasł.dolewacie czegoś specjalnego do japońców?mi każdy mówi co innego;uszlachetniacze,benzyna 98 ok 2.5l na bak,nafta,denaturat...itp
GROM napisał(a):
a jak tam wam palą diesle przy tych mrozach?u mnie nie ma ziewania,od razu odpala ale juz 3 razy miałem sytuacje,gdzie po 10 minutach jazdy zamarzało paliwo i samochód tracił moc-jechał 20km/h,dusił się i gasł.dolewacie czegoś specjalnego do japońców?mi każdy mówi co innego;uszlachetniacze,benzyna 98 ok 2.5l na bak,nafta,denaturat...itp
pozdrawiam
xANDy napisał(a): I dłuuuugo nie rozgrzewa się do nominalnej temp. Jak było -26 to zrobiłem trasę do Poznania (30km) i jeszcze nie była pełna temeraturka. Może czas zakryć chłodnicę kartonem...? co myślicie?
maras_66 napisał(a):. Moze zaczac od tego co sam moge zrobic np. ZASLEPIENIE EGRU (moze ktos opisze jak to robic, przyda sie wielu bo na forum nie znalazlem) i co jeszcze??? PORADZCIE!!!
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6