Wolne obroty – utrzymują się od 800 do 2000 cd.

Postprzez GofNet » 2 lut 2006, 20:56

Weź jeszcze pod lupę sondę LAMBDA (błędne wskazania) katalizator (zapchany) oraz odczytaj ewentualne błędy komputera.

Powodzenia
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Alexs » 2 lut 2006, 21:23

wszystko jest brane pod uwagę i wszystko sprawdzone; lambda nie ma nic do rzeczy bo gaz jej nie czyta, przepływki też nie, kody błędów pokazuje wlasnie lambdę i przepływkę od zawsze bo lambda nie podpięta, a przepływka uszkodzona, kata nie ma jest strumiennica, jednak to nie ma nic do rzeczy przy pracy silnika na LPG, zawsze bylo ok, ostatnio coś się z.......o :(
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2005, 01:24
Posty: 326
Skąd: Stacja Warszawa
Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.

Postprzez Grzyby » 2 lut 2006, 23:30

Alexs napisał(a):lambda nie ma nic do rzeczy bo gaz jej


ale na Pb też masz takie objawy.
Ja mam to samo z obrotami (tzn. chwilowo ustało) i mam walniętą lambdę (wożę w bagażniku bo nie mam kiedy wymienić)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Alexs » 2 lut 2006, 23:46

no mam na waszce podobnie, moze nie skacza obroty wysokoko ale spada i przygasa, lambdy nie ma odkad pamietam w tym aucie i zawsze bylo git, nawe duzo wachy nie palił, dobra ok., moglo sie pogorszyć z czasem przez jej brak ale nie na gazie bo gaz ja omija – mam zwyklą instalkę na śrube ktora nie potrzebuje sondy
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2005, 01:24
Posty: 326
Skąd: Stacja Warszawa
Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.

Postprzez Grzyby » 3 lut 2006, 00:01

a bypass?
bo u mnie on jest winien skokom obrotów.

Podskocz może do Jaksy (masz blisko) – u mnie Leszek zdiagnozował usterkę błyskawicznie.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez sołtys » 3 lut 2006, 07:36

Grzyby napisał(a):a bypass?
bo u mnie on jest winien skokom obrotów.




Alexs napisał(a):Jesli chodzi o silniczek wolnych obrotow – krokowy to wymieniony i bez zmian, przepustnice cale nie płamane, nie blokują się, czujnik polożenia przep. działa, nie bierze lewego powietrza nigdzie przy dolocie...



A ja obstawiam że masz poprostu żle wyrególowany parownik od gazu ewentualnie membrany się kończą. sprawdzałaś go?? Mi też skakały obroty a winę za to ponosił parownik.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Alexs » 3 lut 2006, 10:12

Parownik ma może 10 miesięcy max, nie mam jak go sprawdzić, ale też myslę,ze jest coś nie tak, jest co prawda na gwarancji jeszcze, jednak na benzynie też nie jest dobrze.
Jaksa zdiagnozował silniczek krokowy, wymieniłam, niestety dalej mi pomóc nie chce dlatego piszę tu.

czym jest ten bypass? Czy ja go mam w ogóle bo pierwsze słyszę???
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2005, 01:24
Posty: 326
Skąd: Stacja Warszawa
Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.

Postprzez mayer » 3 lut 2006, 10:22

Alexs napisał(a):czym jest ten bypass? Czy ja go mam w ogóle bo pierwsze słyszę

to samo co silniczek krokowy
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez Alexs » 3 lut 2006, 10:24

mayer napisał(a):
Alexs napisał(a):czym jest ten bypass? Czy ja go mam w ogóle bo pierwsze słyszę

to samo co silniczek krokowy


no to odpada, wymieniony :–(
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2005, 01:24
Posty: 326
Skąd: Stacja Warszawa
Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.

Postprzez sołtys » 3 lut 2006, 10:45

Alexs napisał(a):bo lambda nie podpięta, a przepływka uszkodzona,


Chyba nie spodziewasz sie że bez przepływki bedzie chodził dobrze na benie, nie ma takiego prawa.

Otwórz maskę w parowniku znadz śrube regulacyjną 1 stopnia czyli od wolnych obrotów, i na pracującym na gazie silniku zacznij ją wkręcać obserwując obroty. Powinny rosnąć i potem spadać, lub spadać a potem rosnąć, wkręcaj i wykręcaj pamiętając ile wykonałaś obrotów do momentu uzyskania maksymalnie wysokich i stabilnych obrotów ( jest z tym trochę zabawy ale powinno pomóc).. Ewentualnie jedz do gazownika niech ustawi od nowa parownik. Innych [pomysłów nie mam.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Alexs » 3 lut 2006, 11:29

sołtys napisał(a):
Alexs napisał(a):bo lambda nie podpięta, a przepływka uszkodzona,


Chyba nie spodziewasz sie że bez przepływki bedzie chodził dobrze na benie, nie ma takiego prawa.

Otwórz maskę w parowniku znadz śrube regulacyjną 1 stopnia czyli od wolnych obrotów, i na pracującym na gazie silniku zacznij ją wkręcać obserwując obroty. Powinny rosnąć i potem spadać, lub spadać a potem rosnąć, wkręcaj i wykręcaj pamiętając ile wykonałaś obrotów do momentu uzyskania maksymalnie wysokich i stabilnych obrotów ( jest z tym trochę zabawy ale powinno pomóc).. Ewentualnie jedz do gazownika niech ustawi od nowa parownik. Innych [pomysłów nie mam.


tak wiem,ze na benzynie nie będzie chodził dobrze bez lambdy ale na gazie powinno być ok, nie bede sie powtarzac chyba normalne,ze jak rozkrecilam poł auta to pierwsze co to bylam na regulacji gazu, zwykle robie to samam ale nie moglam sobie poradzić. Przeciez pisze, ze jak stoi i odpocznie to wolne ma ok, jak sie mu da troche gazu to podnosza sie na 2000 nie wiadomo od czego....
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2005, 01:24
Posty: 326
Skąd: Stacja Warszawa
Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.

Postprzez piter1279 » 6 lut 2006, 07:40

Witam wszystkich. Powoli często przewijający się temat tj:
1. wysokie obroty na ssaniu 1500 – 2000
2. Nie równa praca silnika.
Gdzie to można zrobić w Szczecinie lub okolicach, bo nie chcę aby moje auto było królikem dośwadczalnym. Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam. :)
Początkujący
 
Od: 19 maja 2005, 13:15
Posty: 11
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16V LPG 92

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 6 lut 2006, 09:25

piter1279 napisał(a):1. wysokie obroty na ssaniu 1500 – 2000

U mnie tez tak jest jak go zapale i pochodzi przez chwile na ssaniu potem obroty plynnie spadaj ..wiec tutaj jest wszystko oki ..uwazam ..

piter1279 napisał(a):2. Nie równa praca silnika.

Sprawdz poziom plynu w chlodnicy i w razie czego dolej ... poza tym temat tysiace razy walkowany ...
Poprostu trzeba uzyc szukaj ...

Zapewne Grzyby i tak go wywali do kosza ...... :D
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez Jaksa » 6 lut 2006, 23:50

Alexs napisał(a): niestety dalej mi pomóc nie chce dlatego piszę tu.
A ktoś się mnie pytał ? Nic nie wiem.
Alexs napisał(a):czym jest ten bypass?
Sruba regulacyjna wolnych obrotów – przynajmniej tak mnie uczono kiedys w ASO
Alexs napisał(a):no to odpada, wymieniony
A wypłukałas dobrze układ chłodzenia i druga sprawa ten silniczek krokowy ( drugi ) dasz głowę ze jest igła?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Alexs » 8 lut 2006, 10:00

Jaksa napisał(a):
Alexs napisał(a): niestety dalej mi pomóc nie chce dlatego piszę tu.
A ktoś się mnie pytał ? Nic nie wiem.
Alexs napisał(a):czym jest ten bypass?
Sruba regulacyjna wolnych obrotów – przynajmniej tak mnie uczono kiedys w ASO
Alexs napisał(a):no to odpada, wymieniony
A wypłukałas dobrze układ chłodzenia i druga sprawa ten silniczek krokowy ( drugi ) dasz głowę ze jest igła?


– pisałam pw do Ciebie w zeszłym tyg, nie dostałam odp. więc wywnioskowałam, że nie chcesz dalej pomóc lub nie wiesz :–(.
– nie plukalam układu bo jakoś sie boję, jak jest gdzieźś nieszczelnośc to będzie bardziej ciekło, wymieniłam tylko płyn i dochodzi on ta rurką do tego silniczka na przepustnicy...
– silniczek nie jest igła bo urzywany to wiadomo, wyczyszczony,dziwne,ze i kolejny jest popsuty? Pech czy co?
Auto stoi rozebrane i jak nie dojdę do ładu to i cały kolektor chyba przełożę bo jestem zrujnowana psychicznie, nikt nie wie co sie dzieje :–((((
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2005, 01:24
Posty: 326
Skąd: Stacja Warszawa
Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 8 lut 2006, 10:33

Alexs napisał(a):– pisałam pw do Ciebie w zeszłym tyg, nie dostałam odp. więc wywnioskowałam, że nie chcesz dalej pomóc lub nie wiesz :–(.


Hmm .. dziwna sprawa mi zawsze Jaksa odpisuje .. :D no a tobie kobiecie ..mysle ze cos sie porabalo na laczach w poczcie ..sprobuj jeszcze raz albo najlepiej zadzwon .. napewno sie odezwie ... :)
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez Alexs » 8 lut 2006, 11:58

Marcin ( Pycia ) napisał(a):Hmm .. dziwna sprawa mi zawsze Jaksa odpisuje .. :D no a tobie kobiecie ..mysle ze cos sie porabalo na laczach w poczcie ..sprobuj jeszcze raz albo najlepiej zadzwon .. napewno sie odezwie ... :)


mi też zawsze odpisuje, mam w wysłanych pw i nie omieszkam wysłać raz jescze dla dowodu :–)
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2005, 01:24
Posty: 326
Skąd: Stacja Warszawa
Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.

Postprzez Yolek 626GE » 10 lut 2006, 21:03

Witam. Miałem to samo w swojej 626GE 2,0 i udało się po konkretnym odchudzeniu portfela. Wydałem trochę na szrocie i w różnych serwisach w Wawie. Około 500pln a problem można było załatwić za 50pln. Czujnik temperatury wymieniłem i lux działa już pół roku. A wymieniałem silniczek krokowy, myłem układ chłodzenia dwa razy i nic. A tu czujniczek temperaturki. Polecam sprawdzić to na samym początku, mały koszt a pomaga. Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 23:18
Posty: 41
Skąd: Bisztynek, Mazury
Auto: 626GE, 2.0, '92

Postprzez Grzyby » 11 lut 2006, 02:14

Yolek 626GE napisał(a):A tu czujniczek temperaturki.

dobra – a gdzie on się znajduje?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Yolek 626GE » 12 lut 2006, 12:40

Musze zajrzeć pod maske ale odpowiem. Mechanik mi pokazywał ale to było prawie 7 miesięcy temu. Sorki koilego. Ale sprawdze to dla Ciebie. Hej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 23:18
Posty: 41
Skąd: Bisztynek, Mazury
Auto: 626GE, 2.0, '92

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6