Nieszczelna wtyczka przy pompie DENSO w DiTD – pytanie do znających budowę takiej pompy
Pobo...wygrałeś smycz mazdy.
Daj adres na PW.
Gratuluję rozwiązania tematu.
Daj adres na PW.
Gratuluję rozwiązania tematu.
Wszystko brałem pod uwagę ale takiego czegos nie. Gratuluje rozwiązania łamigłówki.pobo napisał(a):te wchodzą we wtyczkę. Dalej "kablową" rurką czyli wewnątrz przewodu (a dokładniej dwiema "rurkami" ) wędrują do kabiny i ECU
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Wszystko brałem pod uwagę ale takiego czegos nie. Gratuluje rozwiązania łamigłówki.
A dla mnie to sytuacja rodem z filmu "Oszukać przeznaczenie" – kto oglądał wie co mam na myśli...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Faktycznie ale nikt tej ropy tam nie nalał , jakos ( juz wiemy jak ) tam się dostała.magicadm napisał(a):A dla mnie to sytuacja rodem z filmu "Oszukać przeznaczenie"
Oglądałemmagicadm napisał(a):kto oglądał wie co mam na myśli
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
AUTO BYŁO W MABI I JUŻ WSZYSTKO DOBRZE – NIC NIE CIEKNIE. JEŻELI KTOŚ CHCE TO MOGĘ ZROBIĆ FOTKĘ TEGO ELEMENTU I PODESŁAĆ. TERAZ TYLKO MUSZĘ POZBYĆ SIĘ TEGO SYFU SPOD TAPICERKI – MA KTOS MOŻE JAKIŚ POMYSŁ CZYM TO CZYŚCIĆ?
POZDRAWIAM
POZDRAWIAM
- Od: 10 sty 2006, 15:20
- Posty: 46
- Skąd: Poznań
- Auto: Skoda Octavia II TDI 77kW
Wymienili element, bo tak jak u guru79 ciekło z wtyczki. Jeżeli chodzi o koszty to p. Sienkiewicz potwierdził kwotę ok. 1100 PLN za część. Ja byłem na tyle wygodny , że auto zostawiłem szwagrowi i on już dalej załatwił Mabi+amortyzatory przód+CB i wyszło delikatnie ponad 2000PLN, a sam fruuuuu na urlop.
pobo jeżeli chodzi Ci o zdjęcie na samochodzie to ciężka sprawa, bo ostatnio z kanału korzystać mogę rzadko (a tylko z dołu można do w miarę dobrze zobaczyć).
Pozdrawiam
pobo jeżeli chodzi Ci o zdjęcie na samochodzie to ciężka sprawa, bo ostatnio z kanału korzystać mogę rzadko (a tylko z dołu można do w miarę dobrze zobaczyć).
Pozdrawiam
- Od: 10 sty 2006, 15:20
- Posty: 46
- Skąd: Poznań
- Auto: Skoda Octavia II TDI 77kW
No i z wklejenia zdjęcia, ale może uda się przy pomocy linka:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/690 ... 2ee0b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/690 ... 2ee0b.html
- Od: 10 sty 2006, 15:20
- Posty: 46
- Skąd: Poznań
- Auto: Skoda Octavia II TDI 77kW
Dzięki za fotki. Jak już pisałem ja użyłem silikonu i wcisnąłem wtykę tak że silikon wylazł bokami i też nie cieknie. Już rok mam spokój.
Wczoraj natomiast zabrałem się za syf pod wykładziną. Próby wysuszenia/odsączenie spełzły na niczym. Kilka dni suszyłem odkrytą podłogę z tą rozpapraną masą ale nic to nie dawało. Wkurzyłem się i zebrałem cały syf z podłogi i wywaliłem (paskuuudna robota ). Po dokładnym wyczyszczeniu wkleję nowe maty bitumiczne. Wywaliłem też tą grubą, nasiąkniętą ropą włókninę. Można kupić taką na Allegro i wyciąć potrzebny kształt.
Przy okazji pomyślałem sobie że dodatkowo wytłumię nadwozie w paru miejscach.
pozdrawiam
pobo
P.S. UWAGA!!! To że nie kapie koło pompy nie oznacza że nie sączy się kablami do kabiny!!! U siebie wyciągnąłem komputer i na kablach włożyłem do pojemnika. Po całodniowej jeździe nic nie skapnęło więc
Wczoraj natomiast zabrałem się za syf pod wykładziną. Próby wysuszenia/odsączenie spełzły na niczym. Kilka dni suszyłem odkrytą podłogę z tą rozpapraną masą ale nic to nie dawało. Wkurzyłem się i zebrałem cały syf z podłogi i wywaliłem (paskuuudna robota ). Po dokładnym wyczyszczeniu wkleję nowe maty bitumiczne. Wywaliłem też tą grubą, nasiąkniętą ropą włókninę. Można kupić taką na Allegro i wyciąć potrzebny kształt.
Przy okazji pomyślałem sobie że dodatkowo wytłumię nadwozie w paru miejscach.
pozdrawiam
pobo
P.S. UWAGA!!! To że nie kapie koło pompy nie oznacza że nie sączy się kablami do kabiny!!! U siebie wyciągnąłem komputer i na kablach włożyłem do pojemnika. Po całodniowej jeździe nic nie skapnęło więc
- Od: 11 lis 2005, 23:34
- Posty: 49
- Skąd: Podkarpacie
- Auto: 626 GW 2.0 DiTD 2000r
Widze ze mnie czeka podobna naprawa, przerazaja mnie tylko koszta . Nie wiem czy ten czujnik jest ten sam w 100KM i 90KM, gdyz moja w papierach ma 90KM. Zastanawiam sie nad zakupem uzywki? Czy jest to dobra decyzja? Koszt samej uzywki waha sie w kwocie 200-300zl, i czy mozna zrobic to samemu?
- Od: 28 mar 2006, 14:53
- Posty: 68
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mondeo ST220 03' po lifcie
VTec napisał(a):Widze ze mnie czeka podobna naprawa, przerazaja mnie tylko koszta .
Zanim to zrobisz przeczytaj mój post w tym wątku:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=22508
Od roku jeżdże po takiej naprawie i ani kropelki przecieku!!!! Koszt naprawy 5zł (tubka silikonu). Jeszcze raz powtarzam: pod tym czujnikiem nie ma dużego ciśnienia!!!
Nic nie szkodzi spróbować przed wymianą
pobo
- Od: 11 lis 2005, 23:34
- Posty: 49
- Skąd: Podkarpacie
- Auto: 626 GW 2.0 DiTD 2000r
witam,
Ale u mnie ten czujnik nie jest u dolu (mowie tu o tym czujniku od pompy, ktorego fotografie zamieszczono powyzej), ale praktycznie na wierzchu, zaraz pod gorna plastikowa obudowa silnika. W dodatku u mnie spod tej pompy nic nie cieknie, rowniez sucho jest pod samym czujnikiem. Do srodkakabiny tez nic nie leci, a ECU umieszczony jest zaraz przy pedalu gazu, tak mi sie bynajmniej wydaje ze to jest ECU. Czytalem posta i napisales tam, ze zasilikonowales wtyczke laczaca czujnik?
Dla proby jezdze teraz ze zdjeta wtyczka i 'chyba' jest troszke lepiej, natomiast w wyniku zdjecia jej pojawila sie mrugajaca lampka od swiec, co bylo do przewidzenia,
pozdrawiam
Jakies porady? Czy mam dla proby zasilikonowac ta wtyczke?
Ale u mnie ten czujnik nie jest u dolu (mowie tu o tym czujniku od pompy, ktorego fotografie zamieszczono powyzej), ale praktycznie na wierzchu, zaraz pod gorna plastikowa obudowa silnika. W dodatku u mnie spod tej pompy nic nie cieknie, rowniez sucho jest pod samym czujnikiem. Do srodkakabiny tez nic nie leci, a ECU umieszczony jest zaraz przy pedalu gazu, tak mi sie bynajmniej wydaje ze to jest ECU. Czytalem posta i napisales tam, ze zasilikonowales wtyczke laczaca czujnik?
Dla proby jezdze teraz ze zdjeta wtyczka i 'chyba' jest troszke lepiej, natomiast w wyniku zdjecia jej pojawila sie mrugajaca lampka od swiec, co bylo do przewidzenia,
pozdrawiam
Jakies porady? Czy mam dla proby zasilikonowac ta wtyczke?
- Od: 28 mar 2006, 14:53
- Posty: 68
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mondeo ST220 03' po lifcie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6