Immobilizer – problemy

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez olaf_b » 28 paź 2006, 23:43

witam. mam pytanie dotyczące małej czrnej kostki ktorą wkłada się po lewej stronie kierownicy. bez tego miga czerwona lampka i blokuje uklad zaplou. czy mozna to gdzies dorobić? pozdr, olaf!

mazda 626 (1994 rok)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 wrz 2006, 17:54
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE FS 2.0 16V

Postprzez Grzyby » 30 paź 2006, 08:08

olaf_b napisał(a):mam pytanie dotyczące małej czrnej kostki ktorą wkłada się po lewej stronie kierownicy

??
ale o co chodzi?
Nie wiem o czym ty piszesz – może jakieś foto?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez sołtys » 30 paź 2006, 08:13

Grzyby

Pewnie olaf_b ma dołożony immo (ja też mam podobne ustrojstwo) przykłada sie u mnie a u niego wkłada.

olaf_b takie kluczyki do immo dorabiają w nikótych dobrych punktach dorabiających kluczyki do aut, niestety cena takiej imprezy w mojej okolicy to od 150zł w górę zależnie od stopnia skomplikowania.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez jacobs » 30 paź 2006, 08:15

immobiliser
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez olaf_b » 30 paź 2006, 10:41

jeju, aż tyle kasy?! za takie coś... tu jest problem, bo zgubie i co będzie? pozatym jest urwane zagłębienie żeby zaczepić na jakieś kółko czy breloczek. kostka ma 1x2,5 cm okolo i ma trzy styki. stykami do dołu wkłada sie to po lewej stronie kierownicy. myslę że to jest od nowości bo bardzo ładnie zrobione no i ma logo mazda. jeju... ile to kasy idzie na wszytsko... pozatym cos łatwo mi się kluczyki łamią w tej mazdze hehe a moze mi kurde badziewie dorabiają...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 wrz 2006, 17:54
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE FS 2.0 16V

Postprzez cypu » 27 sie 2011, 08:53

Witam. Zakladam nowy watek poniewaz nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie na forum.
Otoz. Jestem szczesliwym posiadaczem 626 2.0 z 94r. Ostatnio zauwazylem ze szwankuje mi pilot(slabe, stare baterie). Musze zaznaczyc ze pilot dziala do centralnego zamka i doblokowuje immobilizer. I tu pojawia sie problem. Po wymianie baterii pilot nie dziala. Jestem zalamany poniewaz to moj jedyny pilot. Dobrze ze auto stoi pod domem. I tu pojawia sie moje pytanie? Co z tym zrobic? Czy istnieje mozliwosc zakodowania pilota we wlasnym zakresie, czy ratuje mnie tylko jakis serwis?
cypu
 

Postprzez noxes » 27 sie 2011, 19:57

można go zakodować.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez cypu » 29 sie 2011, 14:45

A istnieje jakis domowy sposob szamanow zeby to zrobic samemu? A jak tak, to jak to zrobic?
cypu
 

Postprzez noxes » 29 sie 2011, 21:59

Hmm samemu możesz ooszukac informacji jak zakodować pilot do. No właśnie do czego? Musisz znać markę i model alarmu, wtedy są pewne kombinacje kodowania pilota.
Napisz jaki to model i producent. To jest oryginał mazdy?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez george96 » 24 wrz 2011, 22:56

sorki za bawienie się w archeologa, ale właśnie mam problem z tą pestką o której mowa, otóż czasami zaskakuje odrazu czyli przykładam i mogę odpalić madzię, ale przeważnie jest tak że bawię się kilka minut przykładając, a dioda jak migała tak miga o co może chodzić, myślałem że w tej pestce jest jakaś bateryjka która się wyczerpała ale niestety nic takiego tam nie ma. Jest jakieś lekarstwo na ten problem?
george96
 

Postprzez noxes » 24 wrz 2011, 23:16

No to chodzi Ci najpewniej o imobiliser. Jeśli masz nie oryginalny to można go wywalić bez wiekszej ingerencji. Baterii tam nie ma, można chyba coś takiego dorobić ale niestety koszta.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Grzyby » 24 wrz 2011, 23:37

george96 napisał(a):Jest jakieś lekarstwo na ten problem?

Jest – demontaż tego usrojstwa.
Podejrzewam że nikt nie będzie w stanie ustalić modelu urządzenia, a szkoda żebyś nagle stanął na drodze jak całkiem zdechnie.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez noxes » 25 wrz 2011, 10:43

Grzyby napisał(a):Jest – demontaż tego usrojstwa.

jeśli ma oryginalne wyjścia to się wypina kostkę od stacyjki a drugą od immo i się je spina i po problemie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez pawelc » 25 wrz 2011, 16:59

noxes napisał(a):
Grzyby napisał(a):Jest – demontaż tego usrojstwa.

jeśli ma oryginalne wyjścia to się wypina kostkę od stacyjki a drugą od immo i się je spina i po problemie.


Nie za prosto to widzisz ?, demontowałem już kilka sztuk montowanych w salonie mazdy i oprócz stacyjki jest też odcięcie pompy przy bezpiecznikach ,bo rozpięcie na stacyjce mija się całkowicie z celem bo dosłownie 30 sekund i mógłbyś autem odjechać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez noxes » 25 wrz 2011, 20:17

hmm ja tak miałem po wypięciu kostek od immo i spięciu od instalacji i stacyjki samochód normalnie pracował.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez pawelc » 26 wrz 2011, 08:19

Widocznie ktoś mógł już kiedyś pompę połączyć ale i tak te imo dokładane to jedna wielka sztuka ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez noxes » 26 wrz 2011, 08:33

pawelc napisał(a):Widocznie ktoś mógł już kiedyś pompę połączyć ale i tak te imo dokładane to jedna wielka sztuka ...

Możliwe tylko po co jak poprzedni właściciel korzystał z niego?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez pawelc » 26 wrz 2011, 08:51

już Ci odpowiadam po co ?....zaprowadził kiedyś poprzedni właściciel auto do elektryka z problemem odpalania a ten nie myśląc długo sprawdził dochodzenie napięcia do pompy paliwa i okazało się że jest go brak -nie pomyślał że w maździe jest zasilanie dopiero w momencie kręcenia rozrusznikiem to chłopina połączył te przewody i dalej auto nie odpalało -okazało się padnięta pompa ,uradowany elektryk wymienił pompę a zapomniał że nie rozłączył przewodów ,które wcześniej połączył ;) ,ot cała historia ;) :) :) albo też serwisant montujący imobilajzer nie wiedział gdzie rozciąć pompę to połączył to co wiedział i tyle ....,fakt ,faktem montaż w ten sposób imobilajzera mija się z celem .I te ,które ja demontowałem zawsze miały odcięcie pompy zrobione ,a kilka szt.nawet odcięcie zasilania aparatu pod maską ,sprytnie ukryte w wiązce i taki montaż uważam za właściwy bo w innym przypadku to żadne zabezpieczenie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez noxes » 26 wrz 2011, 10:32

hmmh
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Peedro » 7 kwi 2012, 22:37

Witam.

Czy da się jakoś usunąć pseudo immobilizer w postaci 3 pinowego sticka który wkłada się w gniazdo w kolumnie kierownicy? Jest to fajny bajer, ale bardziej wkurza niż pomaga, bo bardzo często tak jakby nie łączy i kilka razy muszę próbować z wkładaniem i wyciąganiem by załapało i dało się auto odpalić.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 mar 2012, 23:12
Posty: 20
Skąd: Nowy Sącz
Auto: Mazda 626GE/ 1,8 90PS/ 95 rok.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6