Witam!
Zakładam takie ustrojstwo do zdalnego odpalenia silnika. Podłączyłem stacyjkę, ale utknąłem na sygnale ładowania. Do tablicy zegarów sygnał nie dochodzi. Chodzi mi o dwanaście volt, które pojawia się po uruchomieniu silnika. Takiego sygnału na żadnej z trzech wtyczek tablicy zegarów nie ma.
Czy ktoś wie, gdzie ten sygnał jest w kabinie? Bo nie chce mi się po prostu ciągnąć przewodu od alternatora. I wiem, że pod radiem jest komputer, bo widziałem setkę przewodów... ale identyfikacja tego jednego to mnie przerasta.
Przewód sygnału ładowania alternatora – identyfikacja
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 29 mar 2009, 21:11 przez AleksanderVM, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 17 kwi 2013, 09:32
- Posty: 66
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX6 GE 92 2,5i V6 KL
Zapalniczka?
sprawdzę wieczorem... no rzesz kurde, a tak z kwadrans siedziałem i główkowałem co też jeszcze mogłoby to być
może tylko być konieczność wstawienia dodatkowego przekaźnika, bo stacyjka ma dwa obwody a do uruchomienia silnika podłączyłem tylko jeden... no, ale sprawdzę i napiszę
może tylko być konieczność wstawienia dodatkowego przekaźnika, bo stacyjka ma dwa obwody a do uruchomienia silnika podłączyłem tylko jeden... no, ale sprawdzę i napiszę
- Od: 17 kwi 2013, 09:32
- Posty: 66
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX6 GE 92 2,5i V6 KL
–>
Update dopiero teraz – nie miałem czasu przez tydzień się tym zająć.
Otóż:
Sprawdziłem wszystkie przewody przy komputerze. Nie ma sygnału ładowania, albo nie jest to 12 volt.
Znalazłem sygnał lambdy i podłączyłem do niego. Działa
...
Swoją drogą, myślałem jednak że ktoś mi pomoże... czyżby nie było fachowców od mx6 na forum?
Otóż:
Sprawdziłem wszystkie przewody przy komputerze. Nie ma sygnału ładowania, albo nie jest to 12 volt.
Znalazłem sygnał lambdy i podłączyłem do niego. Działa
...
Swoją drogą, myślałem jednak że ktoś mi pomoże... czyżby nie było fachowców od mx6 na forum?
- Od: 17 kwi 2013, 09:32
- Posty: 66
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX6 GE 92 2,5i V6 KL
Kolejny update.
Lambda nie zdaje egzaminu przy zimnym silniku. Za długo jest uboga (niskie napięcie) i moduł wyłącza zapłon.
Wkurzyłem się i zacząłem sprawdzać wszystkie jakieś moduły i ich wtyczki które znalazłem pod deską z lewej strony. W największym pudełku (nie mam pojęcia co to jest, ale metalowe z dwoma wtyczkami i dziesiątkami przewodów) znalazłem dwa przewody, na których po włączeniu zapłonu jest 0,8V a po uruchomieniu silnika pojawia się ponad 12V. Podłączyłem do białego z czarnym paskiem i srebrnymi kropkami. Na razie działa.
...
Ale mam kolejny problem. Centralny zamek. Przejrzałem forum i ktoś sugeruje montaż dodatkowego siłownika działającego jako master. Ja jednakże podepnę się bezpośrednio pod przewody sterujące, tylko kupię dwa przekaźniki.
...
Jakby ktoś potrzebował przewód czujników drzwi, to jest w wiązce progowej – czerwony z białym paskiem i srebrnymi kropkami.
...
A może ktoś wie który jest od kierunkowskazów?
Lambda nie zdaje egzaminu przy zimnym silniku. Za długo jest uboga (niskie napięcie) i moduł wyłącza zapłon.
Wkurzyłem się i zacząłem sprawdzać wszystkie jakieś moduły i ich wtyczki które znalazłem pod deską z lewej strony. W największym pudełku (nie mam pojęcia co to jest, ale metalowe z dwoma wtyczkami i dziesiątkami przewodów) znalazłem dwa przewody, na których po włączeniu zapłonu jest 0,8V a po uruchomieniu silnika pojawia się ponad 12V. Podłączyłem do białego z czarnym paskiem i srebrnymi kropkami. Na razie działa.
...
Ale mam kolejny problem. Centralny zamek. Przejrzałem forum i ktoś sugeruje montaż dodatkowego siłownika działającego jako master. Ja jednakże podepnę się bezpośrednio pod przewody sterujące, tylko kupię dwa przekaźniki.
...
Jakby ktoś potrzebował przewód czujników drzwi, to jest w wiązce progowej – czerwony z białym paskiem i srebrnymi kropkami.
...
A może ktoś wie który jest od kierunkowskazów?
- Od: 17 kwi 2013, 09:32
- Posty: 66
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX6 GE 92 2,5i V6 KL
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6