Strona 8 z 8

PostNapisane: 28 lis 2006, 23:14
przez gs0207
Witam może mi ktoś podpowie jak go spiąć np. jakim oporem lub może macie gdzieś charakterystykę tego czujnika?

PostNapisane: 29 lis 2006, 09:53
przez magicadm

PostNapisane: 29 lis 2006, 12:59
przez BIBARYBA
witam
kupiłem 626 '99 2,0 DiTD w sobotę
w poniedziałek w związku z wilgocią, albo zam już nie wiem w związku z czym, zimne auto przyśpiesza niereguralnie. w okolicach 2,5 – 3 tyś obrotów moc nagle spada i po chwili wraca.
wymieniłem filtr powietrza (nie widziałem jeszcze tak zawalonego) i na poniedziałek umawiam się na rozrząd i reszte płynów i filtrów

mam nadzieje że to filtr paliwa jest zapchany albo intercooler a nie pompa czy coś innego drogiego.

poprzednie auto to było A3 110KM TDi i nie miałem takich problemów, mam nadzieje że nie będę żałował tego zakupu.

rozgadałem się a gdzie warto zrobić rozrząd, w hipolu za komplet w detalu razem z pompą powiedzieli 1550 czy ktoś ma jakąś cenę orientacyjną albo sugestie......

PostNapisane: 29 lis 2006, 13:25
przez magicadm
zimne auto przyśpiesza niereguralnie. w okolicach 2,5 – 3 tyś obrotów moc nagle spada i po chwili wraca.


Przyznam szczerze, ze nigdy nie kręce tak wysoko zimnego diesla – to zabójstwo dla silnika. :| :| :|
Może to jakieś zabezpieczenie?

A o rozrządzie setny raz nie napisze.

PostNapisane: 29 lis 2006, 13:32
przez BIBARYBA
właśnie przeglądam forum i napisałem meila do Jaksy.......
jeśli ktoś może to proszę o linka do tematu rozrząd na moje gg
pozdrawiam

PostNapisane: 29 lis 2006, 14:31
przez magicadm

PostNapisane: 29 lis 2006, 14:31
przez magicadm

PostNapisane: 29 lis 2006, 16:59
przez xANDy
Posprawdzaj wszelkie okablowanie przy silniku – który jest "wolny" albo spięty.... Może ktoś specjalnie "oszukuje" pompę, żeby ukryć usterki, bo mu nie chciało się naprawiać...

PostNapisane: 9 gru 2006, 21:52
przez gs0207
Witam to znowu ja jestem coraz bardziej zdołowany z tym szarpaniem na zimnym silniku.Ostatnio byłem w ASO w krakowie ich komputer nie pokazał błędów zasugerowali że to może być elektronika znależli zalany ropą sterownik RF3V i całe zatłuszczone przewody ropa doszła wiązką kablową w peszlu.Jest jej tak dużo że rozpuściła konserwacje pod przednim siedzeniem.Aso stwierdziło że pompa jest w porządku przy zimnym i ciepłym silniku ma odpowiednie ciśnienie .Do Warszawy mam daleko może ktośzna kogoś kto trafnie by zdiagnozował moje autko w polsce południowej.

PostNapisane: 9 gru 2006, 22:56
przez Jaksa
gs0207 napisał(a):zasugerowali że to może być elektronika znależli zalany ropą sterownik RF3V i całe zatłuszczone przewody ropa doszła wiązką kablową w peszlu.Jest
Wiec masz rozwiązanie problemu ...

PostNapisane: 9 gru 2006, 22:57
przez xANDy
Najpierw wymontuj komputer (RF2A) i wyczyść go z ropy, podłogę również wyczyść – połóż na podłodze gazety. To trzeba posprzątać.
Na zimnym silniku może być wiele rzeczy. Na pewno masz do wyczyszczenia intercoler i sprawdzenie dolotu (może gdzieś jest dziura).

PostNapisane: 5 gru 2007, 21:58
przez ARTURO74
Witam
proponuje sie skontaktowac z firma ktura regeneruje pompy w Horbowie niedaleko Bialej Podlaskiej , gosc ma jeden z najnowoczesniejszych stolow do pomp i robi pompy takze mabi ( podobno sa one tez montowane w mercedesach) o ile pamietam numer to 502515148 Mariusz , jak ktos sie skontaktuje i dowie sie cene niech odpisze na forum , moze mabi z Wa-wy nie bedzie monopolista ,to tylko 180km od wa-wy

PostNapisane: 5 gru 2007, 23:32
przez xANDy
ARTURO74 – podaj więcej danych – poza tym – MABI nie jest monopolistą aż takim – spójrz w poradnik, tak pod koniec...

PostNapisane: 6 gru 2007, 12:54
przez ARTURO74
Chyba znalazlem,
to servis bocha , ale slyszalem ze i pompami Denso tez sie zajmija
www.tircars.com.pl