witam problem ten juz poruszałem jakis czas temu w temacie o wolnych obrotach no ale generalnie za dużego odzewu nie było wiec postanowiłem stworzyć temat.
problem mój jest następujacy : podczas jazdy, nie ważne na jakim biegu i z jaka prędkością gdy wrzuce na luz to obroty spadna na 800 nastepnie zostana podbite do 1200 – 1300, aby znów powrócić na 800.
Nie ma problemów z samymi wolnymi obrotami, bo nic nie faluje ładnie równo trzymaja.
Dodam że problem wystąpił po czyszczeniu przepustnicy – nie wiem czy może to być wina uszczelki pod przepustnica ponieważ dociąłem z tektury bo nie mogłem dostać .
Samoczynne podbijanie obrotów na luzie (626 GE)
Strona 1 z 1
kocurek po czyszczeniu przeustnicy koniecznie trzeba wykonać całą procedurę regulacji wolnych obrotów i będzie OK.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
kocurek mam identycznie w swojej madzi i tez nie wiem co zrobic z tym fantem
- Od: 17 lut 2008, 22:12
- Posty: 6
- Skąd: Lubań
- Auto: 626 GE 97' 1849ccm
Również mam tak u siebie, przepustnica jak i krokowy czyste. Uszczelkę też mam nieoryginalną – docięta z materiału na uszczelki Może to jest problem...
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Do robienia uszczelek mozna kupic w sklepie motoryzacyjnym specjalny papier tektury nie polecam
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
proponuje sprawdzic waz podcisnienia idacy od kolektora dolotowego do serwa hamulcow, ja np mialem tak w swojej BA KF(waz byl pekniety i lubial silnik wskoczyc nawet na 1500rpm i sie przywiesic na chwile na tym poziomie obrotow)
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Może.kocurek napisał(a):i pytanie czy jak mam nie wyrególowane te obroty to może mi wiecej palić
Instrukcja jest na forum.kocurek napisał(a):a jak to zrobić
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
kocurek napisał(a):witam problem ten juz poruszałem jakis czas temu w temacie o wolnych obrotach no ale generalnie za dużego odzewu nie było wiec postanowiłem stworzyć temat.
problem mój jest następujacy : podczas jazdy, nie ważne na jakim biegu i z jaka prędkością gdy wrzuce na luz to obroty spadna na 800 nastepnie zostana podbite do 1200 – 1300, aby znów powrócić na 800.
Nie ma problemów z samymi wolnymi obrotami, bo nic nie faluje ładnie równo trzymaja.
Dodam że problem wystąpił po czyszczeniu przepustnicy – nie wiem czy może to być wina uszczelki pod przepustnica ponieważ dociąłem z tektury bo nie mogłem dostać .
NA 99% masz za bardzo wykręconą śrubę od by-pass'u ( wolnych obrotów ). Poczytaj na forum jak wejść w tryb serwisowy i właśnie wkręć tą śrubę ok 3/4 obrotu. Jeśli będzie nadal tak dużo podbijało – to do skutku
www.osk-karo.pl
- Od: 27 wrz 2007, 23:24
- Posty: 116
- Skąd: Libiąż/Skawina
- Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200
poszukam poszukam
tylko z ta śrubą to nie iwem bo jak czyściłem przepustnice to tylko po to żeby pedał gazu sie nie zawieszł a krokowego nie ruszałem – wczesniej żadnych problemów nie było tylko ten zawieszający sie gaz (zawieszenie polegało na tym, że rano trzeba było bardzo mocno nacisnac pedał gazu póxniej było ok)
tylko z ta śrubą to nie iwem bo jak czyściłem przepustnice to tylko po to żeby pedał gazu sie nie zawieszł a krokowego nie ruszałem – wczesniej żadnych problemów nie było tylko ten zawieszający sie gaz (zawieszenie polegało na tym, że rano trzeba było bardzo mocno nacisnac pedał gazu póxniej było ok)
mazda mazda
- Od: 11 mar 2005, 15:12
- Posty: 173
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana
Śruba bypass'u nie ma nic do silniczka krokowego.kocurek napisał(a): krokowego nie ruszałem
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
ja tak miałem to zapłon był za wczesny sprawdzcie ustawienie zapłonu w trybie awaryjnym mazda sama ustawia ale jak będzie przyspieszony to własnie potrzebuje tej chwili na korekcje i dlatego obroty się podwyższają
- Od: 26 lip 2006, 19:04
- Posty: 114
- Skąd: prawie Bydgoszcz
- Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6
A na postoju też czasami Ci sie to zdarza ze obroty sie zawiesza na 1100? Jeśli tak to otwórz maske i poruszaj cięgnem gazu nie dodawaj gazu tylko dopchnij w przeciwna strone wtedy mi spadaja więc jakby przepustnica się nie domykała. A czy czasem za domykanie przepustnicy nie jest odpowiedzialny krokowy?
-
marcinnMX-6
nie na postoju trzyma równiutko 800obrotów sprawa dotyczy tylko wrzucenia na luz gdy auto jedzie ja postoju moge przegazować i odrazu spadną na 800 nic nie podbija podejrzewam ostatnio, ze podczas jazdy gdzies jest lewe powietrze
mazda mazda
- Od: 11 mar 2005, 15:12
- Posty: 173
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6