Rozładowany akumulator.
1, 2
kumam temat:) u mnie w xedos byl problem taki ze stał kilka dni i padał aku pobór jest 0.3-25 A
w mx-6 mam pobór 0.02-3 A wiec 10x mniejszy!!
Ogarnij temat jak ja . sprawdź co bierze prą imo alarm itp... radio ?
w mx-6 mam pobór 0.02-3 A wiec 10x mniejszy!!
Ogarnij temat jak ja . sprawdź co bierze prą imo alarm itp... radio ?
Albo gdzieś prąd ucieka moze
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Pojedź do elektryka niech posprawdza wszystko i będziesz wiedział w czym rzecz
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Ja to chyba za cierpliwy jestem.
Sprawdź czy światło w bagażniku gaśnie.
Wepnij się a amperomierzem pomiedzy + aku a klemę + i sprawdzaj wszystko po kolei poprzez wyjmowanie bezpieczników.
Sprawdź czy światło w bagażniku gaśnie.
Wepnij się a amperomierzem pomiedzy + aku a klemę + i sprawdzaj wszystko po kolei poprzez wyjmowanie bezpieczników.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Po pierwsze – jaki masz ten akumulator??? może chińskie badziewie.
Po drugie... może się cele w aku spiekają (chińskie badziewie) i z racji tego iż samochód stoi kilka dni aku gubi prąd.
Po trzecie – sprawdź Czy Ci gdzieś jakiś kabel się nie przetarł.
Po drugie... może się cele w aku spiekają (chińskie badziewie) i z racji tego iż samochód stoi kilka dni aku gubi prąd.
Po trzecie – sprawdź Czy Ci gdzieś jakiś kabel się nie przetarł.
światełko w bagażniku gaśnie, radio po przekręceniu klucza się wyłącza, nie mam alarmu immo itd. akumulator to centra plus. z tylu przestaly mi szyby dzialac, moze gdzies zwarcie sie robi. czekam na info od kolegi bo ja musiałem wylecieć za granice. więc chwilowo temat stoi w miejscu jak wróce będę walczyc dalej. dzieki za podpowiedzi.
- Od: 29 gru 2013, 12:21
- Posty: 4
- Auto: MAZDA 626
1.8l 90kM benzyna
1994r.
Podpowiadamy Ci, żeby sprawdzić jaki masz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie (z instrukcją jak to zrobić) a Ty piszesz, że "radio po przekręceniu klucza się wyłącza" – to fajnie, cieszy mnie to, wymień co jeszcze gaśnie jak przekręcisz kluczyk, napisz też czy wsteczny wchodzi bez problemu i wspomaganie kierownicy działa prawidłowo...
Po co w ogóle zakładałeś wątek bo mam wrażenie, że szkoda czasu na pisanie w nim...
Po co w ogóle zakładałeś wątek bo mam wrażenie, że szkoda czasu na pisanie w nim...
- Od: 22 kwi 2012, 18:04
- Posty: 199
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 626 GE 2.0D Comprex 1994
Ja już pisałem, że chyba za cierpliwy jestem. Kolega jest z tych co szukają rozwiązania podanego na tacy
Tak ja Ci powiem dlaczego rozładowuje ci akumulator jest to wina za dużego poboru prądu, ale co go pobiera znajdź sam
Sądzę iż nikt Ci więcej nic tu nie napisze dopóki sam nic sensownego nie napiszesz.
Tak ja Ci powiem dlaczego rozładowuje ci akumulator jest to wina za dużego poboru prądu, ale co go pobiera znajdź sam
Sądzę iż nikt Ci więcej nic tu nie napisze dopóki sam nic sensownego nie napiszesz.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
noxes napisał(a):Ja już pisałem, że chyba za cierpliwy jestem
Jak nigdy
noxes napisał(a):Tak ja Ci powiem dlaczego rozładowuje ci akumulator jest to wina za dużego poboru prądu, ale co go pobiera znajdź sam
Jak sam nie masz potrzebnego sprzętu, (| dużo tu nie potrzeba ) pojedź do elektryka jakiegoś i Ci sprawdzi co i jak za pare złotych, będziesz od razu wiedział i bardzo nie zbiedniejesz a furka nie będzie musiała stać
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Miernik kosztuje 20 zł .. to wystarczy Panie Noxes widać ze św. udane i cierpliwość jest większa
Może podsumuje wszystkie opcje bo bałagan jest :
1-Alternator ? może jest uszkodzony i źle ładuje ?
2- Sprawdź pobór prądu na wyłączonym silniku ile jest. Auto posiada minimalny(naturalny) pobór w granicy
0.03-0.02A wtym zakresie to jest ok! Jak masz większy np 0.25 to już coś bierze .
3-Radio po wyłączeniu z kluczyka bądź wyciągnięciu panelu tez pobiera prąd zależy jak jest podłączone.
4-Oświetlenie typu bagażnik (sprawdzone masz.)
5-Kiepskiej firmy akumulator bądź zużyty już. Klemy może zaśnierzały.
6-System Alarmu samochodowego (dodatkowe imo?)
7-Idź do elektryka
Może podsumuje wszystkie opcje bo bałagan jest :
1-Alternator ? może jest uszkodzony i źle ładuje ?
2- Sprawdź pobór prądu na wyłączonym silniku ile jest. Auto posiada minimalny(naturalny) pobór w granicy
0.03-0.02A wtym zakresie to jest ok! Jak masz większy np 0.25 to już coś bierze .
3-Radio po wyłączeniu z kluczyka bądź wyciągnięciu panelu tez pobiera prąd zależy jak jest podłączone.
4-Oświetlenie typu bagażnik (sprawdzone masz.)
5-Kiepskiej firmy akumulator bądź zużyty już. Klemy może zaśnierzały.
6-System Alarmu samochodowego (dodatkowe imo?)
7-Idź do elektryka
To jak ma miernik, włącza silnik i wklada te druty między klemy i ma na wyświetlaczu czy jest ładowanie czy nie, chyba co ?
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
idziesz na bazar kupujesz "miernik" za 15 zl ustawiasz na mierniku zakres do 20v Stałego prądu.
podłaczasz plus do plusa minus do minusa i patrzysz się i widzisz np 12.70v na zgaszonym odpalasz auto
patrzysz się czy jest ten zakres 14.0-14.6v odpalasz nawiew, światło , podgrzewanie szyby i halogeny długie światła wszystko co masz i jak jest w granicy na max obciążeniu 13-14.6 v to masz idealnie
podłaczasz plus do plusa minus do minusa i patrzysz się i widzisz np 12.70v na zgaszonym odpalasz auto
patrzysz się czy jest ten zakres 14.0-14.6v odpalasz nawiew, światło , podgrzewanie szyby i halogeny długie światła wszystko co masz i jak jest w granicy na max obciążeniu 13-14.6 v to masz idealnie
No o to mi właśnie chodziło
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
A moze odpisywalem nie tylko wam na pytania? Nie tylko wy sie udzieliliscie w temacie. Super ze macie pojecie tak obszerne na temat elektryki i ze wiecie co sie dzieje po przekreceniu kluczyka. Nastepnym razem bede odpisywac z cytatem do danego posta co by ktos znow pretensji nie mial.
- Od: 29 gru 2013, 12:21
- Posty: 4
- Auto: MAZDA 626
1.8l 90kM benzyna
1994r.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6