Witam
Przymierzam się do zamiany mojej madzi na jej dłuższą siostrę MX-6 (z jedynym słusznym silnikiem V6 oczywiście ) i mam w związku z tym kilka pytań:
Czy poducha kierowcy była standardem we wszystkich mx-6 z silnikiem KL? Takie info znalazłem przeglądając internet. Jednak w ogłoszeniach widać te modele z różnymi rodzajami kierownic. Która jest "prawidłowa"? Jakie kierownice w jakich rocznikach były montowane? Czy to zależy od tego czy samochód jest A-spec, E-spec czy J-spec?
Pomijając to, ze ciężko znaleźć jakiś młody (względnie młody oczywiście) rocznik to nigdzie w ogłoszeniach (nawet ze względnie świeżego rocznika, czyli np 1995) nie mogę znaleźć mx-6 z poduszką pasażera. Czy to znaczy że była wyposażeniem dodatkowym? Trochę to dziwne, bo przecież do mx-3 po lifcie montowali dwie poduszki w standardzie.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Poduszki powietrzne
Strona 1 z 1
Jak pisze kolega wyzej, w wersjach J-Spec (rynek europejski):
– do 1994 wystepowala kierownica 3-ramienna bez poduszki, od konca 1994 do 1997 roku 4-ramienna z poduszka, znana z modeli 626 GE i Xedos 6/9 (male przyciski klaksonu)
W wersji A-Spec (rynek polnocnoamerykanski):
– od 1993 roku, poczatku oferty, seryjnie montowano poduszke powietrzna kierowcy w 3-ramiennej kierownicy o specyficznym ksztalcie, niespotykanym w innych modelach Mazdy (poduszka pasazera dolaczyla w 1995 roku)
...czerowna MX-6, o ktora pytasz w dziale KM, ma specyfikacje i kierownice zgodna z rokiem produkcji. Powodzenia
– do 1994 wystepowala kierownica 3-ramienna bez poduszki, od konca 1994 do 1997 roku 4-ramienna z poduszka, znana z modeli 626 GE i Xedos 6/9 (male przyciski klaksonu)
W wersji A-Spec (rynek polnocnoamerykanski):
– od 1993 roku, poczatku oferty, seryjnie montowano poduszke powietrzna kierowcy w 3-ramiennej kierownicy o specyficznym ksztalcie, niespotykanym w innych modelach Mazdy (poduszka pasazera dolaczyla w 1995 roku)
...czerowna MX-6, o ktora pytasz w dziale KM, ma specyfikacje i kierownice zgodna z rokiem produkcji. Powodzenia
Globy napisał(a):W wersji A-Spec (rynek polnocnoamerykanski):
– od 1993 roku, poczatku oferty, seryjnie montowano poduszke powietrzna kierowcy w 3-ramiennej kierownicy o specyficznym ksztalcie, niespotykanym w innych modelach Mazdy (poduszka pasazera dolaczyla w 1995 roku)
chyba nie do konca bo ja mam mx6 1994 i ma 2 poduchy wersja amerykanska
no chyba ze mozna było sobie domówic jako opcje
- Od: 11 gru 2007, 16:52
- Posty: 58
- Skąd: Zbąszyń
- Auto: Mx6 2.5V6,Peugeot 205GTI,405MI
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6