Regeneracja głowicy FS/FP

Postprzez Pajko » 31 lip 2012, 12:25

Witajcie ,

Regeneruje u Siebie głowice w FS'ie , przy rozbieraniu wałków rozrządu zauważyłem niepokojące rysy , z racji że nie znam się aż tak na mechanice chciałbym was zapytać czy jest to groźne czy to standard i nie ma się co przejmować . I śmiało można oddawać głowicę do planowania i składać na nowych gratach .

Posiadam drugi silnik kupiony od Damian626 i nie wiem czy składać silnik na tej głowicy czy brać z zapasowego silnika .

O to fotki , chodzi mi o rysy w prowadnicach jak i na samych wałkach

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Solar » 1 sie 2012, 13:10

Walki i igniazda sa przytarte, efekt nie pilnowania poziomu oleju, lub slaba jego jakosc. Ogolnie mechanicy skladaja i takie i auta jezdza, ale jak masz druga glowice wybralbym ta lepsza.
Początkujący
 
Od: 5 lut 2012, 23:50
Posty: 15
Auto: Mazda Xedos 9

Postprzez Pajko » 1 sie 2012, 13:31

Poziom oleju zawsze był pilnowany i nigdy auto nie robiło wiecej niż 8k km na jednym oleju w prawdzie lałem mineralny ale Castrola
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez mark.87 » 1 sie 2012, 17:55

Solar napisał(a):efekt nie pilnowania poziomu oleju, lub slaba jego jakosc.
Pajko napisał(a):Poziom oleju zawsze był pilnowany i nigdy auto nie robiło wiecej niż 8k km na jednym oleju w prawdzie lałem mineralny ale Castrola

Kolego mineralny lac do takiego silnika <wow> <wow> <wow> <wow> , a to na wykonczeniu juz był silnik ze mineralny lales czy ze wzgledow finansowych??
Ogolnie mowiac oleje mineralne nie sluza silnikom bo wycieraja sie szybko walki rozrzadu tak jak u ciebie, niezaleznie czy to castrol czy lotos, znam juz kilka takich przypadkow,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez Pajko » 1 sie 2012, 21:54

mark.87 napisał(a):
Solar napisał(a):efekt nie pilnowania poziomu oleju, lub slaba jego jakosc.
Pajko napisał(a):Poziom oleju zawsze był pilnowany i nigdy auto nie robiło wiecej niż 8k km na jednym oleju w prawdzie lałem mineralny ale Castrola

Kolego mineralny lac do takiego silnika <wow> <wow> <wow> <wow> , a to na wykonczeniu juz był silnik ze mineralny lales czy ze wzgledow finansowych??
Ogolnie mowiac oleje mineralne nie sluza silnikom bo wycieraja sie szybko walki rozrzadu tak jak u ciebie, niezaleznie czy to castrol czy lotos, znam juz kilka takich przypadkow,

Kolego popatrz Sobie do działu nasze mazdy a później oceń czy oszczędzam na tym aucie .

A co do samego oleju to pomimo tego że miał przelatane około 400 000 to nie brał ani kropli oliwy , olej mineralny był lany nie z mojej winy ale to nie temat o tym jaki olej byl lany do mojego silnika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

PostTen post został usunięty przez Szyna 1 sie 2012, 22:02.

Postprzez mark.87 » 2 sie 2012, 18:21

Kolego znam twoj temat bardzo dobrze bo przejrzalem go od samego poczatku do konca juz dawno, dlatego dziwi mnie jak mozna bylo lac mineralny do takiego odszykowanego auta, co do glowicy to popieram kolege sprawdz druga jesli bedzie lepsza to regeneruj a jesli takie same to skladaj na takiej, takie zuzycie nie powinno w niczym przeszkodzic
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez Paweł » 2 sie 2012, 22:50

To nie kwestia jakości, poziomu, czy częstości wymian. Ślady powstały od jakiegoś syfu, może uwolnionego nagaru? Sam mogę powiedzieć tylko tyle, że u mnie były niemal identyczne przytarcia przy przebiegu 200 kkm. Oczywiście zobacz, który zestaw jest lepszy, ale imho te rysy nie są jakimś szczególnym powodem do zmartwień.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/893)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Pajko » 3 sie 2012, 10:31

Paweł ale nagaru na czym ?
Teraz po remoncie mam zamiar od nowa silnik zalać syntetykiem , mam nadzieje że nie zabije to silnika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez szumki44 » 12 sie 2012, 22:24

to z ciekawosci jak ktos juz lal mineral i teraz zarzuci sobie syntetyk ktory oczyszcza z takich syfow to nie powstanie wiecej syfow ktore moga wtrafic w takie o to miejsca i narobic wiecej rys ?? wiadomo filtr oleju itp czy sie myle ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 12 sie 2012, 22:41

w przypadku autora nie ma to większego znaczenia ponieważ będzie robił remont. A jak widze jego podejście do auta to jestem spokojny o jakość wykonanego remontu :)
szumki44 napisał(a):to z ciekawosci jak ktos juz lal mineral i teraz zarzuci sobie syntetyk ktory oczyszcza z takich syfow to nie powstanie wiecej syfow ktore moga wtrafic w takie o to miejsca i narobic wiecej rys

teoretycznie tak, ale w praktyce z róznymi praktykami się spotkałem i było ok :)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 15 sie 2012, 08:21

Ok dzieki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Pajko » 20 sie 2013, 10:13

Witajcie , po długich i bez owocnych miesiącach zabawę z mazdą zaczynam od nowa . Jest więcej czasu i chęci . W tym momencie mam już gotową głowicę i czekającą na składanie do kupy . Mam tylko jeden problem . Mianowicie poszukuje manuala z jakim momentem dokręcać głowicę i w jakiej kolejności . Dysponuje ktoś taką wiedzą lub schematem ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez noxes » 20 sie 2013, 10:21

W necie jest jakiś manual. mam nawet na kompie go. Ściągalem z chomika.
http://chomikuj.pl/rzmudzior/Samochody/ ... 937868.pdf
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Pajko » 20 sie 2013, 10:30

Tego mi było trzeba , dzięki wielkie . Już się zasysa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6