Strona 11 z 11

Mazda 626 1996 rok silnik 1.8. – problem z elektryką(drzwi)

PostNapisane: 31 maja 2014, 09:08
przez onawarszawa
Witam,

mam problem z samochodem.
Mam centralny zamek zamykany na klucz (parę lat temu został wyłączony immobiliser i pilot).
Drzwi od samochodu potrafią się same odblokowywać.
np. zamykam samochód, idę do domu. Po paru godzinach idę do samochodu a drzwi odblokowane.
Często również w momencie kiedy odpalam silnik drzwi same się zablokowują i odblokowują.
Co to może być?
Wystarczy wyłączyć centralny zamek?
Pomoże to coś? :D
Proszę o odpowiedź, ponieważ martwię się, że ktoś może się włamać-ukraść mojego staruszka.

Pozdrawiam

Centralny zamek. GE

PostNapisane: 5 cze 2014, 18:43
przez HassanG
Witam. Posiadam w swoim aucie centalny zamek jednak nie z pilota. Znalazłem sterownik ( z pilotem ) który wystarczy podpiąć pod fabryczny centralny. Owy sterownik posiada również domykanie szyb i teraz pytanie, czy domykanie szyb wystarczy podpiąć gdzieś w centralkę czy trzeba prowadzić przewody pod każdą szybę? Dodam że moja mazda posiada również elektryczny szyberdach. Drugie pytanie gdzie znajduje się fabrycznie centralka w 626 z 1996r? Oraz czy ktoś posiada dokładny schemat do tego?? Z góry dziękuję za pomoc.

Re: Centralny zamek 626 GE – pytania, problemy, usterki

PostNapisane: 7 cze 2014, 23:42
przez AleksanderVM
onawarszawa > u mnie taki efekt dawała spalona wtyczka / gniazdo w prawych drzwiach. Ignorowałem to dopóki nie zaczęła się palić... musiałem wymienić wiązkę w drzwiach i pół metra wiązki w samochodzie.

PostNapisane: 12 cze 2014, 16:55
przez HassanG
HassanG napisał(a):Witam. Posiadam w swoim aucie centalny zamek jednak nie z pilota. Znalazłem sterownik ( z pilotem ) który wystarczy podpiąć pod fabryczny centralny. Owy sterownik posiada również domykanie szyb i teraz pytanie, czy domykanie szyb wystarczy podpiąć gdzieś w centralkę czy trzeba prowadzić przewody pod każdą szybę? Dodam że moja mazda posiada również elektryczny szyberdach. Drugie pytanie gdzie znajduje się fabrycznie centralka w 626 z 1996r? Oraz czy ktoś posiada dokładny schemat do tego?? Z góry dziękuję za pomoc.


Ponawiaaaaaaaam

PostNapisane: 12 cze 2014, 18:09
przez Siw-y
Musisz dokupić moduł domykania szyb, tzw. moduł komfortu, sterownik który masz to steruje tylko takim modułem. Choć nie wykluczone, że taki moduł już posiada.
Podaj symbol albo jakieś foto.

Re: Centralny zamek 626 GE – pytania, problemy, usterki

PostNapisane: 12 maja 2015, 09:22
przez lucky-luciano
Pytanie mam – jak koledzy rozwiązali sprawę z otwieraniem klapy bagażnika z pilota w GE? Dołożony siłownik, czy można skorzystac z tego fabrycznego od centralnego?

PostNapisane: 12 maja 2015, 20:29
przez jarek43_16
Ja dołożyłem sterownik do przekaźnika od centralnego i bagażnik otwiera/zamyka się wraz z drzwiami, siłownik fabryczny, nic nie dokładałem, a j-spec jak Ty masz to chyba orygnalnie nie miał siłownika, tzn otwieranie tylko kluczem?

Re: Centralny zamek 626 GE – pytania, problemy, usterki

PostNapisane: 13 maja 2015, 00:34
przez lucky-luciano
Ryglować się rygluje, ale mi chodzi o samo otworzenie, uchylenie klapy. W sumie już wiem, że muszę dołożyć siłownik ;) J-spec, o ile dobrze pamiętam miał: z kluczyka, z pilota, z wajchy, która była obok otwierania klapki wlewu (sam zamek klapy nie jest wciskany, jak w E-spec).

Re: Centralny zamek 626 GE – pytania, problemy, usterki

PostNapisane: 13 maja 2015, 01:25
przez Eklerek323f
A spec też ma otwieranie z pilota z przypadku 626 ma tylko wajche od srodka i pilot, w klapie jest zaslepka jak w przypadku MXa – nie mam pojęcia.

PostNapisane: 13 maja 2015, 21:01
przez jarek43_16
Nie sprecyzowałeś wcześniej o co chodzi :P
Niezły bajer byłby jakby dało się założyć siłownik i z pilota byłoby uchylanie klapy, rozbierałem kiedyś zamek, ale już nawet nie pamiętam jak to tam było.
A w mx-ach wogóle były oryginalnie piloty do centralnego?
Założyłeś wogóle tego j-speca? Bo wychodzi na to, że jak wajchy nie masz, a centralka rygluje i otwiera, ale jak to j-spec jest to i tak kluczyka musisz użyć do otwierania, bo zamek nie jest wciskany :D

PostNapisane: 14 maja 2015, 09:42
przez lucky-luciano
Nie, zamka jeszcze nie założyłem – planuję to na weekend. No właśnie myk w tym, że kluczyka nie mam, a i samo otwieranie kluczem jakoś mnie nie kręci ;) Będzie z pilota otwierany.

Re: Centralny zamek 626 GE – pytania, problemy, usterki

PostNapisane: 12 lip 2016, 19:50
przez cazp3r
Witam
Posiadam obecnie 626 GE, która ma centralny z kluczyka. Chciałem sprawdzić czy posiadam wtyczkę albo sterownik keyless unit pod schowkiem ale znalazłem tylko coś takiego.
Czy ktoś wie co to za niebieska wtyczka i te złączone kolorowe?

20160712_181853 (Large).jpg


20160712_181453 (Large).jpg


dzięki za informację

edycja:
Wyczytałem w innych tematach żeby szukać pod boczkiem poszycia z prawej strony i znalazłem takie coś (po nazwie sądzę, że to jakiś przekaźnik). Ktoś wpinał się do takiego zestawu kabelków?

door (Large).jpg


door1 (Large).jpg

Re: Centralny zamek 626 GE – pytania, problemy, usterki

PostNapisane: 23 sty 2017, 17:22
przez yaro626
Poszukam gdzie ta centralka jest

PostNapisane: 25 sty 2017, 00:12
przez jarek43_16
Wystarczy, kabelki spinasz na sterowanie "–", po prawo nogi pasażera za plastikiem masz przekaźnik "door lock" , czerwony +, czarny –, 2 cieńsze brązowe sterowanie minusami, jedno otwiera, drugie zamyka.

Re: Centralny zamek 626 GE – pytania, problemy, usterki

PostNapisane: 25 sty 2017, 16:34
przez yaro626
Kostka od door lock namierzona,wygląda jak wyżej.