Mechanizm wycieraczek – naprawa, konserwacja 626 GE
Strona 1 z 1
Potrzebuję dowiedzieć gdzie dostać cięgno wychodzące z silniczka i napędzającehgo wycieraczki. Ewentualnie z używanych części w jakich modelach można szukać.
-
Gość
Krzys napisał(a):gdzie dostać cięgno wychodzące z silniczka i napędzającehgo wycieraczki
ASO – www.mazda.pl
Krzys napisał(a):Ewentualnie z używanych części w jakich modelach można szukać.
626
Nie masz innych opcji
A co? Spada Ci to cięgno z silniczka?
- Od: 30 paź 2005, 18:49
- Posty: 32
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 Cronos '94 2,5 V6
można 250 zł serwis, ale można też ponoć zastąpić ten plastik co jest odpowiedzialny za trzymanie się cięgna podobnym plasticzkiem z poloneza, do kupienia za jakieś 5zł. Ja dobrze odtłuściłem acetonem (uważaj na lakier) i wysmarowałem poxipolem. Na "kulkę" przy silniczku wycieraczek nałożyłem cieniutką warstewkę smaru, tak żeby było tylko tłuste i nałożyłem ramię z poxipolem. Poczekałem jak wyschnie, opiłowałem pilnikiem nadmiar kleju. Jak narazie działa już rok i ani myśli spaść.
- Od: 30 paź 2005, 18:49
- Posty: 32
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 Cronos '94 2,5 V6
dokładnie tak jak mowiesz plasticzek sie wyrabia i spada ciegno z silniczkamozna je zastapic np od ciezarowki ja tak zrobiłem np od scani 4 pasuje idealnie koszt ok 30-100 lub 2 sposób kupic ten mały plasticzek od poloneza caro za3,50 pasuje idealnie!!!!!!!!!!!!!
- Od: 23 lut 2006, 14:50
- Posty: 106
- Skąd: Siedlce
- Auto: 626 GE DX 2.0i Cronos 95' LPG
Witam. Przy zalegającym na przedniej szybie śniegu włączyłem wycieraczki, strzeliło i rozłączył się mechanizm w miejscu wskazanym na zdjęciu. Jest tak jakby kulka wciskana w plastik. Wciska się ponownie, ale jest na tyle luźne , że po kilkunastu obrotach rozłącza się ponownie. Więc moje pytanie – czy można dokupić ten element, czy w ogóle jest to naprawialne?
- Od: 5 cze 2009, 20:25
- Posty: 221
- Skąd: Łodzkie
- Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego
Miałem coś podobnego w poprzednim aucie i rozwiązałem problem wiertarką Nie wiem na ile u Ciebie ten bolec wystaje ale u mnie wystarczyło żeby wywiercić małą dziurkę a następnie włożyłem tam kawałek gwoździa i zakrzywiłem z dwóch stron Od dwóch lat zdaje to egzamin i nie ma problemu z nagłym rozłączeniem
- Od: 19 maja 2012, 08:04
- Posty: 15
- Auto: Mazda 6 | 2.0 PB | GG | '04
Podjechałem jednak na szrocik i cały mechanizm za 40zł, wszystko w dobrym stanie. Przesmarowałem i hula. Był tylko problem z ustawieniem punktu aby wycieraczki w idealnym położeniu się wyłączyły. Ale rozpracowałem
- Od: 5 cze 2009, 20:25
- Posty: 221
- Skąd: Łodzkie
- Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6