Jak powinna zachowywać się kontrolka ładowania akumulatora w mojej maździe? Wiadomo że jak jest za niskie napięcie aku to kontrolka powinna się zaświecić, ale co sie dzieje jak jest za wysokie?
U mnie kontrolka pali się cały czas. (czy może być to spowodowane zbyt dużym napięciem ładowania )
Auto jest po przeróbce z ATX na MTX i tym samym wymianie kompa i nie wiem czy coś poknocili, czy też poprostu trzeba jeszcze zmienić licznik bo są inne wyprowadzenia. Jak narazie tego mi nikt niepowiedział.
Napięcie aku 12,3V
Napięcie zaraz po zgaszeniu samochodu: 13,5 i po paru sekundach maleje do 13
Napięcie przy rozruchu około 11,9V
Napięcie przy pracującym alternatorze 15,3V
I właśnie: Martwi mnie ten ostatni pomiar. Z tego co wiem to ideałem jest 14,4V, a u mnie jest prawie o 1V za dużo. Nie zależnie od obrotów silnika napięcie jest w miarę stałe.
Czy mam się czymś martwić czy zacząć pomału szukać przyczyny?
Jeden spec mówi żeby to zostawić a drugi żeby nie zwlekać i jak najszybciej naprawiać a ja już zbaraniałem
Kontrolka ładowania akumulatora
Strona 1 z 1
15.3 jest to za dużo. Powinno być 14.4 do 14.5 maksymalnie.Lepiej przejedż się do jakiegoś szpenia
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
www.weteran.warszawa.pl
- Od: 2 sty 2006, 17:09
- Posty: 158
- Skąd: Warszawa
przyczyna:brak napięcia akumulatora na terminalu S alternatora.
podejrzany punkt:złącze przy głównej skrzynce bezpieczników-przewód biały/zielony brak przejścia przez konektor
podejrzany punkt:złącze przy głównej skrzynce bezpieczników-przewód biały/zielony brak przejścia przez konektor
dzisiaj sprawdzę
- Od: 30 paź 2005, 18:49
- Posty: 32
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 Cronos '94 2,5 V6
andrew1982 napisał(a):dzisiaj sprawdzę
Co prawda temat sprzed lat, ale może ktoś podpowie co się może dziać, bo mam podobny problem. Napiecie na aku mam 12,5 a po włączeniu silnika 15,0.
-
Gość
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6