Witam Wszystkich
Jestem tu nowy więc może na początek kilka słów o sobie i aucie, które posiadam.
O sobie:
Mieszkam w Łodzi...
....jestem szczęśliwym posiadaczem mazdy 626 GE hatchback
...wcześniejsze auta to: VW jetta 2 gen 1.3, Honda Civic 1.6 VTI 5 gen, VW golf 1.6 3 gen
O aucie:
– Mazda 626 GE 1.8 16 V 90 KM
– Przebieg ok 194 tys.
– rok 1995
– kolor zielony
– full opcja
ogólnie stan auta bardzo dobry jak na swoje lata, może kiedyś dodam jakieś foto
....wracając do tematu wątku
Posiadam swoją 626 od listopada 2009, wcześniej nie miałem z autem żadnych problemów, ogółem jestem z auta bardzo zadowolony. Jednak od pewnego czasu podczas jazdy co jakiś czas zapala się kontrolka od ręcznego.
Z początku było to od czasu do czasu niestety teraz pali się już cały czas.
Proszę o pomoc co jest przyczyną?
Pozdrawiam
cały czas pali sie kontrolka od hamulca ręcznego
Strona 1 z 1
przyczyna najprawdopodobniej banalna: za mało płynu hamulcowego w zbiorniczku
ale zastanowiłbym się gdzie on ubył. skoro to GE to ponoć tylne zaciski lubią stwarzać problemy radzę zajrzeć i ewentualnie kupić reparaturki i zregenerować samemu. Na forum jest na pewno fotorelacja i przy odrobinie cierpliwości można sobie samemu poradzić mieszcząc się w kilkudziesięciu złotych na reparaturki i płyn.
ale zastanowiłbym się gdzie on ubył. skoro to GE to ponoć tylne zaciski lubią stwarzać problemy radzę zajrzeć i ewentualnie kupić reparaturki i zregenerować samemu. Na forum jest na pewno fotorelacja i przy odrobinie cierpliwości można sobie samemu poradzić mieszcząc się w kilkudziesięciu złotych na reparaturki i płyn.
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
dzięki break 3r za szybką odpowiedź
co do płynu to jego stan się nie zmienił, zaciski... też podejrzewam, że to może być przyczyną, bo mój kolega w Hondzie Civic też miał problem z kontrolką ręcznego i właśnie przyczyną były zabrudzone zaciski. po dokładnym oczyszczeniu problem ustał.
co do płynu to jego stan się nie zmienił, zaciski... też podejrzewam, że to może być przyczyną, bo mój kolega w Hondzie Civic też miał problem z kontrolką ręcznego i właśnie przyczyną były zabrudzone zaciski. po dokładnym oczyszczeniu problem ustał.
-
szyszy
może pomyśl nad wymianą płynu hamulcowego bo to też może mieć znaczenie, no chyba że nie dawno wymieniony ja osobiście staram się zmieniać płyn raz w roku bo nie jest to wielki koszt, a na hamulcach oszczędzać to nie zamierzam
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
626 GW 99 klekot, podobny problem płyn jest ok, rok temu zmieniany, hamulce działają dobrze, jakiś czas temu zapalała się okazjonalnie, nie używałem ręcznego to się nie zapalała (tzn. gasła po uruchomieniu silnika) ale ostatni pali się cały czas, może to czujnik od ręcznego? jest jakiś łatwy do niego dostęp? kontrolka sygnalizuje tylko użycie hamulca ręcznego i poziom płynu, czy jeszcze coś?
Navigare_necesse_est,_vivere_non_est_necesse...
- Od: 12 kwi 2008, 20:59
- Posty: 78
- Skąd: Łódź/Szczecin
- Auto: 626 GW 2.0 DiTD
Punto II 1.2 8V
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6