Wolne obroty – utrzymują się od 800 do 2000 cd.
Weź jeszcze pod lupę sondę LAMBDA (błędne wskazania) katalizator (zapchany) oraz odczytaj ewentualne błędy komputera.
Powodzenia
..::GofNet::..
Powodzenia
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
wszystko jest brane pod uwagę i wszystko sprawdzone; lambda nie ma nic do rzeczy bo gaz jej nie czyta, przepływki też nie, kody błędów pokazuje wlasnie lambdę i przepływkę od zawsze bo lambda nie podpięta, a przepływka uszkodzona, kata nie ma jest strumiennica, jednak to nie ma nic do rzeczy przy pracy silnika na LPG, zawsze bylo ok, ostatnio coś się z.......o
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
- Od: 25 sty 2005, 01:24
- Posty: 326
- Skąd: Stacja Warszawa
- Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.
Alexs napisał(a):lambda nie ma nic do rzeczy bo gaz jej
ale na Pb też masz takie objawy.
Ja mam to samo z obrotami (tzn. chwilowo ustało) i mam walniętą lambdę (wożę w bagażniku bo nie mam kiedy wymienić)
no mam na waszce podobnie, moze nie skacza obroty wysokoko ale spada i przygasa, lambdy nie ma odkad pamietam w tym aucie i zawsze bylo git, nawe duzo wachy nie palił, dobra ok., moglo sie pogorszyć z czasem przez jej brak ale nie na gazie bo gaz ja omija – mam zwyklą instalkę na śrube ktora nie potrzebuje sondy
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
- Od: 25 sty 2005, 01:24
- Posty: 326
- Skąd: Stacja Warszawa
- Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.
a bypass?
bo u mnie on jest winien skokom obrotów.
Podskocz może do Jaksy (masz blisko) – u mnie Leszek zdiagnozował usterkę błyskawicznie.
bo u mnie on jest winien skokom obrotów.
Podskocz może do Jaksy (masz blisko) – u mnie Leszek zdiagnozował usterkę błyskawicznie.
Grzyby napisał(a):a bypass?
bo u mnie on jest winien skokom obrotów.
Alexs napisał(a):Jesli chodzi o silniczek wolnych obrotow – krokowy to wymieniony i bez zmian, przepustnice cale nie płamane, nie blokują się, czujnik polożenia przep. działa, nie bierze lewego powietrza nigdzie przy dolocie...
A ja obstawiam że masz poprostu żle wyrególowany parownik od gazu ewentualnie membrany się kończą. sprawdzałaś go?? Mi też skakały obroty a winę za to ponosił parownik.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Parownik ma może 10 miesięcy max, nie mam jak go sprawdzić, ale też myslę,ze jest coś nie tak, jest co prawda na gwarancji jeszcze, jednak na benzynie też nie jest dobrze.
Jaksa zdiagnozował silniczek krokowy, wymieniłam, niestety dalej mi pomóc nie chce dlatego piszę tu.
czym jest ten bypass? Czy ja go mam w ogóle bo pierwsze słyszę???
Jaksa zdiagnozował silniczek krokowy, wymieniłam, niestety dalej mi pomóc nie chce dlatego piszę tu.
czym jest ten bypass? Czy ja go mam w ogóle bo pierwsze słyszę???
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
- Od: 25 sty 2005, 01:24
- Posty: 326
- Skąd: Stacja Warszawa
- Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.
mayer napisał(a):Alexs napisał(a):czym jest ten bypass? Czy ja go mam w ogóle bo pierwsze słyszę
to samo co silniczek krokowy
no to odpada, wymieniony :–(
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
- Od: 25 sty 2005, 01:24
- Posty: 326
- Skąd: Stacja Warszawa
- Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.
Alexs napisał(a):bo lambda nie podpięta, a przepływka uszkodzona,
Chyba nie spodziewasz sie że bez przepływki bedzie chodził dobrze na benie, nie ma takiego prawa.
Otwórz maskę w parowniku znadz śrube regulacyjną 1 stopnia czyli od wolnych obrotów, i na pracującym na gazie silniku zacznij ją wkręcać obserwując obroty. Powinny rosnąć i potem spadać, lub spadać a potem rosnąć, wkręcaj i wykręcaj pamiętając ile wykonałaś obrotów do momentu uzyskania maksymalnie wysokich i stabilnych obrotów ( jest z tym trochę zabawy ale powinno pomóc).. Ewentualnie jedz do gazownika niech ustawi od nowa parownik. Innych [pomysłów nie mam.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
sołtys napisał(a):Alexs napisał(a):bo lambda nie podpięta, a przepływka uszkodzona,
Chyba nie spodziewasz sie że bez przepływki bedzie chodził dobrze na benie, nie ma takiego prawa.
Otwórz maskę w parowniku znadz śrube regulacyjną 1 stopnia czyli od wolnych obrotów, i na pracującym na gazie silniku zacznij ją wkręcać obserwując obroty. Powinny rosnąć i potem spadać, lub spadać a potem rosnąć, wkręcaj i wykręcaj pamiętając ile wykonałaś obrotów do momentu uzyskania maksymalnie wysokich i stabilnych obrotów ( jest z tym trochę zabawy ale powinno pomóc).. Ewentualnie jedz do gazownika niech ustawi od nowa parownik. Innych [pomysłów nie mam.
tak wiem,ze na benzynie nie będzie chodził dobrze bez lambdy ale na gazie powinno być ok, nie bede sie powtarzac chyba normalne,ze jak rozkrecilam poł auta to pierwsze co to bylam na regulacji gazu, zwykle robie to samam ale nie moglam sobie poradzić. Przeciez pisze, ze jak stoi i odpocznie to wolne ma ok, jak sie mu da troche gazu to podnosza sie na 2000 nie wiadomo od czego....
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
- Od: 25 sty 2005, 01:24
- Posty: 326
- Skąd: Stacja Warszawa
- Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.
Witam wszystkich. Powoli często przewijający się temat tj:
1. wysokie obroty na ssaniu 1500 – 2000
2. Nie równa praca silnika.
Gdzie to można zrobić w Szczecinie lub okolicach, bo nie chcę aby moje auto było królikem dośwadczalnym. Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.
1. wysokie obroty na ssaniu 1500 – 2000
2. Nie równa praca silnika.
Gdzie to można zrobić w Szczecinie lub okolicach, bo nie chcę aby moje auto było królikem dośwadczalnym. Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.
- Od: 19 maja 2005, 13:15
- Posty: 11
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16V LPG 92
piter1279 napisał(a):1. wysokie obroty na ssaniu 1500 – 2000
U mnie tez tak jest jak go zapale i pochodzi przez chwile na ssaniu potem obroty plynnie spadaj ..wiec tutaj jest wszystko oki ..uwazam ..
piter1279 napisał(a):2. Nie równa praca silnika.
Sprawdz poziom plynu w chlodnicy i w razie czego dolej ... poza tym temat tysiace razy walkowany ...
Poprostu trzeba uzyc szukaj ...
Zapewne Grzyby i tak go wywali do kosza ......
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
A ktoś się mnie pytał ? Nic nie wiem.Alexs napisał(a): niestety dalej mi pomóc nie chce dlatego piszę tu.
Sruba regulacyjna wolnych obrotów – przynajmniej tak mnie uczono kiedys w ASOAlexs napisał(a):czym jest ten bypass?
A wypłukałas dobrze układ chłodzenia i druga sprawa ten silniczek krokowy ( drugi ) dasz głowę ze jest igła?Alexs napisał(a):no to odpada, wymieniony
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):A ktoś się mnie pytał ? Nic nie wiem.Alexs napisał(a): niestety dalej mi pomóc nie chce dlatego piszę tu.Sruba regulacyjna wolnych obrotów – przynajmniej tak mnie uczono kiedys w ASOAlexs napisał(a):czym jest ten bypass?A wypłukałas dobrze układ chłodzenia i druga sprawa ten silniczek krokowy ( drugi ) dasz głowę ze jest igła?Alexs napisał(a):no to odpada, wymieniony
– pisałam pw do Ciebie w zeszłym tyg, nie dostałam odp. więc wywnioskowałam, że nie chcesz dalej pomóc lub nie wiesz :–(.
– nie plukalam układu bo jakoś sie boję, jak jest gdzieźś nieszczelnośc to będzie bardziej ciekło, wymieniłam tylko płyn i dochodzi on ta rurką do tego silniczka na przepustnicy...
– silniczek nie jest igła bo urzywany to wiadomo, wyczyszczony,dziwne,ze i kolejny jest popsuty? Pech czy co?
Auto stoi rozebrane i jak nie dojdę do ładu to i cały kolektor chyba przełożę bo jestem zrujnowana psychicznie, nikt nie wie co sie dzieje :–((((
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
- Od: 25 sty 2005, 01:24
- Posty: 326
- Skąd: Stacja Warszawa
- Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.
Alexs napisał(a):– pisałam pw do Ciebie w zeszłym tyg, nie dostałam odp. więc wywnioskowałam, że nie chcesz dalej pomóc lub nie wiesz :–(.
Hmm .. dziwna sprawa mi zawsze Jaksa odpisuje .. no a tobie kobiecie ..mysle ze cos sie porabalo na laczach w poczcie ..sprobuj jeszcze raz albo najlepiej zadzwon .. napewno sie odezwie ...
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
Marcin ( Pycia ) napisał(a):Hmm .. dziwna sprawa mi zawsze Jaksa odpisuje .. no a tobie kobiecie ..mysle ze cos sie porabalo na laczach w poczcie ..sprobuj jeszcze raz albo najlepiej zadzwon .. napewno sie odezwie ...
mi też zawsze odpisuje, mam w wysłanych pw i nie omieszkam wysłać raz jescze dla dowodu :–)
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
- Od: 25 sty 2005, 01:24
- Posty: 326
- Skąd: Stacja Warszawa
- Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.
Witam. Miałem to samo w swojej 626GE 2,0 i udało się po konkretnym odchudzeniu portfela. Wydałem trochę na szrocie i w różnych serwisach w Wawie. Około 500pln a problem można było załatwić za 50pln. Czujnik temperatury wymieniłem i lux działa już pół roku. A wymieniałem silniczek krokowy, myłem układ chłodzenia dwa razy i nic. A tu czujniczek temperaturki. Polecam sprawdzić to na samym początku, mały koszt a pomaga. Pozdrawiam.
- Od: 24 kwi 2005, 23:18
- Posty: 41
- Skąd: Bisztynek, Mazury
- Auto: 626GE, 2.0, '92
Musze zajrzeć pod maske ale odpowiem. Mechanik mi pokazywał ale to było prawie 7 miesięcy temu. Sorki koilego. Ale sprawdze to dla Ciebie. Hej.
- Od: 24 kwi 2005, 23:18
- Posty: 41
- Skąd: Bisztynek, Mazury
- Auto: 626GE, 2.0, '92
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6