Witam. Padł mi silnik w mojej Madzi 626 z 1995 roku i chce wsadzić do niej nowszy silnik bo z Mazdy 626 ale z 2001 roku, co więcej obecny to 1,8 16v a ten który chcę wsadzić to 2,0 16v. Moje pytanie jest następujące: Czy ten silnik będzie pasował, czy może inżynierowie mazdy zmienili mocowanie? Co będę musiał wymienić w moim osprzęcie? Proszę o pomoc:)
Z góry dziękuję piq:)
Różnice w silniku i osprzęcie w Mazdzie 626 GE i GF/GW
Strona 1 z 1
w uchwytach wydaje mi sie ze róznicy powinno nie byc.... raczej róznica w zapłonie i tam juz jest pawienia bo w ge jest aparat zapłonowy(kopułka) a w nowym są cewki...... wiec inaczej elektryka
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
W GF masz czujnik położenia wałka w obudowie a w GE w aparacie zapłonowym. Masz całkowicie inny zapłon(brak aparatu, jest tylko moduł elektroniczny) różni się elektroniką. Rzeźba z przekładką jest nie opłacalna.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
No to szkoda bo w Łódzkim to ciężko z silnikami do GE. Jeden kupiłem jakoś w lutym. Miał być igła, no wyglądał ładnie, na szczęście jak się zabrałem za wkładanie były roztopy i jak go przechyliłem to zaczęło coś chlupać to go na bok wziąłem i wyleciało z pół wiadra wody. Ale miałem gwarancję rozruchową to go oddałem.
A kontynuując temat wypowiedzcie się na temat jak widzicie wsadzenie 2,0 z GE. Przypominam że obecnie jest 1,8.
A kontynuując temat wypowiedzcie się na temat jak widzicie wsadzenie 2,0 z GE. Przypominam że obecnie jest 1,8.
- Od: 22 lut 2011, 17:10
- Posty: 6
Normalnie nie ma problemów, kompa trzeba tylko zmienić. W nowym mieście nad pilicą (z której jesteś strony łodzi?)masz mazdę rozbitą za neduze pieniądze więc masz tam silnik i inne elementy a reszte na złom .
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Komputer wymienić... ale co z immo wtedy?
- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
Hmmm a czytałem na innych wątkach, że właśnie muszę mieć komplet ECU, stacyjka i kluczyk... mechanik też nie jest pewien. Jest gdzieś to do sprawdzenia na bank? Tzn w sumie łatwa sprawa, podpiąć innego kompa i odpalić haha jak po 3 sekundach nie zgaśnie to znaczy, że masz rację.
- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
OK – to dobra informacja, jeśli okaże się że muszę jednak szukać ECU
- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6