Nie moge odczytac błędów kompa

Postprzez GrzegorzSz » 24 lut 2005, 15:22

To juz kierownica nie przeszkadza? <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Postprzez Długi » 24 lut 2005, 15:27

<balwan><killer>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez newbie » 24 lut 2005, 15:33

O/T

Ej chłopaki, nie skaczcie już sobie do gardeł...leszcze się zaczną z was zalewać...

:|
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 31 paź 2003, 07:53
Posty: 475 (0/2)
Skąd: MAZDA Lublin
Auto: F20 M135i x
BP X AWD
F2 EQ

Postprzez Długi » 24 lut 2005, 15:39

newbie napisał(a):Ej chłopaki, nie skaczcie już sobie do gardeł...


Kurde nie znałem cię z tej strony, bałwanek już cieknie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez GrzegorzSz » 24 lut 2005, 15:42

heh, faktycznie prowokuje ciagle Dlugiego na maxa – sorry

Faktycznie nie grzebie w 626 na codzien, tylko w Probe. Tutaj tez jest wersja na Europe i nie rozni sie ona zbytnio w omawianej kwesti od US.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Postprzez waldii » 24 lut 2005, 21:39

Super.Dzieki wielkie.A moze kiedys korzystales z ich uslug?Ciekawe ile by skasowali za odczyt bledow kompa.Jutro zadzwonie,po mordzie nikt chyba nie da <glupek2> Jakbys mial jakies problemy to wal smialo,sluze pomoca.Jeszcze raz dzieki
waldii
 

Postprzez waldii » 24 lut 2005, 21:53

TO OCZYWISCIE DO KOLEGI rx69 <jupi>
waldii
 

Postprzez Change » 11 kwi 2006, 19:01

waldii napisał(a):witam.jestem nowy i z gory wszystkich pozdrawiam.mam problem z odczytaniem kodow kompa.nie mam kontrolki wiec zrobilem tester wg.opisu.wlozylem w gniazdo diagnostic i ni hu hu.dioda swieci ciagle,nie mruga.so to jeft?Silnik mam 1.8 16V 96r. POMOCY <jelen>


Witam
Podłączyłem się diodą pod moja mazdę i mam taki sam rezultat jak kolega, czy możliwe aby cronos 93 r. miał OBD-II ??
Dodam tylko, że to rocznik 93
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 gru 2005, 15:03
Posty: 7
Auto: 626 CRONOS 2.5 KL GE+LPG 93r

Postprzez delarossa » 16 lis 2008, 21:28

Jak skomunikować CRONOSA 95 z komputerem PC? zależy mi na odczycie wartości bieżących, chciałby kupic sobie taki interfejs, nie wiem czy mam OBD I czy OBD II, kody błędów odczytuje przez check engine, są to kody w formacie DTC – 3 cyfrowe jak w fordzie – http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=40. Jakiego interfejsu mam szukać?
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2007, 21:00
Posty: 71
Skąd: Krosno/Kraków
Auto: 626 GD 2.0D / 626 GE 2.0 16V

Postprzez waldii » 16 lis 2008, 21:57

delarossa napisał(a):czy mam OBD I

siii,jedynka

a kody maja dwie cyferki ;)
waldii
 

Postprzez delarossa » 17 lis 2008, 00:10

kody mają 3 cyferki:) kilkanaście razy czytałem te kody:)
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2007, 21:00
Posty: 71
Skąd: Krosno/Kraków
Auto: 626 GD 2.0D / 626 GE 2.0 16V

Postprzez delarossa » 2 gru 2008, 19:22

i co Panowie, ma ktoś jakiś pomysł na odczytanie np rpm?
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2007, 21:00
Posty: 71
Skąd: Krosno/Kraków
Auto: 626 GD 2.0D / 626 GE 2.0 16V

Postprzez knu » 2 gru 2008, 21:23

WALDII jak usuną cykanie popychaczy kosztem ozł??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 wrz 2008, 16:04
Posty: 24
Skąd: Elbląg/warmińsko-mazurskie
Auto: 626 GE 1.8 16V 1997r

Postprzez waldii » 2 gru 2008, 23:26

knu napisał(a):WALDII jak usunąć cykanie popychaczy kosztem 0zł

nie odpalac silnika?? hahaha hahaha
waldii
 

Postprzez knu » 3 gru 2008, 00:08

<glupek2> O tym to nawet nie pomyślałem :P hehe
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 wrz 2008, 16:04
Posty: 24
Skąd: Elbląg/warmińsko-mazurskie
Auto: 626 GE 1.8 16V 1997r

Postprzez sammael » 3 gru 2008, 21:02

witam
właśnie zrobiłem test diodą i zgupiałem co do odczytu błędu nie wiem czy to 18- 8-czy 28 albo........
POMÓŻCIE plizzzzzzzzzzzzzzzzzzz

http://www.wrzuta.pl/film/k58KZfqjrp/kod_bledu

i to się powtarza cały czas
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 lis 2008, 11:34
Posty: 25
Skąd: dąbrowa górnicza
Auto: 626 GE, 1996 r 1,8 b 90 KM

Postprzez delarossa » 4 gru 2008, 11:54

kod 8
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2007, 21:00
Posty: 71
Skąd: Krosno/Kraków
Auto: 626 GD 2.0D / 626 GE 2.0 16V

Postprzez sammael » 4 gru 2008, 12:11

dzięki za info ale czemu jest 1 długie mignięcie przed 8 krótkimi
-mazdunia odpala mi normalnie a słyszałem że przy przepływce nie odpala i do tego ją dusi ja nie mam takich objawów ( chyba że tak się zachowuje jak całkiem padnie )
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 lis 2008, 11:34
Posty: 25
Skąd: dąbrowa górnicza
Auto: 626 GE, 1996 r 1,8 b 90 KM

Postprzez arabek » 4 gru 2008, 15:44

Podepnę się do tematu. jak wprowadzę kompa w tryb diagnostyczny (mostek i dioda) to nie mogę odpalić samochodu, muszę go kręcić jak głupi a jak załapie to gaśnie po chwili bo tak niskie obroty ma?
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2008, 12:34
Posty: 57
Skąd: Radom
Auto: Mazda 626 2.0i 16v GE 94r.

Postprzez Hugo » 4 gru 2008, 16:10

arabek napisał(a):jak wprowadzę kompa w tryb diagnostyczny
Które piny mostkujesz?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6