JUŻ WIEMMMMM!
Izolacja przewodu tworzy szczelną rurkę w której leżą druty. Przeciek jest przez piny czujnika... a te wchodzą we wtyczkę. Dalej "kablową" rurką czyli wewnątrz przewodu (a dokładniej dwiema "rurkami" ) wędrują do kabiny i ECU. Ale do tego trzeba wiedzieć, że kable te wędrują bezpośrednio bez żadnych łączówek do ECU (tak się domyślam).
Lekarswo (i prewenja!!) przeciąć te dwa przewody i połączyć je ponownie za pomocą jakiejś łączówki
Jak skapnie to nie wejdzie dalej do wiązki....
Idę jutro majstrować....
pzdrw
pobo
P.S. No i oczywiście ON trafia po kablach najpierw do ECU a dopiero potem kapie na podłogę...
P.S.2. No no co Newbie,
Mam wyobraźnię? Pozdrowienia dla Ciebie i wszystkich mazdolubów...
Ostatnio edytowano 4 cze 2006, 23:31 przez
pobo, łącznie edytowano 1 raz