Strona 2 z 32

PostNapisane: 19 sty 2008, 14:37
przez Xavier
BrossTeam napisał(a):ky3orr, można zestawy kupić w ASO Mazdy, ale nie polecam,

Może do GE ...tak. Nie spotkałem do modelu GF zestawu naprawczego do zacisku – poza ASO Mazda. Jak masz jakiś namiar to chętnie skorzystam.

PostNapisane: 19 sty 2008, 21:46
przez Jaksa
BrossTeam napisał(a):np wewnątrz kabinowy filtr powietrza kupiony w ASO w Warszawie był zamiennikiem w cenie oryginału).
A to ciekawostka.... ktore ASO tak rzeżbi ?

PostNapisane: 6 lut 2008, 04:43
przez pasadena
Xavier I co znalazles zestaw do GF bo by mi sie przydal i jak narazie nigdzie nie moge znalez :(

PostNapisane: 6 lut 2008, 05:04
przez pasadena
Jaksa Moze ty masz u siebie taki cudowny zestaw w promocyjnej cenie :D

PostNapisane: 6 lut 2008, 09:36
przez Xavier
pasadena napisał(a):Xavier I co znalazles zestaw do GF bo by mi sie przydal i jak narazie nigdzie nie moge znalez :(

I nie znajdziesz. Jest tylko w ASO Mazda.

PostNapisane: 6 lut 2008, 11:00
przez Jaksa
Xavier napisał(a):Jest tylko w ASO Mazda
Dokładnie ....i bez promocji :)

PostNapisane: 6 lut 2008, 14:48
przez pasadena
Jaksa napisał(a):
Xavier napisał(a):Jest tylko w ASO Mazda
Dokładnie ....i bez promocji :)


OK, chodzi mi tylko o same gumki wiec zalam mnie ile to bedzie kosztowac :(

zacisk w 323f /BJ/ 1.6

PostNapisane: 23 lut 2008, 23:32
przez cichajek
Czy taka sama procedura naprawy zacisku jest w 323f /BJ/. Byłem u Jaksy z nowym nabytkiem i zdiagnozowali ten problem :(
Jakie mogą byc konsekwencje nie wykonania wymiany lub naprawy zacisku – tylko przesmarowania. U mnie ręczny trzyma ok, jedynie prawy tył podobno nie do końca odbija. Autko ma 100tys przebiegu z 2003r. i do 2006r. było serwisowane w ASO Mazda. Na 2 kontrolach tech. w PL /sprawdzałem dokladnie autko/ nie wykazali problemu ręcznego – a prosiłem by byli upierdliwi :) ???

PostNapisane: 24 lut 2008, 12:46
przez Jaksa
cichajek napisał(a):Czy taka sama procedura naprawy zacisku jest w 323f /BJ/
Tak , GF/BJ mają te same zaciski ....

PostNapisane: 12 mar 2008, 11:41
przez Piotr_323F
Mam inne pytanie czy łożyska igiełkowe w GE i GF są takie same ?
chciałbym wykorzysztac patent z GE z dwoma węższymi łozyskami igiełkowymi

PostNapisane: 12 mar 2008, 12:54
przez Jaksa
Piotr_323F napisał(a):Mam inne pytanie czy łożyska igiełkowe w GE i GF są takie same
GE nie ma łozysk w zacisku....

PostNapisane: 12 mar 2008, 12:59
przez Piotr_323F
No fakt pomyliłem się to GD ma łozysko <glupek2> – więc pytanie czy łożyska GD i GF sa takie same :))

PostNapisane: 12 mar 2008, 14:13
przez Jaksa
Piotr_323F napisał(a):więc pytanie czy łożyska GD i GF sa takie same )
Tak ....H001-26-205 115 zł szt

PostNapisane: 12 mar 2008, 14:19
przez Piotr_323F
Ok dzięki
Dzwoniłem do firmy która handluje łozyskami – i łozyska węższe i niż oryginał
wg Przemo
" Oglądając zacisk doszłem do wniosku że zamiast tulejki można zastosować dwa łożyska igiełkowe, które są ogólno dostępne.
Wymiary tych łożysk to 15,875x20,638x7,92. Jedno łożysko należy wbić do końca, natomiast drugie tylko tyle żeby się schowało" kosztują po 21 PLN za sztuke

Teraz pytanie czy ktoś juz tak zrobił czy to tylko pomysł ?
Jaksa jak myslisz jest szansa że będzie to działało ?

PostNapisane: 12 mar 2008, 16:29
przez Jaksa
Piotr_323F napisał(a):Jaksa jak myslisz jest szansa że będzie to działało ?
Nie :P Jak znam zycie w tym przypadku nie ma obejscia tematu.

PostNapisane: 12 mar 2008, 16:33
przez Piotr_323F
mam nadzieje że w tym wypadku sie mylisz

Jak nie zadziała bede w plecy o 42 PLN i powtórne rozbieranie zacisku :P

Jeszcze raz Dzięki

PostNapisane: 15 mar 2008, 20:31
przez glock
<glupek2> mnie to czeka....ale jak pomysle o tym to mi sie nie dobrze robi.Gdzie moge,po za serwisem nabyc taki komplet naprawczy?...oczywiscie mam na mysli koszty(mniejsze)

PostNapisane: 15 mar 2008, 23:18
przez Jaksa
Piotr_323F napisał(a):Jak nie zadziała bede w plecy o 42 PLN i powtórne rozbieranie zacisku
Mnie na to nie stać ( reklamacje po naprawie – odpada ten pomysł )

PostNapisane: 16 mar 2008, 01:01
przez Hazu
Jaksa napisał(a):Mnie na to nie stać ( reklamacje po naprawie – odpada ten pomysł )

Proste rozwiązanie.

Najgożej jak się trafi problemowa sprawa:
Gościo ustawiał mi zbieżność tyłu i urwał śrubę.

I co się okazało wiekszość poważniejszych serwisów nie chciała mi tego zrobić a jeśli już to tygodniowe terminy podawali i musiałem sam to zrobić.

A jeślichodzi o tylne zaciski to czy szanowny secjalista Jaksa miał przypadek uszkodzenia mechanizmu wewnątrz tłoczka ?

U mnie to wszystko wewnątrz się rozpadło,pogioł się pirścień trzymający te bebechy.
obiawiało się to tym że ręczny raz był raz go nie było.
Udało mi się jednak to poskładać i działa,


A jeszcze jedna sprawa jakie tarcze kupować aby tak nie korodowały może ktoś wie ?

PostNapisane: 17 mar 2008, 10:55
przez bazakbal
Hazu napisał(a):Proste rozwiązanie

proste rozwiązania są najlepsze!

Hazu napisał(a):Gościo ustawiał mi zbieżność tyłu i urwał śrubę

gdyby ten człowiek miał odrobinę doświadczenia i wyobraźni to by wiedział, że w 15 letnim aucie do takiej operacji trzeba podejść bardzo ostrożnie, czyli dobrze mieć "na oku" nową śrubę, przygotować klienta na to, że do domu dzisiaj być może pojedzie autobusem, że naprawa będzie kosztowna itp itp ...
dlatego proste rozwiązania są najlepsze.