Nie domykający się zamek schowka

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez LoB » 18 cze 2004, 12:52

Witam!
moze to troche malostkowy problem, ale moze ktos znalazl skuteczna metode na jego rozwiazanie...

chodzi o zatrzask w schowku przed pasazerem w GE.. poprostu nie lapie tej metalowej rameczki i nie da sie zamknac..dzialo sie tak wczesniej, przy wjezdzie w dziure drzwiczki sie otwieraly, pozniej problem znikl a teraz znowu sie pojawil..i teraz juz wogole nie da sie ich zamknac..co ciekawe jak wyjalem caly zamek to blokuje sie on bez problemow na preciku..dopiero jak sie go osadzi na wlasciwym miejscu to costam nie chwyta..probowalem na rozne sposoby..nawet poluzowalem srobki i dalej nic..moze juz ktos sie spotkal z tym problemem i go rozwiazal...jak tak prosze napisac...bo jeszcze troche i to rozwale wk....ny.. <glupek2>
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez Paweł » 18 cze 2004, 13:07

U mnie dziala normalnie, ale widzialem podobny problem u Smirnoffa. Heh. Bylo trzeba widziec moja mine, jak poza wzrokiem wlasciciela wsiadlem do jego samochodu, otworzylem schowek, a potem go panicznie probowalem zamknac. W kazdym razie przyszedl Smirnoff, [tiiit] z calej sily i zadzialalo. <lol>

Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/893)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez adam626 » 18 cze 2004, 13:32

sposób ułożenia tej czesci ze schowkiem w trakcie dokręcania srubek jest ważny
ten element jest dosyć elastyczny i łatwo się odkrztałca przy dokręcaniu
czasem jak się zamyka nieuważnie i coś się przytnie to potrafi się odgiąc ten pręcik
zauważyłem ze są problemy jak słabo lub wcale nie jest dokrecona dolnymi śrubami
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez LoB » 18 cze 2004, 13:46

W kazdym razie przyszedl Smirnoff, [tiiit] z calej sily i zadzialalo.

kiedys dzialo teraz nawet to nie pomaga//

zauważyłem ze są problemy jak słabo lub wcale nie jest dokrecona dolnymi śrubami


wczesniej rozwiazalem ten problem wlasnie przez wykrecenie tej dolnej srubki..teraz nawet przy wkreceniu jej..poluzowaniu..odginaniu precika na wszelke mozliwe sposoby..nie ma roznicy..wogole sie nie zamyka :/ nie bede przeciez jezdzil z rozbebeszonym schowkiem..(zaklejenie odpada :D czasem sie przydaje np na instrukcje, panel itp).. cos nie wyszedl ten patent kitajcom..
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez Globy » 18 cze 2004, 19:17

tco_tm napisał(a):Bylo trzeba widziec moja mine


hahaha LoB, moze sprobuj przelozyc zamek z innego egz.?
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez LoB » 18 cze 2004, 19:23

noooo...udalo sie, w ruch poszly ciezkie narzedzia: kombinerki i mlotek :D ten kawalek druta okazal sie byc calkiem elastyczny, wiec go sila wyciagnalem ku dolowi...i teraz zamyka sie miodzio...ale zamek musi miec niedokrecoe srubki tzn ..musi byc luzno osadzony :D
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez LoB » 18 cze 2004, 19:25

LoB, moze sprobuj przelozyc zamek z innego egz.?


ale to wlasnie nie byla kwestia samego zamka....tylko osadzenia tego druta na ktory on zachodzi...
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez Krasnal » 18 cze 2004, 22:35

LoB a spróbuj odkręcić ten "drut" i przykręcając go wsadź podkładki pod każdą śrubę (oczywiście między blachę uchwytu a blachę karoserii) chodzi o to abyś odsunął trochę zaczep w dół. Teoria, ale myślę że słuszna ;)
Pozdro i powodzenia
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez LoB » 18 cze 2004, 23:13

tez tak myslalem, ale zeby dostac sie do mocowania tego druta musialbym polowe samochodu rozebrac...wiec to odpuscilem...ale juz wszystko wrocilo do normy :D thx
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Postprzez Smirnoff » 19 cze 2004, 00:58

tco_tm napisał(a):U mnie dziala normalnie, ale widzialem podobny problem u Smirnoffa. Heh. Bylo trzeba widziec moja mine, jak poza wzrokiem wlasciciela wsiadlem do jego samochodu, otworzylem schowek, a potem go panicznie probowalem zamknac. W kazdym razie przyszedl Smirnoff, [tiiit] z calej sily i zadzialalo. <lol>

Pozdrawiam.


Hłehłe, TCO teraz jush bedziesz mógł mieć komfort psychiczny siedząć w mojej madzi – problem został rozwiązany a schowek otwiera i zamyk asię jak na madzię przystało – lakko i bez problemów. U mnie źródłem problemów był poluzowany mechanizm zamka na tych 2 wkręcikach. Dokręciłem obydwa i jest OK. Wsio działa jak fabryka dali....

Pozdro
SM

PS
TCO – [tiiit] opis sytuacji <spoko> hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6