Problemy ze wskaźnikiem temperatury – GE

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez waldek.kom » 14 kwi 2013, 12:15

Witam podczas jazdy nagle wskaźnik temperatur zaczął wariować ( opadać i się podnosić ) i tak kilka razy w odstępie jakiegoś czasu, sprawdziłem płyn jest ok. miał ktoś taki problemik 
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Postprzez szumki44 » 14 kwi 2013, 12:50

Skoro uklad chlodzenia jest ok w 100% to prawdopodobnie

1 do jakiego stanu sie podnosi ? do poprawnego a opada do 0 ? jak tak to gdzies ci sie obwod przerwal miedzy czujnikiem a wskaznikiem:) i pewnie na nierownosciach zalacza i rozlacza :)

1a wtyczka czujnika moze byc zasnierzala :) wiec wypnij przetrzyj papierem 400setka badz pilniczkiem do paznokci :) oba styki w kostce i w czujniku

2 czujnik padl :)
3 sam wskaznik sie psuje :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez waldek.kom » 14 kwi 2013, 15:05

Ten problem to był wczoraj a dziś jest inaczej podczas jazdy to znaczy: wskaźnik zachowywał się w miarę normalnie nie lata w lewo i prawo, lecz stoi w pionie!!! A powinien lekko w prawo być przechylony i do tego delikatnie drga. A ile jest czujników związanych z temperaturą? I gzie ich mniej więcej szukać 
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Postprzez szumki44 » 14 kwi 2013, 19:47

Czujnik ze wskaznikiem jest 1 zwiazany :) a co do problemu to jakies masz anomalnie haha ;) a tak serio to moze byc trafniety czujnik albo w skazniku siadla elektryka:) ale tez obstawiam okablowanie moze gdzies sie przetarlo itp.

tu polecam poczytac ten poscik ;)
viewtopic.php?f=125&t=43244
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez waldek.kom » 15 kwi 2013, 22:03

Witam dziś zajrzałem do tych czujników a dokładnie dwóch, tyle tam znalazłem a w ogóle to czytałem ze chyba są trzy, ale ja mam tylko dwa, no, więc ten czujnik jednopinowy faktycznie był trochę zaśniedziały poczyściłem itd. Będę obserwował jak się to dalej będzie zachowywać. A jeszcze jedno czy węże od chłodnicy powinny być miękkie? Bo jakiś czas temu to były bardzo twarde.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Postprzez noxes » 15 kwi 2013, 22:30

jak masz ciśnienie w ukladzie to są twarde-silnik gorący, jeśli nie masz ciśnienia to miękkie-silnik zimny
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez waldek.kom » 17 kwi 2013, 20:15

Dzięki za odpowiedz odnośnie tych rur gumowych . Myślę ze problem został rozwiązany winny był zaśniedziały kabel od czujnika wskaźnika temperatury, tak mi się przynajmniej wydaje, bo do tej pory mam spokój.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6