Prawdopodobnie musze wymienić rozrusznik w swojej GE FS. Dlatego moje pytanie czy taki rozrusznik z silnika FS ale z modelu GF,GW będzie pasować do GE.
A może ktoś miał już taki przypadek i wie co może być konkretną przyczyną iż po długiej jeździe samochodem powiedzmy około 100 km po zgaszeniu silnika nie da się go uruchomić. Tzn słychać że elektro magnes wyskakuje ale rozrusznik bardzo słabo kręci (od niechcenia) albo wcale. Natomiast po ostygnięciu silnika rozrusznik kreci ok. Tak samo przy krótkich odcinkach np: 10 km kręci ok.
Pozdrawiam. I prosze o pomoc.
Czy rozrusznik w silniku FS jest taki sam w mazdach GE i GF?
Strona 1 z 1
moze to kwestia wymiany szczotek na rozruszniku kiedys w hondzie mialem taki przypadek po wymianie szczotek jak reka odjal
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
- Od: 6 gru 2009, 13:59
- Posty: 178
- Skąd: chelm
- Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r
Wątpię że to szczotki ponieważ gdyby to były one to za każdym razem rozrusznik by słabo kręcił. Myślę ze panewki na rozruszniku się przycierają i pod wpływem ciepła silniczek elektryczny ma ciężko zakręcić.
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
Nie wiem jak w Katowicach ale u nas w Rzeszowie jest firma Bendix która skutecznie naprawi każdy rozrusznik i alternator i może nie warto szukać innego, tylko dać naprawić?
Też o tym myślałem ale jak na razie to sam sprawdzę co z nim nie tak a jak będzie padnięty to chciałem wsadzić z jakiejś młodszej GF-ki dlatego moje pytanie czy podjedzie rozrusznik z modelu GF do GE.
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
Dzięki za rade. Ale na razie szukam odpowiedzi na moje pytanie.
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
Ja zamontowałem do GE rozrusznik od GF są takie same.
- Od: 13 sty 2006, 00:37
- Posty: 122
- Skąd: Warszawa
- Auto: GE '96 GT
lukasz 323C napisał(a):Wątpię że to szczotki ponieważ gdyby to były one to za każdym razem rozrusznik by słabo kręcił. Myślę ze panewki na rozruszniku się przycierają i pod wpływem ciepła silniczek elektryczny ma ciężko zakręcić.
Tak jak kolega napisał, tulejki rozruszka do wymiany.
- Od: 8 lut 2010, 17:21
- Posty: 197
Super. Dziekuje za informacje.
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
Moja Ge jest z końca produkcji wiec obudowa była taka sama jak w GF, w moim przypadku opłacało się kupić cały nowy rozrusznik od GF bo tulejki były do wymiany , ale po rozkręceniu jednej szczotki nie było, i wirnik też się nadawał do wymiany, a przy rozkręcaniu śruby się urwały. Kupiłem od anglika i wcale nie kręci w drugą stronę –
- Od: 13 sty 2006, 00:37
- Posty: 122
- Skąd: Warszawa
- Auto: GE '96 GT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6