Wersja Silnika w 626

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 1 cze 2006, 14:10

sołtys napisał(a):Przy normalnej jeżdzie silnik buja sie na poszególnych biegach od 2000-2600 obrotów a co masz inaczej??


Tzn mam mozna rzec 3 tys rpm przyspieszajac na 2 biegu a predkosc to prawie 40 km/h i wydaje mi sie ze powinna lepiej przyspieszac
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez Grzyby » 1 cze 2006, 14:38

Ja na pewno na 2ce (jak piszą posiadacze FP) do 100km nie dojdę (coś koło 80 tak).


koczko napisał(a):widze ze macie fajne dane o mazdach nie wiem skad?? bo juz szukam chwilke i nic nie moge znalezc

Trochę chęci kolego :P
zawsze jak wchodzisz na forum to jesteś bardzo blisko tych danych :P
www.mazdaspeed.pl i wybierasz Modele, Obsługa – poprzegladaj sobie.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez marko626 » 1 cze 2006, 14:53

BIGer napisał(a):nie nawidze golfow 1, 2, 3


Ja też,bo sam miałem vw3,niczym mnie nie ujął,a niezawodność-raz w tygodniu stał na kanale :D
Niby nic..... a jednak COŚ!!!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 cze 2005, 10:51
Posty: 19
Skąd: Lubliniec
Auto: Mazda 626 1.8 95`GE FP

Postprzez CYŚ » 1 cze 2006, 15:13

Grzyby napisał(a):Ja na pewno na 2ce (jak piszą posiadacze FP) do 100km nie dojdę (coś koło 80 tak).


Dzięki temu masz lepsza dynamike samochodu i wiecej Ci pali :)
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 00:24
Posty: 79
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda626 GE FP,bordo,sedan,SGI

Postprzez koczko » 1 cze 2006, 16:04

dzieki !! jestem nowy wiec wybaczcie!! <glupek2>
koczko
 

Postprzez BIGer » 1 cze 2006, 16:51

marko626 to co ze do vw sa tansze czesci jak one sie czesciej psuja, na to samo wychodzi, ja mam 19 lat nie pracuje i stan mnie na japonca narazie a to juz moj 2 japoniec, nie rozumiem ludzi co mowia ze nie stac ich na japonce <glupek2> a na golfa 2 stac? heh smieszne rozumowanie.


Jestem dalej za rozumowanie ze jak komus potrzebna wieksza moc to po co bral 1.8 przeciez mogl 2.5 :) prawda:) chlopaki nie narzekac na madzie bo sie obraza:)
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2005, 19:59
Posty: 294
Skąd: Szczecin
Auto: Audi A4 B5 2.6 V6

Postprzez Grzyby » 1 cze 2006, 19:18

CYŚ napisał(a):Dzięki temu masz lepsza dynamike samochodu i wiecej Ci pali

A nie narzekam – średnio ok 8 PB i 9 LPG (trasy ok 120-160km/h) ;)


BIGer napisał(a):chlopaki nie narzekac na madzie

oni tak dla zasady <lol>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Negoiu » 1 cze 2006, 19:31

No to i ja sie podepnę. Mam również silnik 1,8 90KM, ale 12V na gaźniku i z tego co pamiętam dane techniczne mojego silnika są prawie identyczne jak 1.8 16V 90KM (ta sama moc,moment obrotowy-trochę wyżej położony).
Ciekawi mnie dlaczego na stronie klubowej nie ma danych tego silnika? Techniczne mam w instrukcji obsługi, ale osiągów nie znam- może ktoś dysponuję takimi danymi? W 16V prędkość max- 181km/h – ja bez problemów to osiągam (fakt- po długim czasie)
A spalanie potwierdzam 8-10 LPG- mimo, że to gaźnik.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2006, 11:23
Posty: 149
Skąd: Poznań
Auto: 626 GD F8 1.8 12V+LPG

Postprzez jacobs » 1 cze 2006, 19:33

A ja mam FS i myśle że to dobry wybór :]
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Grzyby » 1 cze 2006, 19:36

jacobs242 napisał(a):A ja mam FS i myśle że to dobry wybór

A ktoś mówił że zły?
Dawaj adres! :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez jacobs » 1 cze 2006, 19:39

Grzyby napisał(a):A ktoś mówił że zły?

Tak tylko mówie, bo FP troche przy słaby do tego samochodu, KL zaq drogi w eksploatacji. Więc FS jest optymalny :P. A ma ktoś dane jakie osiągi ma FS na każdym biegu?? (prędkość max)
Grzyby napisał(a):Dawaj adres!

a po co?? :>
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Grzyby » 1 cze 2006, 19:41

jacobs242 napisał(a):Grzyby napisał:
Dawaj adres!

a po co?? :>

tego co mówił że FS jest zły :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez jacobs » 1 cze 2006, 19:45

Grzyby napisał(a):tego co mówił że FS jest zły

Olsztyn ul. nie pamiętam :P Koleś jeździ BMW 316 E36 :P Mówił że jak przyjedzie to będe wąchał spaliny z jego rury, bo te mazdowskie 2.0 jest do pupy <jelen>
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez nemi » 1 cze 2006, 22:17

BIGer napisał(a):nemi jak brakuje ci mocy to po kupiles 1.8?

A kiedy ja napisałem, że mi barkuje mocy? Ja napisałem, że nie przyspiesza, ale jest szybkie.

No i przy pałowaniu w trasie pali... 9 litrów, a KL co najmniej 15 (mowie o LPG).
Ostatnio 300 km zrobiłem, z czego część po mieście (normalnie) i część w trasie z gazem w podłodze (zmiana biegów przy 5.000 rpm) i zechlała 9,9 :]. A przy normalnym przyspieszaniu i prędkościach do 150 schodze ponizej 8,5-9!

Padło pytanie o obroty i prędkości:
na 2. przy 6.500 rpm – 103 km/h (oczywiscie wg licznika)
na 3. przy 6.500 rpm – 140 km/h
na 5. przy 2.000 rpm – 80 km/h
na 5. przy 2.500 rpm – 103 km/h
na 5. przy 4.000 rpm – 163 km/h

A teraz coś o tych "padlinach" VW
Octavia 1.6 75 KM – przyspieszenie wg. stopera 80-100 km/h(5. bieg) – bez żyłowania 8 sekund
626 1.8 105 KM – j/w – żyłowana 12 sekund

Niestety żeby dynamicznie jeździć nie można bac się wysokich obrotów, a w trasie jest to uciążliwe. Tyle dobrego, że nie ma to wpływu na spalanie :P
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7476 (100/270)

Postprzez Hazu » 1 cze 2006, 22:41

nemi napisał(a):Octavia 1.6 75 KM

z kąd masz takie dane?
Felicja miała taki silnik
a Octavia ma ponad 100KM przynajmniej ta którą jeździłem

Jeśli nawet były Octavie 1.6 75 KM to miały jednostki 8V
a wiadomo że te jednostki mają max moment obrotowy dostepny przy znacznie niższych obrotach niż jednostki 16V
dla tego taka różnica

Może niech się wypowie ktoś kto miał mazde 323 z silnikiem 1.6 8V
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez nemi » 1 cze 2006, 22:48

emmarek napisał(a):z kąd masz takie dane?

Z dowodu rejestracyjnego drugiego auta w rodzinie (55kW)


emmarek napisał(a):Jeśli nawet były Octavie 1.6 75 KM to miały jednostki 8V

emmarek napisał(a):a wiadomo że te jednostki mają max moment obrotowy dostepny przy znacznie niższych obrotach niż jednostki 16V

DOKŁADNIE TAK!
Niestety jazda w trasie 8V jest przyjemniejsza niż 16V, ale przy katowaniu 8V jest strasznym mułem.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7476 (100/270)

Postprzez marko626 » 2 cze 2006, 15:19

BIGer napisał(a):marko626 to co ze do vw sa tansze czesci jak one sie czesciej psuja,


Tak to jest, 3/4 ludzi na giełdzie w Gliwicach to kierowcy vw,opel,fordy itp. <lol>
Co do mojego FP ja jestem zadowolony,może faktycznie czasami mu brakuje pod nogą ale za to napewno zużycie paliwa jest mniejsze niż w FS(105KM).

Pozdrawiam!!!
Niby nic..... a jednak COŚ!!!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 cze 2005, 10:51
Posty: 19
Skąd: Lubliniec
Auto: Mazda 626 1.8 95`GE FP

Postprzez Grzyby » 2 cze 2006, 23:54

marko626 napisał(a):ale za to napewno zużycie paliwa jest mniejsze niż w FS(105KM).

FS ma 115KM – a jak widzę to różnica w spalaniu nie przekracza 1 litra.
No ale coś za coś :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez genewa » 3 cze 2006, 01:03

Witam,

a kto mi powie przy jakich obrotach silnik FP osiąga 90 KM?

Pozdrawiam
Marek
President Valery + drut na magnesie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2005, 10:57
Posty: 88 (1/0)
Skąd: Brzeg
Auto: 626 GE FP 96' + SGi

Postprzez CYŚ » 4 cze 2006, 13:55

genewa napisał(a):a kto mi powie przy jakich obrotach silnik FP osiąga 90 KM?


jesli dobrze pamietam to przy 5000 rpm
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 00:24
Posty: 79
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda626 GE FP,bordo,sedan,SGI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6