Co może byś przyczyną tego że strzałka licznika pokazuje prędkość jazdy natomiast nie kręci się licznik kilometów ogólny i ten dzienny.
Dodam jeszcze że problem wystąpił w MX6
Nie działa licznik kilometrów i dzienny
Strona 1 z 1
może jakiś trybik plastikowy sie wyłamał..... czy tam jest mechaniczny? jak tak to nie ma siły – obejrzyj dokładnie i na pewno znajdziesz powód...... niestety trzeba rozebrać na części pierwsze...
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
V6 – no more questions...
- Od: 27 maja 2004, 20:02
- Posty: 611
- Skąd: Pruszków
- Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT
w moim mechaniczne liczniki są pędzone małym silniczkiem elektr. Jeżeli nie chodzą oba... to już sprawa jest jasna.
- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
nightcomer napisał(a):w moim mechaniczne liczniki są pędzone małym silniczkiem elektr. Jeżeli nie chodzą oba... to już sprawa jest jasna.
no właśnie, ciekawe dlaczego strzałka działa a km nie "lecą"
pewnie ktoś myślał, że to jak w dużym fiacie da się zrobić, ____> jak to się nazywa? Korygowanie stanu licznika?
- Od: 21 paź 2003, 21:49
- Posty: 543
- Skąd: W-wa
GREGCH napisał(a):Co może byś przyczyną tego że strzałka licznika pokazuje prędkość jazdy natomiast nie kręci się licznik kilometów ogólny i ten dzienny.
Dodam jeszcze że problem wystąpił w MX6
i ty to uważasz za problem – niektórzy by tak chcieli hehe
Mazda Xedos 9 – jeszcze zawita...
- Od: 23 kwi 2004, 19:43
- Posty: 861
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 3
jak rozbierzesz to sprawdz czy krecac kolkiem zebatym dzienny licznik cyferki sie przekrecaja jesli nie to znaczy ze gdzies jest poprostu zblokowane ( u mnie tez cos takiego bylo i okazalo sie ze ktos krecil licznik i potem kleil i skleil za duzo) ale z pewna sila udalo mi sie to uruchomic, silniczek nic do tego nie ma , bo wtedy predkosciomierz by nie wskazywal.
nor napisał(a):silniczek nic do tego nie ma , bo wtedy predkosciomierz by nie wskazywal.
nor, masz schemat prędkościomierza? chętnie bym to zabaczył.
- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
niestety schematu nie posiadam, ale jak zdejmiesz zegar z predkosciomierzem to napewno sobie poradzisz, tak jak mowilem mozna sprawdzic recznie krecac trybikiem ktory w moim przypadku znajdowal sie z lewej bodajze strony u dolu, jesli nie bedzie przekrecal km glownego licznika i sam tez nie bedzie sie krecil tzn ze gdzies cos musialo go przyblokowac, uzywajac sily w jedna i druga strone powinno odpuscic jesli nie to beddzie trzeba cos wymyslic
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6