Aż strach pomyślec co jeszcze napiszecie ...
A jak się ma sprawa z Mazdą 6 w dieslu??
Czy w tym modelu też występują jakieś "ciekawe" przypadłości?
Zaczyna powoli myśleć o kupnie takiego autka ale nie wiem czego się tam spodziewać.
Wynika z tego że im nowsze (lepsze) autko tym więcej niedociągłości konstrukcyjnych.
Czyżby wychodziły na jaw efekty mezaliansu z Fordem?
Jak pompa wody ?
zgrzes napisał(a):Wynika z tego że im nowsze (lepsze) autko tym więcej niedociągłości konstrukcyjnych
Własnie genialnie scharakteryzowałeś ogólny problem całej motoryzacji...
zgrzes napisał(a):Czy w tym modelu też występują jakieś "ciekawe" przypadłości?
Każdy nowszy model ma przypadłości... pytanie tylko czy ma ich dużo, czy mało
Im nowszy model tym bardziej niedopracowany. Dlatego tyle liftingów (widocznych lub ukrytych), akcji serwisowych i kosztów utrzymania. Dojdzie do tego, że auto będzie warto kupić tylko z salonu, z gwarancją a po gwarancji od razu na złomowisko...
Chinole nas wytrzebią niedługo i w tej dziedzinie...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):Dlatego tyle liftingów
No własnie... dlaczego wczesniej nie bylo liftingów, przynajmniej tak bardzo widocznych??
xANDy napisał(a):Im nowszy model tym bardziej niedopracowany
xANDy doskonale to ująłeś... niestety taka jest prawda, heh.. ostatnio rozmawialismy ze znajomym (lubi japońce, od 14l jezdzi Toyotami) i zadałem mu pytanie.. na dzien dzisiejszy wolalbys nowego Avensisa D-4D czy nowa Carine E TD?? zaśmiał sie i stwierdzil ze bez dwoch zdan Carine..... hehe szkoda ze nie mozna kupic nowej GD byla by wtedy tansza od GG w cenie np. Astry Classic II.... hihi fajnie by bylo
Nie mowie ze GF-ka jest autem niedopracowanym tylko wydaje mi sie ze jednak starsze modele byly bardziej bezawaryjne, moze tylko troche slabiej zabezpieczone przed korozja..
Dlatego, żeby przetrwać producenci łączą się w grupy – nie nadążają z opracowaniem całego samochodu od zera (ew. przerobieniem poprzedniego) i np. trzy kooperujące firmy robią trzy kawałki tego samego.
No i potem mamy C1, Aygo czy P107 albo berlingo, doblo, partner czy sharan, alhambra, galaxy; mazdę 3, Volvo40 i focusa...
No i potem mamy C1, Aygo czy P107 albo berlingo, doblo, partner czy sharan, alhambra, galaxy; mazdę 3, Volvo40 i focusa...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6