Centralny zamek 626 GE – pytania, problemy, usterki

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez szumki44 » 17 kwi 2013, 20:24

pzrekaznik centralnego moze poszedl badz 1 z silownikow masterow albo co gorsze sterownik

ja na twoim miejscu kupil bym zestaw i dal nowe silowniki nowy sterownic i podpiol sie pod stare kable przez drzwi przelotowe :) i po problemie cena ok 150-200 zl za dobry zestaw . bo najtansze od 60 w gore:)

bo same sterowniki mx-6 od centralnego oraz przekaznik silowniki to pochlona cie tyle ile nowy centralny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez AleksanderVM » 18 kwi 2013, 12:23

Sterownik to to z prawej na słupku, siłowniki też wiem gdzie, ale ten przekaźnik?

Może można to jakoś sprawdzić omomierzem?

Chyba, że to z prawej to przekaźnik, a sterownik jest jeszcze gdzieś indziej i podłączony do czujników drzwi i centralnego?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2013, 09:32
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Auto: MX6 GE 92 2,5i V6 KL

Postprzez szumki44 » 18 kwi 2013, 13:17

przekaznik w mx-6 masz od pasazera pod nogami..

Dokladnie jest przy prawej nodze :P pasazera na koncu palcow;p zdejmiesz oslony i on bedzie sprytnie ukryty w szczelinach specyficzna kostka znajdziesz :) Czarna badz zielona :)

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez AleksanderVM » 7 maja 2013, 09:01

Znalazłem winowajcę. Zwarcie we wtyczce w prawych drzwiach. Zgubiłem nadkole i woda dostała się pod gumę. Wtyczka stopiona, izolacja kilku przewodów również.

Dzięki za sugestie :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2013, 09:32
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Auto: MX6 GE 92 2,5i V6 KL

Postprzez boodrys » 26 cze 2013, 20:03

Witam! Otóż mam problem dotyczący C.Z. Zamek z pilota. Otwieram auto, po kilku sekundach ok 20 – 30 kilka mrugniec kierunkowskazow ok 7 -8 i za drugim powtorzeniem tylu mrugniec sam zamyka.. po chwili lubi otworzyc i jeszcze raz zamknac. Oryginalny zamek. Nie moge znalezc tej centralki. Pod nogami kierowcy z lewej strny widzialem jakies sterowniki ale nie widzialem nic o drzwiach. pomocy!!!
boodrys
 

Postprzez mark.87 » 30 sie 2013, 18:16

Witam mam pytanko,dzis znalazlem centralke dokladana przez alarmiarza z powodu braku pilota
centralka to CARPROTECT BX30
wedlug schematu niema kanalu na syrenke
Obrazek
A czy jesli podlacze syrenke pod kierunki to bedzie "kukulka" przy otw,zamykaniu???
Czy moge tak podlaczyc,nic sie nie stanie???

Pytam bo nie jestem pewny a sam nie znam sie zbytnio na tego typu sprawach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez noxes » 30 sie 2013, 22:04

mark.87 napisał(a):A czy jesli podlacze syrenke pod kierunki to bedzie "kukulka" przy otw,zamykaniu???

He kukułkę bedziesz miał tez podczas jazdy z właczonym kierunkiem :D
Już prędzej pod sygnał zamykania.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez mark.87 » 31 sie 2013, 05:27

noxes napisał(a):
mark.87 napisał(a):A czy jesli podlacze syrenke pod kierunki to bedzie "kukulka" przy otw,zamykaniu???

He kukułkę bedziesz miał tez podczas jazdy z właczonym kierunkiem :D
Już prędzej pod sygnał zamykania.

Nie takiej odpowiedzi oczekiwałem a wiec po
1. Sygnał z zamykania znaleźć będzie ciężej bo ta centralka steruje oryginalna a tutaj mam schemat
2. Włączając kierunek nic nie będzie kukac dlatego ze są zastosowane diody które nie doprowadzają do takich rzeczy..
Wiem bo wczoraj u brata w Oplu zakładaliśmy alarm i musieliśmy zastosować diody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez Raven9330 » 17 sty 2014, 21:43

Witam,

Posiadam Mazde 626 GE 1.8 90KM z 96r. Chciałbym do niej założyć sterownik centralnego zamka by móc ją otwierać pilotem. Czy da się to zrobić? Gdzieś wyczytałem że mazdy mają siłowniki mechaniczne.. Czy muszę zmieniać na elektryczny? Wszystkie drzwi otwierają mi się po przekręceniu kluczyka w zamku od strony kierowcy i od bagażnika, natomiast po przekręceniu kluczyka od strony pasażera otwierają się tylko te jedne.
Początkujący
 
Od: 13 kwi 2012, 17:39
Posty: 15
Auto: Mazda 626 GE 1.8 1996

Postprzez Bartosz_ » 17 sty 2014, 23:39

Z tego co mi wiadomo to tak jest bo w mx6 tez tak mam ale pilota rowniez brak.
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez noxes » 18 sty 2014, 00:13

Kupujesz centralkę, podłączasz ją odpowiednio i już masz otwieranie z pilota.
Masz tam siłowniki elektryczne.
Co do drzwi pasażera uszkodzona masz kostkę w zamku- tam co kluczyk wkładasz.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Szyna » 19 sty 2014, 21:06

To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3350 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Raven9330 » 19 sty 2014, 23:14

a ile moze kosztowac zamontowanie takiego sterownika?
Początkujący
 
Od: 13 kwi 2012, 17:39
Posty: 15
Auto: Mazda 626 GE 1.8 1996

Postprzez kamilspider » 19 sty 2014, 23:37

Jak przeczytasz forum to sam będziesz wiedział jak zrobić :D
Elektryk weźmie 60-100zł pewnie.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Raven9330 » 19 sty 2014, 23:39

no co do otwierania/zamykania z pilota to moze dam rade.. ale gorzej z podlaczeniem kierunkow ;p
Początkujący
 
Od: 13 kwi 2012, 17:39
Posty: 15
Auto: Mazda 626 GE 1.8 1996

Postprzez kamilspider » 20 sty 2014, 08:41

To jest tak samo proste. Musisz znaleźć przekaźnik od kierunków, który jest nad pedałami. Jak włączysz kierunek czy awaryjne to pyka, więc znajdziesz <spoko>
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez noxes » 20 sty 2014, 09:25

jest on szary umiejscowiony obok linki otwieania maski.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez People_Hate_Me » 23 sty 2014, 18:40

A teraz to ja mam pytanie. Co zrobić gdy. w drzwiach nie masz wkładek, klucz nie pasuje do bagażnika. Jedyny sposób na otwarcie drzwi to wciśnięcie przycisku w pilocie. I teraz zaczynamy jazdę. Drzwi się normalnie otwierały do momentu kiedy dziś rozblokowałem samochód (jedne drzwi się nie otworzyły, czasem tak ma jak jest zimno) wcisnąłem przycisk jeszcze raz, samochód znów się zamknął, no i chciałem go ponownie otworzyć (takie zabiegi robiłem aby się wszystkie drzwi otwierały, do tych czas działało) no i niestety, stało się. zamki nie zaskoczyły, mrugnął sobie tylko kierunkiem i finisz. I niestety aktualnie nie jestem w stanie wejść do samochodu. Jakieś rady? sprawdzałem bezpieczniki alarmu oraz od centralnego pod maską są ok. (nie pytajcie jak otwieram maskę, tajemnica :) ) rozłączałem akumulator na chwilę i podłączałem z powrotem i nic. Jeżeli mi napiszecie że musiałbym nagrzać w samochodzie to odmrozi zamki to odpowiadam: Nie nie odmrozi. Mogę odpalić samochód z pilota, odpaliłem stała godzinę silnik się nagrzał samochód w środku też (na szczęście zostawiłem ogrzewanie prawie na maksa ustawione na 2kę). I teraz jestem w czarnej du.... bo nie mogę wsiąść do samochodu.... Jakieś pomysły mile widziane.
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Szyna » 23 sty 2014, 19:02

Zamarzły siłowniki :P Do ogrzewanego garażu na cała noc i zobaczymy co będzie rano ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3350 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez People_Hate_Me » 23 sty 2014, 19:05

hmmmm... a jak prze parkować samochód bez wsiadania do niego z zaciągniętym ręcznym i bez garażu?
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6