schemat instalacji elektrycznej jest nie osiągalny
kontrolka od rezerwy działa tak celowo im mniej paliwa kontrolka świeci jaśniej
oj co do żarówek nie pamiętam wymieniałem je ale choć by mnie torturowali nie powiem
Podświetlenie deski rozdzielczej
biniloluk napisał(a):schemat instalacji elektrycznej jest nie osiągalny
A to dlaczego
Schemat by mi bardzo ulatwil zdiagnozować przyczynę maxymalnego wzbudzania alternatora podczas gaszenia silnika.
Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
a to dlatego że niema schematów dostępnych z oryginału a branżowe bazy danych autodata workshoop czy esi bosch mają schematy wielu marek i modeli a akurat tego modelu tam nie ma
a mógł byś sprecyzować o co ci chodzi z maksymalnym wzbudzania alternatora podczas gaszenia silnika
jakieś konkrety jakie masz objawy bo prąd na wzbudzenie alternatora możesz podawać cały czas podczas jego pracy w niczym mu to nie przeszkadza problem pojawia się tylko w momencie kiedy silnik nie pracuje w tedy przewód wzbudzenia rozładuje ci akumulator
a mógł byś sprecyzować o co ci chodzi z maksymalnym wzbudzania alternatora podczas gaszenia silnika
jakieś konkrety jakie masz objawy bo prąd na wzbudzenie alternatora możesz podawać cały czas podczas jego pracy w niczym mu to nie przeszkadza problem pojawia się tylko w momencie kiedy silnik nie pracuje w tedy przewód wzbudzenia rozładuje ci akumulator
biniloluk napisał(a):
a mógł byś sprecyzować o co ci chodzi z maksymalnym wzbudzania alternatora podczas gaszenia silnika
jakieś konkrety jakie masz objawy bo prąd na wzbudzenie alternatora możesz podawać cały czas podczas jego pracy w niczym mu to nie przeszkadza problem pojawia się tylko w momencie kiedy silnik nie pracuje w tedy przewód wzbudzenia rozładuje ci akumulator
Podczas gaszenia silnika (oczywiscie z wolnych obrotów) na jakąś sekundę pojawia się skok napięcia w instalacji o jakieś hmm... 3-5Voltów.
Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
Hmm, to dziwne, nie wiem czy to nie będzie wina elementów odpowiedzialnych za prostowanie i stabilizację napięcia w alternatorze – mostek i stabilizator.
Czym to mierzysz, jakimś wskazówkowym woltomierzem analogowym czy multimetrem cyfrowym?
Czym to mierzysz, jakimś wskazówkowym woltomierzem analogowym czy multimetrem cyfrowym?
- Od: 22 kwi 2012, 18:04
- Posty: 199
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 626 GE 2.0D Comprex 1994
Diody na 99% dobre, natomiast czy regulator jest przyczyną skoku napiecia podczas gaszenia .... hmm ... trudno powiedzieć.
Do pomiaru używam multimetra cyfrowego.
Do pomiaru używam multimetra cyfrowego.
Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
multimetr multimetrem ale co się dzieje żarówki ci się palą rozjaśnia się wszystko przy gaszeniu czy coś innego nakierowało cię na pomiar bo multimetry czasem pokazują dziwne skoki ale czasem są nie istotne
A więc jeszcze raz,
Podczas wyłanczania silnika, z wolnych obrotow tj 750obr/min następuje skok napiecia taki ze w sposób widoczny rozjasniają się żarówki, da sie z tym jezdzić bo żarówki jakoś to znoszą lecz o zakladaniu ledowych na razie nie ma mowy ponieważ szybko przestaja swiecić, na pewno skok napiecia nie jest wskazany dla radia bo podczas gaszenia rozjasnia się podswietlania panelu( pomimo renomy jaka ta marka sobie wyrobila to widać w tak prosty sposób jak jest miernie zaprojektowany tor zasilania tegoż radia) nie wiem jak znoszą to inne układy samochodu jak np centralka alarmowa czy sterownik silnika ECU – bo ponoć chyba jest , w kazdym badz razie skoku nie powinno być, da się z tym jezdzić jak pisalem ale wkurza mnie juz ten "rytuał" włanczania swiateł mijania,drogowych, przeciwmglowego,stopu podczas gaszenia tylko po to by ten skok był jak najmniejszy i aby przypadkiem cos się nie upaliło i auto następnym razem odpliło.
Teraz zrobiło się zimno wiec nie mam ochoty na dłubanie ale w sumie dobrze było by wiedzieć lub przynajmniej mieć namiary na ewentualna przyczynę tegoż stanu rzeczy aby pozniej sie za to spokojnie zabrac.
Podczas wyłanczania silnika, z wolnych obrotow tj 750obr/min następuje skok napiecia taki ze w sposób widoczny rozjasniają się żarówki, da sie z tym jezdzić bo żarówki jakoś to znoszą lecz o zakladaniu ledowych na razie nie ma mowy ponieważ szybko przestaja swiecić, na pewno skok napiecia nie jest wskazany dla radia bo podczas gaszenia rozjasnia się podswietlania panelu( pomimo renomy jaka ta marka sobie wyrobila to widać w tak prosty sposób jak jest miernie zaprojektowany tor zasilania tegoż radia) nie wiem jak znoszą to inne układy samochodu jak np centralka alarmowa czy sterownik silnika ECU – bo ponoć chyba jest , w kazdym badz razie skoku nie powinno być, da się z tym jezdzić jak pisalem ale wkurza mnie juz ten "rytuał" włanczania swiateł mijania,drogowych, przeciwmglowego,stopu podczas gaszenia tylko po to by ten skok był jak najmniejszy i aby przypadkiem cos się nie upaliło i auto następnym razem odpliło.
Teraz zrobiło się zimno wiec nie mam ochoty na dłubanie ale w sumie dobrze było by wiedzieć lub przynajmniej mieć namiary na ewentualna przyczynę tegoż stanu rzeczy aby pozniej sie za to spokojnie zabrac.
Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
Witam, przymierzam się do wymiany żaróweczek w tej części kokpitu, gdzie jest przełączanie ciepłe/zimne powietrze nadmuch i inne przyciski nadmuchu mam pytanie jakie idą tam żarówki, chciałbym kupić je zanim to rozbiorę.
- Od: 15 kwi 2012, 14:05
- Posty: 24
- Skąd: Lubelskie
- Auto: mazda 626 comprex ,1994
Tu powinieneś znaleźć co trzeba
viewtopic.php?f=440&t=73340&p=2315462&hilit=pod%C5%9Bwietlenie+zegar%C3%B3w#p2315462
viewtopic.php?f=440&t=73340&p=2315462&hilit=pod%C5%9Bwietlenie+zegar%C3%B3w#p2315462
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6