Kontrolka płynu sprystkiwaczy – nie gaśnie

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez catbert » 30 kwi 2006, 23:11

qlesh napisał(a):Dzieki zrobie wg instrukcji z PW

qlesh, please podziel sie tą instrukcja bo u mnie to cholerstwo już z rok sie swieci i ani myśli zgasnać ;)
626 The Number of The Beast
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2004, 19:38
Posty: 32
Skąd: Gliwice
Auto: 626 1.8 GE FP '93 sedan

Postprzez qlesh » 30 kwi 2006, 23:17

catbert jade w czwartek do tadziola na ochojec w katowicach, bede to naprawial a on mi powie co i jak z ktorej strony. Jak chcesz jechac to sie zgadamy, cala instrukcja to telefon do niego, ulica i ze mam zadzwonic przed przyjazdem :D
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez es » 1 maja 2006, 09:16

qlesh napisał(a):Ja chetnie bym popracowal jako mechanik (zreszta obojetne jako kto), ale za jakies godziwe pieniadze. Kiedys sie w tym grzebalem na praktykach, w serwisie fiata <ściana> ale sie skonczylo razem ze szkola i teraz "wiecznie szukam pracy".
Mam nadzieje ze to naprawie, bo mnie krew zalewa jak na to patrze.


Wiesz co, ja ten trawnik i ten silnik w pontiacu to dla weekendowej przyjemnosci <jelen> . Bo trawnik i tak wpieprza krety, a pontiac nie jest moj. W moim silnik dziala jak zloto. Czego o mazdzie powiedziec nie moge. W ciagu miesiaca-dwoch remoncik.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez catbert » 1 maja 2006, 13:28

dzieki qlesh za zaproszenie ale w tym tygodniu sie nijak nie wyrobię.W czwartek to będę wolny dopiero ok 22 :( Jak uda Ci sie to samemu (pod czujnym jak mniemam okiem Tadziola) zrobić, to daj cynk na forum jaki jest poziom trudności tego zadania, jakie narzędzia potrzebne itp. Jeżeli stwierdze że nie dam rady to odwiedze Tadziola w przyszłym tygodniu.
pozdrawiam,
catbert
626 The Number of The Beast
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2004, 19:38
Posty: 32
Skąd: Gliwice
Auto: 626 1.8 GE FP '93 sedan

Postprzez qlesh » 1 maja 2006, 19:08

Dam znac, nie ma problemu. :)
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez qlesh » 4 maja 2006, 16:51

Tadziol naprawił <jupi> Zuch chlopak. W sumie bym nie wpadł na to co tadziol wymyslił. Plyn był jakis dupiaty i nie mógł wyprzec pływaka do gory (jeszcze zimowy, na zime leje zawsze plyn z BP zimowy), przez co ten caly czas lezał na dnie i zwierał styki. Tadziol spuscil plyn, nalał wody i kontrolka sie juz nie swieci :)
Widac ze gosc ma spore pojęcie o tym co robi. Pozdrawiam <głaszcze> :D
Ostatnio edytowano 4 maja 2006, 17:05 przez qlesh, łącznie edytowano 1 raz
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez qlesh » 4 maja 2006, 16:53

Szkoda ze szyba dalej piszczy jak opuszczam (wolniej chodzi niz ta od strony kierowcy) !@#$%^&*
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez tadziol » 4 maja 2006, 20:29

qlesh napisał(a):Szkoda ze szyba dalej piszczy jak opuszczam


bo Cię rozwiazany problem kontrolki tak uchachał,żeś o glasie zapomniał... <lol> ,następnom razom...
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez qlesh » 4 maja 2006, 22:14

Ja sie tam moze jeszcze przejade, ale z szyba to chyba bylo by wiecej zabawy.

Nie mam pomyslu na ta szybe, jakos wolniej sie opuszcza i zamyka niz od strony kierowcy, i piszczy zawsze w tym samym polozeniu szyby w stosunku do zupelnie otwartej lub zamknietej.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez Rekin » 3 cze 2007, 18:07

Ja mam odwrotny problem , płynu nie ma a kontrolka nie pali :(
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Grzyby » 3 cze 2007, 18:57

A jesteś pewien że masz kable doprowadzone do czujnika (zbiornika) i nie mają przerwy?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Rekin » 3 cze 2007, 20:22

Właśnie dopiero za kilka dni będę miał czas to sprawdzić , jak nie kable to zostaje jeszcze skontrolować żaróweczkę ;)
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Grzyby » 3 cze 2007, 20:56

Rekin napisał(a):zostaje jeszcze skontrolować żaróweczkę

doskonały pomysł :D
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez ADi » 3 cze 2007, 21:45

u mnie pare dni świeciła sie kontrolka od spryskiwaczy mimo pełnego zbiorniczka...wpadłem w dziure i sie naprawiło :D
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez Rekin » 3 cze 2007, 22:20

ADi napisał(a):u mnie pare dni świeciła sie kontrolka od spryskiwaczy mimo pełnego zbiorniczka...wpadłem w dziure i sie naprawiło :D
skorzystał był z takiej naprawy ale szkoda zawieszenia , i nowych sworzni :P
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6