Regeneracja tylnego zacisku
przednie hamulce mają bardzo dużo do zrobienia, tył hamuje słabiej bo inaczej blokowały by się koła, można by to porównać do jazdy na rowerze czy motorze, w zasadzie tył hamuje po to, żeby nie wyprzedził przodu w czasie hamowania
jeśli masz wątpliwości jedź na stacje diagnostyczną
gorzej gdyby tył nie hamował wcale ale ja bym się nie martwił
a jak chcesz zużyć trochę tylne hamulce poszalej trochę na ręcznym
jeśli masz wątpliwości jedź na stacje diagnostyczną
gorzej gdyby tył nie hamował wcale ale ja bym się nie martwił
a jak chcesz zużyć trochę tylne hamulce poszalej trochę na ręcznym
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
A ja mogę się pochwalić że udało mi się zdjąć łożysko igiełkowe w jednym kawałku. Potrzebny był do tego ściągacz bezwładnościowy do łożysk wewnętrznych. Jednak jest to droga zabawka do której miałem dostęp, na własny użytek do tego jednego zadania raczej bym nie kupił. Kto byłby jednak skory wydać te kilkaset złotych na taki ściągacz to informuję że bez trudu sobie z tym łożyskiem poradzi.
- Od: 26 cze 2010, 23:55
- Posty: 9
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GF `00 DITD RF2A
powiem tak odswieżając temat jeżeli ktoś chce regenerowac złożyskami igiełkowymi włącznie to pojawiły wię w necie dobre alternatywy regenerowane w niemczech zaciski z 2 letnią gwarancją i bardzo mocno mnie to zastanawia ;p około 350zł / sztukę niby prawie fabryki bez zabawy i stare można sprzedać na części
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
http://allegro.pl/item1191455535_zacisk ... 23_bj.html
http://allegro.pl/item1183058624_zacisk ... obe_i.html
http://allegro.pl/item1178721811_zacisk ... 6_mx6.html
w sumie mysle ze ten ostatni sprzedawca bedzie najlepszym rozwiazaniem trzeba tylko napisać czy do GF też ma ale raczej na 90% będzie miał zkoro na innych aukcjach są
http://allegro.pl/item1183058624_zacisk ... obe_i.html
http://allegro.pl/item1178721811_zacisk ... 6_mx6.html
w sumie mysle ze ten ostatni sprzedawca bedzie najlepszym rozwiazaniem trzeba tylko napisać czy do GF też ma ale raczej na 90% będzie miał zkoro na innych aukcjach są
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Niby jak cena ma być przystępna skoro części do regeneracji zacisku to ok. 50,00 plus własna robocizna.
kompletu regeneracyjnego nie kupisz za 50 zl napewno chyba ze kilka gumek na alledrogo ktore nie zalatwiaja sprawy bo jest ich tylko kilka ,(nie na caly zacisk) taki zestaw na oś razem ze smarami to koszt okolo 120 130 zl dolicz jeszcze do tego lozysko igielkowe 120zl lub tuleje z brazu za okolo 35 zl sztuka
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
no dokładnie u mnie zaciski chodza ok, gorzej igiełkowe łożyska ktore są raczej słabo dostępne więc jest to dobra alternatywa jak juz wszystko zawiedzie
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
rumunn95 napisał(a):kompletu regeneracyjnego nie kupisz za 50 zl napewno chyba ze kilka gumek na alledrogo ktore nie zalatwiaja sprawy bo jest ich tylko kilka
nie zgodze sie że tylko kilka "gumek", pisałem już wcześniej, kupiłem komplety samych "gumek" za niecałe 80zł za dwa kpl i były wszystkie, nie wsadziłem ani jednej starej z powrotem i nie kupiłem na "alledrogo" tylko w sklepie z częściami do japońców, co prawda smarów nie było w komplecie tylko kupiłem osobno a to przecież nie kłopot
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Regenerowałem zaciski na zestawach Autofren. Koszt jednego 40,00 plus smary. W zestawie jest pełen komplet gum. Fakt, że nie musiałem wymieniać łożysk igiełkowych. Były sporo zabrudzone, wyczyściłem je i przesmarowałem. Minął ponad rok i zaciski działają OK.
ja kupilem taki zestaw i jet dobrze http://www.hdmot.pl/index.php?p4318,rep ... iski-35-mm
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
a jakis link do tych łozysk igiełkowych ktoś to wymieniał
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
hmm musze zadzwonic wtakim bądz razie w kilka miejsc i popytac
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Witam,
Mój problem z ręcznym hamulcem polega na tym, że jedna linka (prawa) jest ładnie napinana natomiast druga (lewa) jest luźna. Dodam że obie są nowe.
Dźwignie przy zaciskach (z prawej i lewej) w zasadzie chodzą tak samo.
Co może być przyczyną tak nierównomiernego napinania się linek, a co za tym idzie "braku ręcznego" z lewej strony?
Pzdr
Mój problem z ręcznym hamulcem polega na tym, że jedna linka (prawa) jest ładnie napinana natomiast druga (lewa) jest luźna. Dodam że obie są nowe.
Dźwignie przy zaciskach (z prawej i lewej) w zasadzie chodzą tak samo.
Co może być przyczyną tak nierównomiernego napinania się linek, a co za tym idzie "braku ręcznego" z lewej strony?
Pzdr
- Od: 21 sie 2007, 11:20
- Posty: 24
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 GH 2.0 benzyna kombi 2010
i jeszcze
Mazda 626 GF 2.0 DiTD '98
zobacz nad oslona srodkowego tlumika moze cos tam jest nie teges glupie pytanie jak wymieniales linki to obydwie byly tej samej dlugosci?
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
linki są takie same, i niby wszystko jest dobrze założone ale po zaciągnięciu dźwigni jedna jest napinana a druga nie
Tak samo było przy starych linkach, które po zdjęciu okazały się dobre (luźno chodziły)
Tak samo było przy starych linkach, które po zdjęciu okazały się dobre (luźno chodziły)
- Od: 21 sie 2007, 11:20
- Posty: 24
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 GH 2.0 benzyna kombi 2010
i jeszcze
Mazda 626 GF 2.0 DiTD '98
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6