POMPA DENSO [temat zamkniety]

Postprzez kierownik » 28 sty 2009, 21:10

mateo11 napisał(a):a komputerze? nie znalazłem fachowca,który ma program do tego auta,albo sa tacy którzy mają wolne terminy za ponad dwa tygodnie...

ech.. :| a poradnik na forum czytałeś jak się samemu to sprawdza w 3 minuty? pewnie nie... poszukaj, poczytaj i dopiero wtedy pytaj...

mateo11 napisał(a):więc wg mnie to pompa

się okaże
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez mateo11 » 28 sty 2009, 21:18

kierownik napisał(a):poradnik na forum czytałeś jak się samemu to sprawdza w 3 minuty? pewnie nie... poszukaj, poczytaj i dopiero wtedy pytaj...


może coś podpowiesz?
czytałem o tym wszystkim dosyć dużo,przynajmniej tak mi się wydaje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2009, 19:56
Posty: 76
Skąd: Olkusz
Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99

Postprzez kierownik » 28 sty 2009, 21:25

mateo11 napisał(a):może coś podpowiesz?


http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=65171
punkt 10...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez mateo11 » 28 sty 2009, 22:07

dziękuję. Rzeczywiście,wcześniej nie zwracałem na to uwagi,mimo,że się o to otarłem. Sprawdzę to jutro,bo Mazda stoi na podwórku,gdzie jest zimno i nie ma wystarczającego oświetlenia,a garaż mam zajęty.
Prowadzisz sam jakiś warsztat albo znasz może godny polecenia gdzieś w naszych okolicach? Zauważyłem,że jesteś z Krk.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2009, 19:56
Posty: 76
Skąd: Olkusz
Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99

Postprzez kierownik » 28 sty 2009, 22:32

Prowadzisz sam jakiś warsztat albo znasz może godny polecenia gdzieś w naszych okolicach? Zauważyłem,że jesteś z Krk.

sam sobie naprawiam co potrzeba i jeszcze paru osobom, a tak to nic nie prowadzę... warsztaty omijam z daleka, bo najczęściej to oszuści i partacze...
sprawdź te kody błędów i będziemy myśleć co dalej ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Riki » 28 sty 2009, 22:50

mateo11 kolega kierownik dobrze Ci radzi..


kierownik napisał(a):sam sobie naprawiam co potrzeba i jeszcze paru osobom


i bardzo dobrze <spoko>


kierownik napisał(a):warsztaty omijam z daleka, bo najczęściej to oszuści i partacze...


dziwne doświadczenia... wszystko zależy od warsztatu... przysłowiowy"Mietek" to może i tak.. więc zapraszam do Warszawy <diabełek>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez mateo11 » 28 sty 2009, 22:57

kierownik jesteś na tych zlotach w Krk na parkingu przy realu? Jak tylko dam radę to się tam pojawię. ;)
Dam znać jutro jak sprawdzę te błędy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2009, 19:56
Posty: 76
Skąd: Olkusz
Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99

Postprzez kierownik » 28 sty 2009, 23:05

mateo11 napisał(a):kierownik jesteś na tych zlotach w Krk na parkingu przy realu? Jak tylko dam radę to się tam pojawię.

w tą niedzielę akurat chyba nie będę, bo mnie Wawa wzywa....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez nightcomer » 2 lut 2009, 12:45

kierownik napisał(a):jakie obciążenie dla paska? nieco inne obroty rozruchowe (czyli tak samo jak przy słabszym i mocniejszym akumulatorze...)?
a czy tam w tym nieszczesnym rozrzadzie nie dziala przypadkiem pewien element, ktory wymaga cisnienia oleju? a czy to cisnienie moze nie zdazyc zostac wytworzone gdy silnik nie pracuje a laik pusci nagle sprzeglo jadac na lejcu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2003, 01:07
Posty: 756
Skąd: zławieśWWA]:~
Auto: cprf2a'99

Postprzez kierownik » 2 lut 2009, 13:16

nightcomer napisał(a):a czy tam w tym nieszczesnym rozrzadzie nie dziala przypadkiem pewien element, ktory wymaga cisnienia oleju? a czy to cisnienie moze nie zdazyc zostac wytworzone gdy silnik nie pracuje a laik pusci nagle sprzeglo jadac na lejcu?

chodzi Ci zapewne o hydronapinacz (olejowy) – całkiem niezależny od tego co piszesz ;) on jest całkiem autonomiczną częścią – zakładasz, ściągasz zawleczkę i działa czy zimno, czy gorąco, zgaszony silnik, czy zapalony...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez nightcomer » 2 lut 2009, 13:37

oj, zebys sie nie pomylil kiedys...

ja nie twierdze, ze DiTD nie mozna ruszac z lejca
tylko, ze trzeba wiedziec, co sie robi
Ostatnio edytowano 2 lut 2009, 13:45 przez nightcomer, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2003, 01:07
Posty: 756
Skąd: zławieśWWA]:~
Auto: cprf2a'99

Postprzez kierownik » 2 lut 2009, 13:42

nightcomer napisał(a):oj, zebys sie nie pomylil kiedys...

zmieniałem już kilka tych rozrządów ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez malkolm » 2 lut 2009, 13:50

ja też zmieniałem ze znajomym mechanikiem i przyznaję że hydro napinacz nie ma połączenia z innymi podzespołami auta ale osobiście bym się bał tak odpalać tą bryczkę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez kierownik » 2 lut 2009, 14:01

malkolm napisał(a):osobiście bym się bał tak odpalać tą bryczkę

ja też bym chciał uniknąć takiego odpalania, ale akurat z innych względów.
oby mnie ktoś kiedyś nie oskarżył, że mi zaufał a mu rozrząd trzasnął... :| to bym sobie dorobił...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez mateo11 » 9 lut 2009, 19:00

Kierownik powiem,że nie sprawdzałem tych błędów,ale ostatecznie zawiozłem autko do Piekar Śląskich gdzie zajmują się fachowo dieslami. Pompy bosha robią u siebie,a denso wysyłają do Warszawy. Mają do mnie zadzwonić i powiedzieć co i jak kiedy już się upewnią. Napisze co i jak jak będę wiedział.[/b]
Ostatnio edytowano 10 lut 2009, 14:52 przez mateo11, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2009, 19:56
Posty: 76
Skąd: Olkusz
Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99

Postprzez malkolm » 9 lut 2009, 19:09

mam nadzieje że napiszesz w temacie, pewnie więcej osób to będzie ciekawiło
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez mateo11 » 9 lut 2009, 19:15

lepiej,żebym znalazł na to inny odpowiedni temat czy dokończył już na tym?
na parkingu kolo warsztatu widziałem ten sam model tylko w combi,ale niestety nie zapytałem dlaczego tam stoi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2009, 19:56
Posty: 76
Skąd: Olkusz
Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99

Postprzez malkolm » 9 lut 2009, 19:36

pewnie możesz na tym, będzie wiadomo gdzie szukać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez Wincam » 10 lut 2009, 12:44

A czy mozna zresetowac komputer "zapobiegawczo" bez sprawdzenia czy ma błędy? Czy to może zaszkodzic?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2008, 16:44
Posty: 131 (1/2)
Skąd: Sierpnica
Auto: Mazda CX-5 2.0 AWD 165KM 2022r

Postprzez mateo11 » 10 lut 2009, 14:10

wg mnie to nie zaszkodzi,ale jeżeli jest jakiś realny bląd to po zresetowaniu dalej będzie istniał.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2009, 19:56
Posty: 76
Skąd: Olkusz
Auto: MAZDA 626 DiTD GF '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6