Niesymetrycznie ustawiona kierownica

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez JOTES » 3 cze 2004, 15:55

Po naprawie zawieszenia zauwazylem, ze kierownica ustawiona jest niesymetrycznie. Prosze o informacje, jaki parametr geometrii kol o tym decyduje i trzeba go sprawdzic, aby kierownica wrocila do wlasciwego polozenia.
Początkujący
 
Od: 20 sty 2004, 15:08
Posty: 8
Auto: mazda 6 GH 2.0, 2011

Postprzez adam626 » 3 cze 2004, 16:29

najlepiej całą geometrię, kierownicę się ustawia aby była prosto w środkowym połozeniu przekładni, a resztę się ustawia do tego
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez Jaksa » 3 cze 2004, 19:34

Po naprawie zawieszenia zauwazylem, ze kierownica ustawiona jest niesymetrycznie
Sam robileś te zawieszenie? Tak to już jest jak robisz coś przy wahaczach,amorach itd zawsze sprawdzaj geometrie.Jak po ustawieniu przodu będziesz miał poprzeczkę nadal zle, to jeszcze zostaje zbierznosc tyłu ( też dosc istotna rzecz )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez JOTES » 4 cze 2004, 16:05

Dzieki za rade. Wymienialem amorki, no nie sam w warsztacie!
Początkujący
 
Od: 20 sty 2004, 15:08
Posty: 8
Auto: mazda 6 GH 2.0, 2011

Postprzez Yard » 7 cze 2004, 14:08

Może wystarczy przełożyć kierownicę. Jeśli przy jezdzie trzyma się prosto i nie ucieka na boki to wystarczy odkręcić kierownicę i przesunac ją o odpowiednią ilość ząbków.
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez Długi » 7 cze 2004, 15:11

Yard sorki, nie tędy droga!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez Krasnal » 8 cze 2004, 00:58

Yard napisał(a):Może wystarczy przełożyć kierownicę. Jeśli przy jezdzie trzyma się prosto i nie ucieka na boki to wystarczy odkręcić kierownicę i przesunac ją o odpowiednią ilość ząbków.


Jard! Nie obraź się ale nie dawaj takich rad. Chyba że zaznaczasz ze zartowałeś :( Jak było OK i cosik sie spie... to jak możesz to naprawiać piep... coś innego??
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6